Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D

Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.

Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.

Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.

Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.

Kommentit (661)

Vierailija
581/661 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Mitäpä se auttaisi S-kokoiselle, aasi. Jos tarkoitit vitsiksi, on se siinä kategoriassa mauttomasta alaspäin.

Tai 177 cm pituiselle ( minä), joka ei ole kokoa s, vaikka ei ole ylipainoinen.

Vierailija
582/661 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori diili: hinta 3€, toimituskulut 5€, torille 2€. Mitä järkeä, uuden saa kaupasta halvemmalla?

Toridiilissä ei ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/661 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin henkilöstö on ilmeisesti suomen tyhmin, ei ole edes lukutaitoa, tuhansia sääntöjen vastaisia ilmoituksia hyväksytään viikossa ja kaikkia ei koske samat säännöt, suojatyöpaikka tori.fi

Vierailija
584/661 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt ei sitten enää voi julkaista ostetaan-ilmoitusta eikä piilottaa profiilin nimeä myydään-ilmoituksesta ja ilmoitus on näköjään voimassa vuoden. 

Tori muuttuu päivä päivältä huonompaan suuntaan, ei ihme että menettävät tuhansia asiakkaita joka viikko.

Vierailija
585/661 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt ei sitten enää voi julkaista ostetaan-ilmoitusta eikä piilottaa profiilin nimeä myydään-ilmoituksesta ja ilmoitus on näköjään voimassa vuoden. 

Tori muuttuu päivä päivältä huonompaan suuntaan, ei ihme että menettävät tuhansia asiakkaita joka viikko.

Sulla ei taida olla muuta elämää.............

Vierailija
586/661 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjissä ärsyttää nämä, jotka eivät vastaa viesteihin. Osa on käynyt kyllä lukemassa, mutta ei vastaa… Miksi myydä mitään, jos ei kykene vastaamaan viesteihin?!

Ja sitten ne, jotka eivät yhtäkkiä myykään. Esim. eräs sohvamyyjä ilmoitti, ettei sittenkään myy. Itse en myyjänä olisi kehdannut tuollaista sanoa. Myyjät ovat vajaata sakkia…

Vierailija
587/661 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjissä ärsyttää nämä, jotka eivät vastaa viesteihin. Osa on käynyt kyllä lukemassa, mutta ei vastaa… Miksi myydä mitään, jos ei kykene vastaamaan viesteihin?!

Ja sitten ne, jotka eivät yhtäkkiä myykään. Esim. eräs sohvamyyjä ilmoitti, ettei sittenkään myy. Itse en myyjänä olisi kehdannut tuollaista sanoa. Myyjät ovat vajaata sakkia…

Ihan kuten ostajat, itse en vastaa mihinkään tyhmään tarjoukseen esim.jos myyn poravasaraa hintaan 150€ ja joku lähettää viestin 20€? niin deletoin viestin ja estän ko.henkilön.

Vierailija
588/661 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori diili: hinta 3€, toimituskulut 5€, torille 2€. Mitä järkeä, uuden saa kaupasta halvemmalla?

Kannattaa myydä ja ostaa noutona niin säästyy kalliit postikulut. Helppo etsiä oman kaupunginosan ja lähialueen ilmoitukset mistä pääsee hakemaan tuotteen.

Vierailija
589/661 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä on nämä överitinkijät. Mitä ne kuvittelee?! Jos hinta on 80 euroa, niin tarjotaan 20 euroa ja tarinoidaan pitkään, että sairaan lapsen pitäisi saada lahjaksi ja ei ole rahaa itsellä. Tai jos tuotteen hinta on 750, joka on valmiiksi tinkinyt noin alas verrattuna vastaavien muiden pyynteihin, niin sitten heitetään 250 euron tarjous. Yleensä nämä tulee sellaisista tuotteista, joita on helppo saada liikkumaan. Jotenkin mieleen juolahtanut, että nämä tyypit myy sitten niitä eteenpäin ja ilmeisesti jotkut tarttuu tuollaisiin tarjouksiin ja uskoo niitä tarinoita.

Ei tuollaiset ostajat saa kuin vihaiseksi. 

Vierailija
590/661 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun tori ilmoitti poistavansa autojen, veneiden, asuntojen, mökkien ym.ilmoitukset ja kuitenkin niitä on satoja jatkuvasti torissa.

Vierailija
591/661 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Itse kysyin jonkun koltun materiaalitietoja koska sitä ei oltu ilmoituksessa mainittu. Ikinä en saanut mitään vastausta, joten eiköhän se sitten ollut polyesteriä, tai jotain muuta heikkolaatuista temumateriaalia. 

Vierailija
592/661 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä yrittänyt tehdä Tori-kauppaa yhden asiakkaan kanssa. Sanoin, että lähetän tuotteen, kun maksu näkyy tilillä. Oma osote lähetettiin, mutta kolme arkipäivää myöhemmin ei ole vieläkään maksanut tai raha tullut tilille. Miksi ei voi toimia napakasti näissä..

Vierailija
593/661 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja maksoin mitä pyysi mutta ei vaan myyjä lähettänyt tavaraa. Onneksi kauppa tehtii toridiilin kautta ja järjestelmä palautti rahat reilu 2 vkon kuluttua maksusta sillä myyjällä on 2 vkoa aikaa lähettää tavara toridiili palvelun kautta. Seuraava kauppa onnistui TD kautta niin kuin pitikin.

Vierailija
594/661 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on kieltänyt halutaan ostaa ilmoitukset, nerokasta.

Vierailija
595/661 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan onneton koko tori nykyisin.

Vierailija
596/661 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tienannut nyt tässä kuussa yli 200 toridiilillä.

Olen myös antanut tinkiä.

Toridiili on hyvä ja ennenkaikkea turvallinen ostajalle ja myyjälle, helppoa ja edullista.

Luulen, että te haukkujat ette ole edes kokeilleet, kun ette jaksa opetella.

Vierailija
597/661 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tienannut nyt tässä kuussa yli 200 toridiilillä.

Olen myös antanut tinkiä.

Toridiili on hyvä ja ennenkaikkea turvallinen ostajalle ja myyjälle, helppoa ja edullista.

Luulen, että te haukkujat ette ole edes kokeilleet, kun ette jaksa opetella.

Toridiili on kaikkea muuta kun turvallinen, ihan täyttä roskaa, käyttäjiä on vähemmän kun niitä jolla on ollut ongelmia sen kanssa.Tämä on faktaa.

Vierailija
598/661 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajat kyllästyy kahlaamaan ilmoituksia läpi ja sitten joukossa on ilmoituksia tuotteista jotka on jo myyty, myyjä unohtanut poistaa, ostajat siirtyy käyttämään muita kanavia, ostavat uusia tuotteita ja tämähän heijastuu suoraan myyjiin, ei tule kauppaa, siinähän sitten ilmoittelevat ja kukaan ei edes katso niitä ilmoituksia.

Vierailija
599/661 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiilissä ei ole mitään järkeä.

On siinä vähän järkeä. Joku ostaa aina joskus jotain, oli postit sitten mitä tahansa. 

Vierailija
600/661 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin antamassa sänkyä siis pari sänkyä 120 cm X 200 cm ilmaiseksi pois, yksi hölmö rupes kyselemään niin miksi annat hyvän sängyn pois, siis haluat pienemmän sängyn ja kuvissa oli tietoja sängystä ja silti tuli kaiken maailman ota eri kulmasta, mikä toi tahra on, ootko nyt varma että haluat antaa pois yms yms

Totesin lopulta ettå ihmisten lukutaidottomuuden ja typeryyden takia pidän sitten itselläni tän sängyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän