Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä
Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D
Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.
Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.
Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.
Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.
Kommentit (582)
Aikoinaan myin torissa fillaria ja sen jälkeen hyllyköä. Kumpaisenkin myynnissä ollessa minulle soitti sama naishenkilö. Soitti sekä silloin, kun myin fillaria ja sitten myöhemmin soitti kun myin hyllykköä. Tämä kyseli kaikki jo ilmoituksessa kerrotut asiat, että ei ihmisellä päässä kovin paljoa järkeä. No ei tullut tämän kanssa kauppoja ja sille oli syynsä. Hyllyköstä se alkoi kysellä ihan outoja, kun se hullu olisi ollut laittamassa sitä kylppäriin ja siihen pesukonetta!🤯 Kyseli mittoja saadakseen tietää, mahtuuko siihen hyllykköön hänen pesukone. Voi nyjjumalauta.🙄
Ihan täysi humpuukkitapaus. Hänellä oli ihan saman kuuloinen ääni kuin eräällä takavuosina kuvioissa pyörineellä naisella, joka on siis ihan täysin feikki ihminen ja huijari. Meinasin kysyä, että V......sen J....ko siellä soittelee? Mutta en sitten viitsinyt.
Kaikesta muusta voi Suomessa(kin) pulaa tulla, mutta tyhmyydestä ja hulluista ei pääse tulemaan ikinä pulaa, ei minkäänlaisina aikoina koskaan. Aina on ylitarjontaa näistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteen hinta on 40 e. Ostaja tarjoaa 4 e. Ei ilmeisesti näe tuotteessa olevaa hintaa, vai mistä tuommoinen idioottimaisuus kumpuaa?
Sulla on kallis hinta ja ostajaa haluaa ostaa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteen hinta on 40 e. Ostaja tarjoaa 4 e. Ei ilmeisesti näe tuotteessa olevaa hintaa, vai mistä tuommoinen idioottimaisuus kumpuaa?
Sulla on kallis hinta ja ostajaa haluaa ostaa halvalla.
Se mikään kallis ole, kun siitä on itse ensin maksanut enemmän. Jos jostain pyydetään 40 euroa ja joku tulee ja tarjoaa siitä neljää euroo, niin on jo aika röyhkeetä.
Nykyään on niin paska myydä mitään, kun kaikki meinaa että mun pitää saada kaikki ilmaiseksi. Tai ei nyt kaikki, mutta liian monet. Ollaan tinkimässä hintaa ihan pois.
Kerran eräs ilotyttö oli kadunkulmassa ja siihen tuli mies näyttämään kädessään olevia pikkuiseteleitä. Ilotyttö katsoi ja tokaisi sitten: "Tolla rahalla voin vilauttaa v..tua viisi sekuntia."
Ilmoituksessa hinta 30 euroa. Ostaja lähettää viestin "5". Siis viestissä pelkkä numero 5, ei mitään muuta. Luojan kiitos tuo estolista on olemassa. Jos se poistuisi, loppuis minun torittelu siihen. Luultavasti maailman suurin avohoitola koko Tori.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessa hinta 30 euroa. Ostaja lähettää viestin "5". Siis viestissä pelkkä numero 5, ei mitään muuta. Luojan kiitos tuo estolista on olemassa. Jos se poistuisi, loppuis minun torittelu siihen. Luultavasti maailman suurin avohoitola koko Tori.
Siinä oli taas joku persaukinen, joka piti 30 euron hintaa jonain aivan siis tähtitieteellisenä summana. "Vitose voin tarjota, en penniäkää enempää." Niitä riittää.
Ja miks edes mennä johonkin torille ja laittaa viestiä myyjille, jos ei ole rahaa ostaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Juu, näitä riittää ja sitten näitä lukutaidottomia myyt vaikka kasan lp-levyjä, ilmoituksessa lukee myydään kaikki, koko kasa 30€, niin tulee viestiä pitääkö ostaa ne kaikki, onko sulla listaa niistä, voiko tulla kattoo ja ostaa muutaman niistä ynnä muita vastaavia.Onneksi välillä, toki harvoin osuu kohdalle täyspäinen ostaja ja nuo lukutaidottomat sekä tinkaajat estän saman tien vastaamatta mitään niille.
Sain seuraavan viestin sunnuntaina puolenyön aikaan: "Hei, Olen tiistaina liikenteessä Lahdessa ja voisin samalla tulla käymään. Tämä rannekoru kiinnostaisi. Terveisin --"
Asun noin 60 kilometrin päässä Lahdesta mutta vastasin silti "mihin aikaan olisit tulossa", johon ostajaehdokas ei ole reagoinut lainkaan. Näitä kännissä ja läpällä -kyselijöitä on toki ollut ennenkin.
Jaahas, nyt ei sitten enää voi julkaista ostetaan-ilmoitusta eikä piilottaa profiilin nimeä myydään-ilmoituksesta ja ilmoitus on näköjään voimassa vuoden.
On joitakin tuotteita mitkä ei kelpaa kellekkään. Ilmaiseksi pitäisi vissiin antaa. Olenkin sitten antanut ilmaiseksi ystäville. Tai sanonut että tuokaa karkkipussi.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt ei sitten enää voi julkaista ostetaan-ilmoitusta eikä piilottaa profiilin nimeä myydään-ilmoituksesta ja ilmoitus on näköjään voimassa vuoden.
Eihän tuossa ole mitään järkeä! Jos muutenkaan ei ole katsojia ollut niin nyt se ilmoitus ainakin hukkuu tuonne.
Tori diili: hinta 3€, toimituskulut 5€, torille 2€. Mitä järkeä, uuden saa kaupasta halvemmalla?
200 euron huonekalu myynnissä.
"50 tulen heti hakeman t abi"
Hinta on neuvottelukysymys. Jos et pidä kaupankäynnistä, niin anna roinasi ilmaiseksi pois tutuille. Nykyään käytetyn tavaran hintapyynnit ovat järjestäin yläkanttiin ja puolet pystyy tinkimään usein pois.
Vierailija kirjoitti:
Sentään tarjoutui itse hakemaan. Yleensä noissa tarjouksissa vaaditaan myös kotiinkuljetus veloituksetta 300km päähän...
Löysin unelmieni tavaran - vain nouto.
Tekstailtiin, ja nainen käski palaamaan noudon sopimiseen maanantaina.
Laitoin viestiä maanantaina ja kysyin noudosta.
Nainen: "Ai jaa, minä myin sen jo kun sinusta ei kuulunut."
Vierailija kirjoitti:
Toikaan ei ole kaukana Torin keskivertokäyttäjästä. Tosi monilla on jotain hankaluuksia kirjoittaa ensin terve, hei, moi kuten hyviin sosiaalisiin tapoihin kuuluu tervehtiä ja sen jälkeen esittää kohteliaasti toiselle ihmiselle kysymys, vaan tullaan täysin puskista ja kysytään töksäyttävästi jotain yhdellä sanalla "ostan" "myytkö?" "5"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään tarjoutui itse hakemaan. Yleensä noissa tarjouksissa vaaditaan myös kotiinkuljetus veloituksetta 300km päähän...
Tyyppi tekee törkeän tarjouksen ja ilmoittaa olevansa tulossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toikaan ei ole kaukana Torin keskivertokäyttäjästä. Tosi monilla on jotain hankaluuksia kirjoittaa ensin terve, hei, moi kuten hyviin sosiaalisiin tapoihin kuuluu tervehtiä ja sen jälkeen esittää kohteliaasti toiselle ihmiselle kysymys, vaan tullaan täysin puskista ja kysytään töksäyttävästi jotain yhdellä sanalla "ostan" "myytkö?" "5"
Miksi pitäisi jaaritella? Lyhyestä virsi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi tekee törkeän tarjouksen ja ilmoittaa olevansa tulossa. :D
Olisit antanut jonkun osoitteen jostakin hevon kuusesta...
Ei se ole tosi 😂