Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen on vaarallista. Entä jos et ole huomannut sitä naista, joka on sinusta kiinnostunut.
Tämä on toinen naisten esittämä valhe. "Kyllä tässä maailmassa on paljon naisia joille kelpaat vaikket mulle kelpaa".
Ei, ei ole sitä maagista toista joukkoa naisia joille kelpaan. Ruma tai kaunis nainen, samoista miehistä kaikki pitävät. Ruma nainen voi ehkä joustaa niin paljon että tyytyy kasin mieheen, mutta thats it.
Ap
Viihdytkö työssäsi tai niissä vaatteissa mitä olet pukenut.. oletko edennyt mahdollisimman paljon siihen suuntaan mihin itse olet halunnut.. kyllä naiset varmaan arvostaa että miehet ovat sinut itsensä kanssa .. eli teitkö nämä muutokset täysin itsesi takia vai pelkästään siksi että naiset kiinnostuvat varmasti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on miehille niin elämän ja kuoleman kysymys? Ihan hirveää lukea, että sulla on asiat noin hyvin ja ainut mitä päässä lopulta vihaisena pyörii on "saispa pillua". Eikö elämässä ole muuta? Selitä.
Miehet ovat seksuaalisempia kuin naiset. Ja jos miehet saisivat yhtä helposti seksiä kuin naiset, niin olisi toinen ääni kellossa.
Jossain määrin totta. Minä saan helposti naisia, jos vain niitä haluan. Sen takia en koe mitään pakottavaa tarvetta jatkuvasti kerjätä heidän hyväksyntäänsä, koska olen jo tottunut siihen. Voin olla pitkiäkin aikoja täysin sinkku ja keskittyä tyytyväisenä omiin asioihini. Sitten kun naisen taas haluankin elämääni, se onnistuu miltei käden käänteessä. Jollain tavalla ymmärrän incelin turhautumisen, ja minun on helppo yrittää lohduttaa heitä sillä että "naisiinkin voi kyllästyä", kun he eivät ole koskaan näitä kokeneet. Helppo janoiselle sanoa veden olevan tarpeetonta.
Haukotus aloituksen alulle.
Toinen osa taas kertoo sellaisista tapahtumista korvien välissä, että ei kiitos.
se on sun ruma luonne, joka estää kaiken.Kehitäppä sitä.Käytöstavat voi opetella.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi kyse on asenteestaan, eikä ulkoisista puitteista. Mutta toisaalta: ei ole koskaan onnellinen, jos yrität eittää jotain muuta kuin olet. Eli ala elää niin kuin itse haluat ja hae vaikka se thaikku, koska suomalaiset eivät oikeasti halua miestä, joka on pillun perässä.
Älä jauha paskaa. Tunnen pari pillunvonkaaja alkkista joilla on naisia joka viikonpäivälle.
"Ne leveät hartiat, tummat hiukset ja 185cm pituus".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen ajatellut että pitäisi vaan suosiolla alkaa käyttää maksullisia, mutta oletteko nähneet miten rumia ne ovat täällä suomessa? Lisäksi hinta 200€+ per varvi, niin ei sitä hyväpalkkaisenakaan ole varaa käydä monta kertaa viikossa.
Ap
Ei naimisissa olevatkaan pidemmän päälle saa montaa kertaa viikossa. Ehkä kerta viikossa, jos sitäkään. :)
Olet niin ikävän kuuloinen valittajavauva että eipä ole kuule ihmekään. Ei ole toivoa jatkossakaan, mietti ihan itse miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ryhtyä jännikseksi...
Mutta sitähän neuvoa naiset eivät koskaan jaa.
Ap
Niin ja miksi heität katiskaa joka suuntaan.. onko todella ihan sama kenen kanssa vaikka vaan peuhaisit.. epäilen ettei .. kunnioita itseäsi ja lähesty tosissaan heitä jotka näät kiinnostavana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Niin, kun ei mikään ylimääräinen muuta sitä että sinä olet naisia halveksiva ja esineellistävä sosiopaatti.
Jotenkin ihmiset aistii jännästi jos toinen halveksii ja vihaa.
suurella osalla suomalaisista on jokin luonnevika ja sitä ei millään korjata
Nimimerkki7 kirjoitti:
Viihdytkö työssäsi tai niissä vaatteissa mitä olet pukenut.. oletko edennyt mahdollisimman paljon siihen suuntaan mihin itse olet halunnut.. kyllä naiset varmaan arvostaa että miehet ovat sinut itsensä kanssa .. eli teitkö nämä muutokset täysin itsesi takia vai pelkästään siksi että naiset kiinnostuvat varmasti..
Myöntäisitte nyt vaan se totuuden. Miksi se on niin vaikeaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Ja miten olet panostanut omaan henkiseen kasvuusi? Kommentistasi päätellen tällä osa-alueella löytyisi ainakin rutkasti parannettavaa...
"Miehet ovat seksuaalisempia kuin naiset". Onko se biologista vai opittua? Miehetkö rakentavat itsetuntonsa ja kuvitellun arvonsa vain sen seikan varaan, että minkä verran seksiä saavat? Olen pahoillani, mutta jos näin on, niin se on todella säälittävää. Mitä jos tekisit töitä ajatusmaailmasi ja arvojesi kanssa ja sitä kautta parannat elämääsi? Unohda se pillusta jankkaaminen. Tuollainen on tosi luotaantyöntävää. Luulen että jos seksi väistyy elämäsi keskipisteenä olemisesta johonkin järkevämpään, sinun olemuskin muuttuu kiinnostavammaksi naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen on vaarallista. Entä jos et ole huomannut sitä naista, joka on sinusta kiinnostunut.
Tämä on toinen naisten esittämä valhe. "Kyllä tässä maailmassa on paljon naisia joille kelpaat vaikket mulle kelpaa".
Ei, ei ole sitä maagista toista joukkoa naisia joille kelpaan. Ruma tai kaunis nainen, samoista miehistä kaikki pitävät. Ruma nainen voi ehkä joustaa niin paljon että tyytyy kasin mieheen, mutta thats it.
Ap
Siinä mielessä olet ihan oikeassa ettet kelpaa kenellekkään mut se ei ole naisten vastuulla yhtään.
Sinä olet pelottava ja vastenmielinen henkilö, olet ulkoistanut kaiken vastuun omista ongelmistasi naisille, ei kukaan halua alkaa uudeksi äidiksi kiittämättömälle kakaralle, sun ei kuulukkaan kelvata edes sulle itelles tommosena.
Vierailija kirjoitti:
se on sun ruma luonne, joka estää kaiken.Kehitäppä sitä.Käytöstavat voi opetella.
Lopeta se vit un valehtelu!!! Luonteella on paskat teille mitään väliä. Joku komea pedaripsyko saa paljon naisia tekemättä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen ajatellut että pitäisi vaan suosiolla alkaa käyttää maksullisia, mutta oletteko nähneet miten rumia ne ovat täällä suomessa? Lisäksi hinta 200€+ per varvi, niin ei sitä hyväpalkkaisenakaan ole varaa käydä monta kertaa viikossa.
Ap
Ei naimisissa olevatkaan pidemmän päälle saa montaa kertaa viikossa. Ehkä kerta viikossa, jos sitäkään. :)
VÄhän epäilen tuota. Ehkä olet sellainen mies johon vaimosi on tyytynyt kun ei saanut sitä nuoruuden dicapriota kuten siinä titanic leffassa kävi.
Ap
Suoraselkäinen ihminen on selkeiden tavoitteiden ja älykkäiden päämäärien ihminen. Hän ei arvaile tai työskentele pimennossa. Kaikissa hänen suunnitelmissaan on moraalista lujuutta kuin hänen luonteessakin. Hän punnitsee, harkitsee ja arvioi tulevaisuuden näkymiä ja tekee näin vähemmän vakavia virheitä eikä kompastu ongelmiin, joista on vaikea päästä eroon. Päämäärät suuntautuvat aina reilusti pintatason tuolle puolen ja ovat vakaammat ja varmemmat, vahvemmat ja kestävämmät. Suoraselkäisyyteen liittyy luontainen välittömyys, joka mahdollistaa suuntaamisen suoraan kohti päämäärää ja tekee epäonnistumisesta miltein mahdotonta. Voimakkaiden ihmisten päämäärät ovat vahvat ja vahvat päämäärät johtavat vahvoihin suorituksiin. Hänen voimansa ilmenee perusteellisuudessa, jolla hän suorittaa tehtävänsä, perusteellisuudessa, joka herättää kunnioitusta, ihailua ja menestystä. Puhdas ja täydellinen suoraselkäisyys on suoja hyökkäyksiä ja loukkaantumisia vastaan ja se auttaa ihmistä kohtaamaan vastustuksen ja vainon horjumattoman rohkeasti ja tyynin mielin. Mikään määrä lahjakkuutta, älyä tai etevyyttä liikeasioissa ei voi varustaa ihmistä samalla henkisellä voimalla ja mielenrauhalla kuin korkeiden moraalisten päämäärien hyväksyminen ja noudattaminen. Menestyessään hän ottaa paikkansa maailman voimakkaiden johtajien joukoissa.