Ihmettelen kuka jaksaa ajaa töihin 30 minuuttia per suunta
Itselläni vain 5 minuutin ajomatka ja ihmettelen kuka jaksaa ajaa puoli tuntia töihin
Kommentit (45)
Mä istun bussissa tunnin per suunta! 👍
Mikäs siinä äänikirjoja kuunnellessa.
En ymmärrä miten joku jaksaa ajaa töihin. Juuri heränneenä liikenteeseen lähteminen olisi todella stressaavaa. Onneksi on julkiset.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku jaksaa ajaa töihin. Juuri heränneenä liikenteeseen lähteminen olisi todella stressaavaa. Onneksi on julkiset.
Autohan kulkee lähes automaattiohjauksella, kun unenpöpperössä lähtee ajamaan. Sitten huomaa olevansa perillä. Ei minua siinä tilassa paljoa stressaa.
Itse en voisi kuvitella pärjääväni noin lyhyellä matka-ajalla, aivan liian lyhyt aamulla töihin orientoitumiseen ja illalla palautumiseen.
En oikein ymmärrä, miksi kukaan edes viitsii jossain töissä käydä.
Itellä oli 30min työmatka ja muuton jälkeen olisi pidentynyt tuntiin. Jätin työn ja nyt uuden duunin työmatka 15min ja palkka 1,5 kertainen sekä työnkuva ja työkaverit paremmat.
Kuka ajaa töihin jos matka on noin lyhyt?
Varmaan olisi kivaa, jos olisi 5 min työmatka. Mutta kun ei ole, niin sitten ajetaan puoli tuntia ja paljon ylikin. Mikäapon sun ongelma,kun et vaan osaa nauttiaviisiminuuttisestasi, vaan pitää widdduilla muille?
Minä istun bussissa, metrossa ja lopun matkaa kävelen, niin että mulla menee ruuhkista riippuen 2-2,5h/suunta 😂 Joo, en jaksa sitä että ei oo enää omaa aikaa ni lähden matkoihini tuolta kun määräaikaisuus päättyy :) Johan tätä on lähes vuosi jakasettu!
Kuka viittii kulkea autolla noin lyhyen matkan (paitsi jos työ vaatii päivän aikana liikkumista autolla)?
Mutta taitaa 30 min työmatka olla kohtuu normaali, ei aina voi (tai edes halua) asua lähellä työpaikkaa, etenkään, jos taloudessa enemmän henkilöitä kuin yksi. Ite en ainaka tykkäis asua sillai, että lomalla tai viikonloppuna kulkisin työpaikan ohi.
Millainen laiskajaakko kokee puolen tunnin ajelun raskaaksi?
Tutulla on 60 km suuntaansa. Sitten paukkupakkasilla on tosi mukava miettiä, kuinka töihin pääsee. Kuvottavampaa ajatusta saa hakea, aamuherätys, lapset tarhaan, pienipalkkainen työ, pakkaset, jänskä automatka rahaa hankkimaan jos auto ei jää tielle.
Ihmettelen, kuka jaksaa ylipäätänsä lähteä töihin? Itse teen etätöitä
Vierailija kirjoitti:
Minä istun bussissa, metrossa ja lopun matkaa kävelen, niin että mulla menee ruuhkista riippuen 2-2,5h/suunta 😂 Joo, en jaksa sitä että ei oo enää omaa aikaa ni lähden matkoihini tuolta kun määräaikaisuus päättyy :) Johan tätä on lähes vuosi jakasettu!
Eikö bussissa ja metrossa istuminen ja kävely ole omaa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Millainen laiskajaakko kokee puolen tunnin ajelun raskaaksi?
Sellainen, joka viitsii käynnistää auton 5 minuutinkin takia...
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi kuvitella pärjääväni noin lyhyellä matka-ajalla, aivan liian lyhyt aamulla töihin orientoitumiseen ja illalla palautumiseen.
Sama täällä. Tunti on passeli ajomatka.
Minä istun sujuvasti kyydissä tuon matkan 😃