Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
321/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Voi helvetti! Sen pillun takiako lääkäriksi opiskellaan? Anna mun kaikki kestää! Kyllä ukot on hulluja!

Ei ihme, että mieslääkärit on niin heikkotasoisia ja hoitaa työnsä hälläväliä emmääjaksa vaivautua tekemään töitäni asenteella kun heille riittää pelkkä lääkärin ammatti ja palkka pillua odotellessa.

Vierailija
322/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

Jo tuo sun asenne on oksettava. "Surkeatasoista yksinhuoltajaa tarjolla"...Jos eivät ole sinun tasoisia, niin mitä sitten, tuskin väkisellä sinut ottavat. Fiksu kertoo naisten olevan itselleen "vääränlaisia". Niputat ihmisiä inhottavalla tavalla, etkä edes pohjimmiltaan tunne heitä. Puhut kuin joistain karjamarkkinoista.

"Olisi kannattanut vaan dokata ja bilettää", voi mitä uhriutumista, kasva aikuiseksi!

Ehkä sinussa itsessäsikin ja asenteissasi olisi tarkastelun varaa. En saa mitenkään lämmintä tai sympaattista kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu huh, herunut kännisiltä teinitytöiltä? :o Tuohan on jo rikollisuuteen viittaavaa. Kännistä käytät hyväksesi?

Vierailija
324/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä neuvotaan aloittajaa, miten löytäisi kivan ihanan naisen, joka tykkää hänestä. Ei aloittaja halua ihanaa parisuhdetta, hän haluaa NAISIA. Eikä kukaan kiva fiksu nainen halua yhdeksi näistä aloittajan naisista. Yllättävä juttu, eikö?

Vierailija
325/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on hiukan rajoittunut näkökulma tilanteeseensa. Eivät naiset syliin putoa, vaikka olisi rahaa, trimmattu kroppa, hyvä työ, komea ulkomuoto, pari tutkintoa ja niin edelleen. Kyse on pitkälti siitä, miten naisia lähestyt, mistä ja kuinka aktiivisesti heitä etsit ja miten heidän kanssaan käyttäydyt.

Vanha totuus on myös se, että kun käyttää hiukan aikaa ajatteluun, säästää paljon turhaa juoksemista.

Ap:lle voisi olla avuksi pohtia perusteellisesti tapausta, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä t

Tuossa on ideaa! Kissakeitto tulille ap ja pian on naisia jonoksi asti.

Vierailija
326/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista."

Tyhmyydestä sakoteetaan on vanha mutta edelleen osuva sanonta.

Vierailija
327/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta AP puhuu. Itse olen kolme vuotta käynyt töissä. Lopetin kaikki naisia luotaantyötävät harrastukset (videopelit, scifileffat, tietotekniikka). Kävin baarissa, kävin ulkona. Yksikään nainen ei koskaan tullut lähestymään ja tarjoamaan itseään vaikka tein mitä piti. Tinderissä tuli tykkäyksiä vain bottitileiltä. Odotin baarissa yksinäisen ja seuraa tarvitsevan miehen näköisenä, mutta mitään ei tapahtunut - ainoa looginen päätelmä siis on että ulkonäössäni on jotain pahasti vialla enkä täten naisille kelpaa.

Tällä viikolla irtisanoudun töistä ja ostan viimeisellä palkalla asuntoni täyteen viihde-elektroniikkaa sekä sulkeudun sinne loppuelämäkseni katkeroitumaan itsevihassa. Itsensä kehittäminen kuntoilemalla, kouluttautumalla ja töisä käymällä naisten saamiseksi on eräs suurimpia kusetuksia mitä on ikinä tehty.

Vierailija
328/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta AP puhuu. Itse olen kolme vuotta käynyt töissä. Lopetin kaikki naisia luotaantyötävät harrastukset (videopelit, scifileffat, tietotekniikka). Kävin baarissa, kävin ulkona. Yksikään nainen ei koskaan tullut lähestymään ja tarjoamaan itseään vaikka tein mitä piti. Tinderissä tuli tykkäyksiä vain bottitileiltä. Odotin baarissa yksinäisen ja seuraa tarvitsevan miehen näköisenä, mutta mitään ei tapahtunut - ainoa looginen päätelmä siis on että ulkonäössäni on jotain pahasti vialla enkä täten naisille kelpaa.

Tällä viikolla irtisanoudun töistä ja ostan viimeisellä palkalla asuntoni täyteen viihde-elektroniikkaa sekä sulkeudun sinne loppuelämäkseni katkeroitumaan itsevihassa. Itsensä kehittäminen kuntoilemalla, kouluttautumalla ja töisä käymällä naisten saamiseksi on eräs suurimpia kusetuksia mitä on ikinä tehty.

Taas kerran jäi työläs (työläin) YLÄPÄÄNUPPI hoitamatta ja työstämättä. Niin kauan kun miehet eivät usko tätä tärkeintä juttua niin ei auta rinkirunkkunaistensyyllistysulinat. 

Vierailija
329/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kuntoon -politiikkaa kannattaa harrastaa ihan itsensä takia koska silloin on asiat helpompia ja enemmän ovia auki erilaisiin asioihin.

Naisten kanssa se ei ole erityinen plussa, vaan oikeastaan perusvaatimus. Osa naisista ei välitä siitä ollenkaan, vaan hengailevat tyhjäntoimittajien kanssa tai kuolaavat nytkin tätä yhtä naisentappajaa jenkeissä kun on niin komea ilmestys ilmeisesti. Alapäällä ne naisetkin ajattelevat, vaikka niiden kuuluu sanoa muuta sosiaalisessa järjestelmässä. jotkut saavat huijattua jopa itsensä uskomaan muuta.

Ei naiset niin ihmeellisiä ole, että niiden perässä kannattaa juosta ja tuskailla. Keskity omiin intohimoihisi ja jos naisia tulee niin sitten tulee.

Vierailija
330/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne."

Et edelleenkään tästäkään/mistään huolimatta kiinnosta niitä naisia, joita et vain kiinnosta (vaikka mikä olisi/tulisi = ei auta inkkelimanööverit tai sirkuspelletemppuilut). Vaikka inkkelit eivät tätä usko niin todisteena käytännössä ap:n naisettomuus.

Vierailija
331/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsädit vie kaikki naiset...saatanan saatana :D, on ne kyllä aikamoisia. Noh eihän me kaikki voi olla voittajia, jokaiselle on oma lokero.

Vierailija
332/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä viihteellä yksin käyt? Vai onko muutkin miehet huomanneet että sun seura ei ole kovin hääppöistä?

Vierailija
333/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies, joka kuvittelee, että naiset tulevat tarjoamaan itseään. Naisia pitää lähestyä itse.

Vierailija
334/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä viihteellä yksin

Näin, ellei onnistu pitää kavereita, miten suhde onnistuisi? Ei voi juosta, ellei osaa edes kävellä.

Vierailija
335/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka oli luvannut niitä naisia ovista ja ikkunoista? No miehet, ja sellaiset joilla itsellään EI ole naisia.

Niitä nämä uskoo. :D

Vierailija
336/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään mies voi omistaa ja/tai luvata yhdenkään naisen värkkiä kenellekään. Ei uskoisi noin tyhmää olevankaan.

Vierailija
337/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä sun luonne? Et lainkaan maininnut sitä. Ei naiset mene talon tai miehen koulutuksen kanssa yleensä naimisiin.

Vierailija
338/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tukehtumasta katkeruuteesi. Lähde vaikka vapaaehtoistyöhön Afrikkaan tai johonkin, niin saat ihan muuta ajateltavaa. 

Ap ei ole nainen, joten ei vapaaehtoistyö eli gigoloiden kanssa vehtaaminen Gambiassa ole niin houkuttelevaa.

Siellä on varmasti vapaaehtoistyössä myös kauniita naisia, joiden sydän sykkii auttamistyölle omistautuneelle miehelle. 

Ei todellakaan "varmasti" ole ja vaikka sattuisi olemaankin niin ei se ole mikään tusinahäntäheikin tilaisuus poimia itselleen haaremiruusuja. *Auttamistyöhön "pyyteettömästi" omistautunut mies* -larppaus ei todellakaan mene läpi ainakaan normijärkisille naisille.

Vierailija
339/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esineellistää naisia ja haluaa pelkkää seksiä. Ei ihme etteivät naiset syty...

Vierailija
340/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsädit vie kaikki naiset...saatanan saatana :D, on ne kyllä aikamoisia. Noh eihän me kaikki voi olla voittajia, jokaiselle on oma lokero.

Kaikki naiset?  Prismassa näkee ihan tavallisia miehiä tavallisten naisten kanssa. Joten ei voi pitää paikkaansa että chadit vie kaikki naiset. Onko btw sinulle vain instabeibet ja kaunottaret naisia ja niihin tavallisiin naisiin et edes kiinnitä huomiota? Näin se usein menee, mies tavoittelee itselleen liian korkeatasoista naista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan