Monet tippuvat täysin tulottomiksi
Tiesin että tämä on tulossa. Kukaan vaan ei uskonut.
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuolee ihmisiä nälkään.
Jooh. Taitaa silti jäädä marjat poimimatta..
Just kuluneella viikolla osastolle soitti Sossu, että tekevät maksusitoumuksen sille vittumaiselle narkille ku sillä ei kuulema ole tupakkaa. Lääkärit hermona ku ikinä ole huoneessaan ku aina tupakalla, ja mitään saada tutkittua. On kyllä pilleriä vailla jo tuntia ennen jakoa ja huutaa sen olevan hänen oikeutensa.
Ja sen maksusitoumuksen lisäksi lopultahan siihen palkattiin joku tuomaan ne tupakat. Että niin sitä tukea taas vain sateli 40egeä lisää kun itse saa pienellä palkalla huhkia neljä tuntia ja kuunnella sitä veetuilua..
Nuo tuet nyt oikeasti helevettiin ihmisiltä ja antaa kuolla nälkään.
t. Pienipalkkainen sihteeri
Ihan oma vikanne kun teette maksusitoumuksia typeristä asioista. Ei tule missään vaiheessa mieleen antaa tukea vain siihen perus elämiseen? Ei se ole narkin vika vaan teidän. Narkki on päästään sairas ja niin taidatte olla tekin.
Tuo työmarkkinatuen harkinnanvaraisuus, jos tulee, niin en varmaan selviä. Se on kyllä perustuslain vastainen toimi. Minun avopuolisoni on jo ilmoittanut, ettei ala elättämään minua, jos mitään tuloja en tuo talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luuletko että se narkki sitten vaan ottaa ja kuolee nälkään? Tai ryhdistäytyy ja menee sorvin äärelle? Ehei, se kyllä ottaa ne tupakat ja muutkin vaikka väkisin."
Ai siksi pitää antaa tukea, koska muuten ottaa kosin. Just tuollainen idioottien ajattelu on ajanut Suomen laman kynnykselle!
Ei se mikään kosto ole vaan tarve. Enemminkin se on valinta maksatko ne muutamat kympit vai lisäätkö rahoitusta poliisin ja vartiontiin. Joka tapauksessa maksat jollakin tavoin. Toki voisi lisätä päihde ja mt palveluita mutta niitä on vuosi vuodelta vähennetty ja päädytty ilmeisesti siihen että maksetaan muulla tavoin.
Persut on laajentamassa kolmea vankilaa, että saadaan ihmisiä lisää lukkojen taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa, kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.
Monet olisivat töissä jos niistä maksettaisiin palkkaa jolla tulee toimeen. On ihan sama maata kotona jos siitä 1200 kuin käydä töissä ja saada 1300 - työmatkat ja muut töissäkäymisestä aiheutuvat kulut.
Juuri tuon vuoksi tukia pitää laskea, ettei ole enää sama maata kotona. Nykyiset leikkaukset ovat aivan riittämättömiä.
Viiden vuoden päästä on mukava lukea ulinoitasi kun olet menettänyt konttorirotan työsi tekoälylle :D
Vierailija kirjoitti:
Töihin👍
Kerro osoitteesi niin tulen heti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo työmarkkinatuen harkinnanvaraisuus, jos tulee, niin en varmaan selviä. Se on kyllä perustuslain vastainen toimi. Minun avopuolisoni on jo ilmoittanut, ettei ala elättämään minua, jos mitään tuloja en tuo talouteen.
Hemmetin hienon puolison olet valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tukiaiset pois kaikilta. Jos haluaa jotain, sen voi ansaita.
Sairaat, kehitysvammaiset, dementikot vuodepotilaat?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihmisten on aika ottaa vastuu itsestään. Suomen ongelma on ihmisten sairas valtioriippuvuus. Nykyinen kehitys on erittäin tervetullut, vaikka yksilötasolla kirpaisisikin.
Tämä hallitus säästää lyhytnäköisesti eikä kuuntele asiantuntijoita.
Näillä "säästöillä"luodaan kaaosta ja hinta on niin kova että Suomi ei pääse ikinä jaloilleen.
En ymmärrä kenen etuja tässä ajetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kuluneella viikolla osastolle soitti Sossu, että tekevät maksusitoumuksen sille vittumaiselle narkille ku sillä ei kuulema ole tupakkaa. Lääkärit hermona ku ikinä ole huoneessaan ku aina tupakalla, ja mitään saada tutkittua. On kyllä pilleriä vailla jo tuntia ennen jakoa ja huutaa sen olevan hänen oikeutensa.
Ja sen maksusitoumuksen lisäksi lopultahan siihen palkattiin joku tuomaan ne tupakat. Että niin sitä tukea taas vain sateli 40egeä lisää kun itse saa pienellä palkalla huhkia neljä tuntia ja kuunnella sitä veetuilua..
Olen eri mieltä. On käsittämätöntä, että levität vihapuhetta ja yrität yleistää työttömien olevan narkkeja ym. Työttömissä on paljon korkeakoulutettuja ja amiskoulutettuja kunnon ihmisiä, jotka haluaisivat käydä töissä, mutta eivät saa töitä. Häpeäisit.
t.sihteeri, jonka palkka on pienempi kuin talon siivoojalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa, kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.
Siis,minä maksan heidän elämänsä. On se hyvä, että se pikkuhiljaa loppuu se toisen varoilla eläminen. Mutta ihan liian hitaasti!
Vau, miljardöörikin löysi ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hallitus säästää lyhytnäköisesti eikä kuuntele asiantuntijoita.
Näillä "säästöillä"luodaan kaaosta ja hinta on niin kova että Suomi ei pääse ikinä jaloilleen.
En ymmärrä kenen etuja tässä ajetaan?
Rikkaiden etuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet olisivat töissä jos niistä maksettaisiin palkkaa jolla tulee toimeen. On ihan sama maata kotona jos siitä 1200 kuin käydä töissä ja saada 1300 - työmatkat ja muut töissäkäymisestä aiheutuvat kulut.
Juuri tuon vuoksi tukia pitää laskea, ettei ole enää sama maata kotona. Nykyiset leikkaukset ovat aivan riittämättömiä.
Niin että kun oikeasti ei vaan saa töitä vaikka kuinka yrittää niin antaa vaan kuolla nälkään äiti ja lapset???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihmisten on aika ottaa vastuu itsestään. Suomen ongelma on ihmisten sairas valtioriippuvuus. Nykyinen kehitys on erittäin tervetullut, vaikka yksilötasolla kirpaisisikin.
Sinäkin voit joutua työttömäksi ja sairastua vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tukiaiset pois kaikilta. Jos haluaa jotain, sen voi ansaita.
Jep, koskee myös peräkylien maataloustukiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkyturpa öyhöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvaus on 590 euroa netto.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tiedän, ovat työkyvyttömiö. Sellaisia on olemassa. Tai osa työkykyisiä, jotka eivät kelpaa töihin, vaikka haluaisivat sitä jonkun verran tehdä. Meillä siis on ihmisistä, jotka elävät toisten varassa. Tulee aina olemaan ja niitä on joka maassa.
Mää en aio kuolla nälkään, aion varastaa ruokani!
Minä, minä, minä