Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
181/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten sanat eivät ratkaise koskaan, vaan teot. Tekoihin kannattaa kiinnittää kaikki huomio. Mihinkään mitä naiset täällä palstoilla kertovat ei ole automaattisesti luottaminen. Esimerkiksi pituudella ym. ei kuulemma ole mitään merkitystä. Todellisuudessa vaikkapa ihan kotikaupunkini katukuvaan ilmestyneet opiskelijat heidän syksyn ensimmäisien opiskelijapippaloiden aikaan saivat jopa vähän ihmettelemään mihin opiskelijamaailmakin on jo menossa. Naisia oli opiskelijoissa nimittäin aivan järjetön enemmistö. Siis oikeasti helposti jopa kolminkertainen määrä ellei enemmän. Ne miesopiskelijat, joita katukuvassa näkyi haalareissaan, olivat sitten lähes poikkeuksetta keskivertoa pitempiä. Todella paljon näkyi sellaistakin, että yhdellä pitkällä opiskelijamiehellä saattoi olla koko ajan ympärillään jopa viiden-kuuden naisopiskelijan haaremi kikattelemassa. Varmaan tilanne alkaa olemaan se, että vähänkään lyhyemmät ja jopa keskipituisetkin miesop

Olipa väritettyä tulkintaa.

Eiköhän ne miehet siellä naisten joukossa näyttäneet pitkiltä, koska naiset vieressä oli lyhyempiä.

Eikä ne naiset ole mikään niitten miesten haaremi. He olivat yhdessä porukalla bilettämässä!

Naisia on muutenkin korkeakoulupiskelijoista enemmistö, siksi heitä oli enemmän kuin miehiä.

Vierailija
182/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Olen kiltinnäköinen, keskimittainen ja nykyään kalju mies. Tytöt osoittivat minulle paikkani jo 13 vuotiaana, kun välitunnilta tullessa luokan suosituin tyttö yritti saada kaikkia nauramaan huutamalla, että "tuolta teidän prinssi tulee!" ivallisella äänellä.

Olen joskus miettinyt, että mikä minussa oikein saattaisi olla vikana enkä osaa keksiä mitään varsinaista vikaa. Voin kuitenkin muistella sitä, kun isäni vei minut vuotta aikaisemmin tuota prinssijuttu katsomaan elokuvaa "Lost World" eli Jurassic Parkin jatko-osaa. Elokuvassa on tähtenä pitkä ja komea mies ja yhdessä sivuroolissa keskimittainen, kiltinnäköinen kalju mies, joka myös käyttäytyy melko alistuvasti, koska elämä on opettanut hänelle niin.

Yhdessä vaiheessa elokuvaa kalju mies joutuu pelastamaan sankarin ja tämän tyttöystävän varmalta kuolemalta ja sen seurauksena kalju mies kuolee itse. Jopa hädänhetkellä tämä Jeff Goldblumin näyttelemä s

Kyllä sun elämäsi on silkkaa kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Lähisukulaiseni ei saanut naisia kirveelläkään - kunnes valmistui kirurgiksi. Nyt on jonoa oven takana ja kaikki "rakastavat". Aika söpöä tuo naisten rakkaus.

Vierailija
184/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaiseni ei saanut naisia kirveelläkään - kunnes valmistui kirurgiksi. Nyt on jonoa oven takana ja kaikki "rakastavat". Aika söpöä tuo naisten rakkaus.

Juuri tuon tyylisiä juttuja minulle kerrottiin. Miksei sitten mulle käynyt tuolla tavalla? Onko nimenomaan juuri kirurgin duunissa jotain mikä saa naiset syttymään? 

Ap

Vierailija
185/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Tuota mainitsemaasi asiaa saa ihan rahalla. Ketään naista ei tosiaan kiinnosta mies, joka on vain tuon perässä. Eli siinä mielessä oot nyt ymmärtänyt noi ohjeet väärin. Noilla saa pariSUHTEEN, ei vain panoja.

Menestynyt liike-elämän psykopaatti, joka käyttää naisia tyydytysvälineinä, kiinnostaa hyvin monia naisia. 

Vierailija
186/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä itse et ole koulutus, työpaikka, kaveripiiri, harrastuksesi tai ulkonäkösi. Mitä muuta sinussa on? Vai eikö mitään?

Vierailija
187/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään. "

Ja mitä muutit ajattelutavoissasi, käytöksessäsi, itsetunnossasi, suhtautumisessasi naisiin ja muihin ihmisiin?

Suhtautumisessa elämään ylipäätään,  tunne-elämääsi.  

Millä tavalla sisäistit tosiasian että pelkkä ulkoinen ei todellakaan sitä onnea tuo, vaan kaikki tuo edellämainittu ja paljon muuta on paljon tärkeämpää?  

Kuinka paljon mahdolliseen parisuhteeseen tuo se, että käyt salilla ja pidät huolta ulkonäöstäsi?  Pelkkää pintaa, tyhjää sisältä?  Useimmat naiset haluaa ainakin vakituisemapaan suhteeseen muutakin kuin korean karkkipaperin,

Jaajaa, missä sitten on naisten henkinen kypsyys? Naisten kanssa on todella vaikeata päästä edes juttusille jollei ulkonäkö ole kunnossa.

Ap

Vierailija
188/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Naisten? Itseä ei ainakaan kiinnosta onko mies kirurgi vai roskakuski jos miehestä pitää. Ihme jenkkiläkuvitelmia suomipojilla ;) 

Vierailija
189/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen että kaiken täydellisyyden mainostaminen on luotaantyöntävää. Olen täydellinen paketti ja vaadin sitä myös sinulta. Sitähän kuitenkin haetaan. Pitää olla akateeminen loppututkinto, loistotyö josta hyvä palkka ja täydellisen kropan omaava salimirkku sekä liikkua hyvissä piireissä.

Mulla on AMK-tutkinto, palkka ei kummoinen, en omista asuntoa enkä käy salilla niin antaapi tuollaisten ilmoitusten olla. Hoikka ole kyllä mutta kroppa on kaukana hyvästä.

Vierailija
190/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään. "

Ja mitä muutit ajattelutavoissasi, käytöksessäsi, itsetunnossasi, suhtautumisessasi naisiin ja muihin ihmisiin?

Suhtautumisessa elämään ylipäätään,  tunne-elämääsi.  

Millä tavalla sisäistit tosiasian että pelkkä ulkoinen ei todellakaan sitä onnea tuo, vaan kaikki tuo edellämainittu ja paljon muuta on paljon tärkeämpää?  

Kuinka paljon mahdolliseen parisuhteeseen tuo se, että käyt salilla ja pidät huolta ulkonäöstäsi?  Pelkkää pintaa, tyhjää sisältä?  Useimmat naiset haluaa ainakin vakituisema

Mitä vaikeata siinä on? Kävelet luokse ja sanot moi. Siitä se lähtee. 

Vierailija
191/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sinä itse et ole koulutus, työpaikka, kaveripiiri, harrastuksesi tai ulkonäkösi. Mitä muuta sinussa on? Vai eikö mitään?

Mitäs muuta sitten pitäisi olla? Ja turha sanoa hyvä luonne tms, sillä nyt ei tee mitään.

Ap

Vierailija
192/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Olen kokenut saman tilanteen. En tehnyt sitä naisten vuoksi mutta ehkä siinä taustalla oli vähän sitäkin. Koin sen itsekin melko tylsäksi ja merkityksettömäksi elämäksi eikä se tosiaan kiinnostanut ketään. Luultavasti suurin syy miksi tällaista elämää tavoitellaan on vaan se että niin monet tykkää haukkua muiden heikkouksia ja epätäydellisyyksiä.

Tästä pitäisi puhua kouluissa enemmän.

Vierailija
193/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuta sitten pitäisi olla? Ja turha sanoa hyvä luonne tms, sillä nyt ei tee mitään.

Ap

Nuo kaikki riittää, jos on pitkä, komea ja hyvätuloinen, ei tarvitaan mitään epämääräistä muuta.

Vierailija
194/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap  Etsi raamatullista neuvoa.

Vierailija
195/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luuseri meinininkiä kuka tarttee naisen tänä päivänä? tämä on noloa ja häväistys miehille, et,et koskaan kumarra naisille pillun vuoksi, Et koskaan, nöyryytys ja julkinen mestaus. Yksikään pillu ei ole tuon arvoinen.

Vierailija
196/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi kyse on asenteestaan, eikä ulkoisista puitteista. Mutta toisaalta: ei ole koskaan onnellinen, jos yrität eittää jotain muuta kuin olet. Eli ala elää niin kuin itse haluat ja hae vaikka se thaikku, koska suomalaiset eivät oikeasti halua miestä, joka on pillun perässä.

Suomalaiset naiset eivät halua miestä, jota pimsa kiinnostaa. Tämä selvä.

Vierailija
197/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon tyylisiä juttuja minulle kerrottiin. Miksei sitten mulle käynyt tuolla tavalla? Onko nimenomaan juuri kirurgin duunissa jotain mikä saa naiset syttymään? 

Ap

On. Ehdottomasti. Ei kun kirurgiksi opiskelemaan. Vasta sitten se onni ja elämä urkenee. Tsemppiä opintoihin!

Vierailija
198/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap  Etsi raamatullista neuvoa.

Raamatun aikoihin vanhemmat naittivat tyttärensä miehille kun 12 kesää tuli täyteen ja aviorikoksesta kivitettiin.

Kyllä se mulle kelpaisi hoitaa asiat tuolla tavalla.

Ap

Vierailija
199/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan aika ok paketti n 20 v, kun tapasin ex . Vajaa 20 v myöhemmin ex jätti, olin elämälle katkera, ylipainoinen, lähes konkurssikypsä ihminen.

Aloitin vaikka mitä, jotta pääsin taloudellisesti jaloile ja samalla laihdutin.

Tänä päivänä mietin mitä laitan päälleni, kroppani on ok ja panostan esim hiuksiin , meikkiin jne. Oltiin eilen kaupungilla monta h ja miesystäväni sanoi minut huomattiin

Vierailija
200/535 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi luonnepuoli? Olet mukava, lämmin, hauska ja luotettava? Maanläheinen ja avoin uusille asioille?

Ainakaan aloituksen perusteella et vaikuta olevan. Vaikutat olevan hyökkäävä, ilkeä ja itseäsi täynnä. Siinä on varmaan selitys miksi ei lykky käy. Vaikutat aika pelottavalta ihmiseltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän