Kävin äsken ulkona ja ette ikinä usko, hallitus on leikannut kuusta siivun pois!
Täällä mainostettiin eilen täyttä kuuta ja mentiin sitten tapailumiehen kanssa sitä katsomaan, romanttisessa mielessä, niin siitähän puuttui siivu. Tunnelma meni ihan pilalle, jätin miehen ja nyt istun taas palstalla. Miten tässä näin kävi? Eikö suomalaiset ansaitse edes täyttä kuuta ja kimaltavaa kuunsiltaa, köyhän naisen timantteja vetten päällä? Iskelmien kestoaiheita? Voisiko joku takavarikoida Riikan sakset?
Kommentit (12)
Joku väitti että kuu on cheddarjuustoa. Hirvittää vuoden alusta tehtävä asumistuen leikkaus, miten ihmisille mahtaa käydä. Sekä jatkuva tukileikkuri. Ei ihme jos kuu alkaa näyttää ontolta.
Täällä meidän puoluetoimistossa on aina täysiku
Toki ollaan kuutamolla aina mutta ei se haittaa
Kohta taksilla yöhön jalkautumaan kansan pariin
T. Kokkari
Myytiin ulkomaisille sijoittajille. Optio on ostaa loputkin kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kolahtaa postiluukuista "kuunkatselulasku".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kolahtaa postiluukuista "kuunkatselulasku".
Nämä on niitä innovaatioita, joilla Suomi lähtee nousuun.
Kuunsillasta peritään tullimaksu, vesimaksuista ei kannata varmaan mainitakaan, iskelmien tekijänoikeudet pitää saada kuntoon; maksuineen ja asianmukaisine veroineen.
Timantit sitten, olivatpa miten köyhän naisen timantteja tahansa, mistä lie hankittu ja louhittu, alkuperä pitää olla selvillä ja kaikki verot hoidettuina.
Kuusta toki jo mainittu katselumaksu.
Miksi vielä lusmuillaan jossain kävelyillä. Kaikkien pitää olla töissä.
t. Riikka
ps Saksia ei voi takavarikoida, olen hankkinut ne itse ja arvonlisäverokin on maksettu. Tosin vähennän sen itse verotuksessa, koska sakset ovat työväline.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meidän puoluetoimistossa on aina täysiku
Toki ollaan kuutamolla aina mutta ei se haittaa
Kohta taksilla yöhön jalkautumaan kansan pariin
T. Kokkari
Ensi vaaleissa slogan on: Kokoomus - Aina kuutamolla! Kun ei Suomi-laiva, velkalaiva juttu oikein enää toimi, kun Orpo vetänyt koko purtilon merenpohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuunsillasta peritään tullimaksu, vesimaksuista ei kannata varmaan mainitakaan, iskelmien tekijänoikeudet pitää saada kuntoon; maksuineen ja asianmukaisine veroineen.
Timantit sitten, olivatpa miten köyhän naisen timantteja tahansa, mistä lie hankittu ja louhittu, alkuperä pitää olla selvillä ja kaikki verot hoidettuina.
Kuusta toki jo mainittu katselumaksu.
Miksi vielä lusmuillaan jossain kävelyillä. Kaikkien pitää olla töissä.
t. Riikka
ps Saksia ei voi takavarikoida, olen hankkinut ne itse ja arvonlisäverokin on maksettu. Tosin vähennän sen itse verotuksessa, koska sakset ovat työväline.
Kuunkatseluun täytyy myös saada siirtomaksu.
Tästä tulee mieleen yksi erään rikosfoorumin ikuisuusketju, joka aina jaksaa naurattaa nimellään: Onko kuu juustoa vai kuttaperkkaa saat*na?
Oho! Aivan kuten epäjumalauskonto islamin väärä profeetta Muhammed. Teki kuulemma samanlaisen taikatempun.
Liian hyvät puoluetuet kun noin pystyy tekemään.