Tasoni ei riitä kauniiseen naiseen enkä halua laskea rimaa joten siksi olen ikisinkku.
Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena.
Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.
Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä.
M34
Kommentit (234)
Kauniita naisia on harvassa. Edes Miss Universumit eivät ole erityisen kauniita. Viehättäviä naisia on paljonkin, mutta heitäkin kiinnostaa miehen henkinen pääma ja seksuaalinen vetovoima enemmän kuin tekolihakset. Siis ei työssä saadut luomulihakset.
Otsikko kuulosti lupaavalta, teksti oli sitten pelkkää ulinaa. Naiset on jo vuosia tajunneet että on parempi olla yksin kuin huonon kanssa ja nykyisin kun tämä on mahdollista niin yhä useampi tätä toteuttaa. Luulin jo että miehetkin ymmärtäisi tämän, mutta on se huonokin parisuhde vaan tärkeä teille kikkelillisille.
Pääsi sisältö on ongelma. Heikko itsetunto, joka tulee kotoa. Pitää saada nostetta kauniin naisen tai ylihintaisen asunnon ja auton avulla. Raskasta lienee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on liian tylsä ja köyhä naisille. Naiset haluaa että mies on rikas ja jännä.
AP puhui _kauniista_ naisesta. Ei tietenkään sellanen kiinnostu tavallisesta miehestä.
Jos AP haluaa kauniin naisen, niin hassua että on elänyt 34-vuotiaaksi painostamatta omaan ulkonäköönsä?? :D Toivonut vaan ihmettä?Nuorempana en uskonut tasojen olemassa oloon mutta nyt tajuan että tasoja on olemassa. Minä voin nostaa omaa tasoa ulkonäköön ja työuraan panostamalla koska ne on ne asiat mitä naiset arvostaa miehissä. Tiedän etten voi ikinä saada missin tasoista naista mutta sellanen normaalipainoinen ja vähintään keskitasoa naisen pitää olla ulkonäöllisesti. Naisen pitää myös olla terve ja luonteeltaan tavallinen ihminen.
M34
Terve ja luonteeltaan tavallinen?
Oot jo siinä iässä, että kun oot saanut tuon itsensäkehittämisprojektisi valmiiksi, olet nelikymppinen ja siinä iässä alkaa pientä kremppaa tulla niin sulle kuin naisillekin. Jos tätä ei hyväksy ja osaa ottaa huomioon, ei oo helppoa saada mitään henkisesti toimivaa suhdetta.
Luonteeltaan tavallinen? Mitähän se on? Ihmiset kun tuppaa olemaan keskenään kovin erilaisia...
Mikä kullekin on tavallista? Esim. Somerolla asuville on eri asiat tavallisia kuin vaikka Helsingin keskustassa.
Ei ihme kun syntyvyys on alhaista kun porukka on noin itsekeskeistä ja lapsellista.
Jos vielä 34-vuotiaana uikutat kuin 16-vuotias, mahdollisuuksia ei enää hirveästi ole. Kaikki kauniit ikäisesi on jo varattu. Tai he ovat neljän lapsen yksinhuoltajia. On saattanut paras loisto jo himmetäkin.
Lue jotakin muutakin kuin Motonetin luetteloa, niin saat edes muutaman keskusteluaiheen mahdollisia treffejä varten.
Teitä kouluttamattomia keski-ikää lähestyviä neitsyitä on aika paljon naismarkkinoilla tän palstan perusteella. En yhtään ihmettele, ettei onnistu. Ja vielä lapsia pitäisi saada. Mitä sä sillä lapsella teet.
Vierailija kirjoitti:
Teitä kouluttamattomia keski-ikää lähestyviä neitsyitä on aika paljon naismarkkinoilla tän palstan perusteella. En yhtään ihmettele, ettei onnistu. Ja vielä lapsia pitäisi saada. Mitä sä sillä lapsella teet.
Ja kuka sen lapsen elättää?
Onko tää se tyyppi, joka kyseli, että saako tuilla elävä pitkäaikaistyötön adoptoitua lapsen? Ei onneksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kaunis.
Kaunis nainen on:
-Normaalipainoinen tai hoikka
-Kasvoista söpö
-Naisellinen eli rinnat ja lantio erottuu kehosta
-Vaatteet on naiselliset,siistit ja kauniit
-Hiukset ja iho on hyvin hoidettu
-Ehostautuu tarvittaessa
-Hymyilee ja on sellainen hiljainen söpöliini
M34
Vastaavasti komea mies on:
- Normaalipainoinen ja urheilullinen, lihakset erottuu sopivasti kropasta
- Kasvoista miehekäs
- Maskuliininen eli leveähköt hartiat, kapea lantio
- Vaatteet on siistit ja hoidetut, oikeaa kokoa, istuvat hyvin päällä
- Iho ja hiukset on hyvin hoidettu.
- Parta ja hiukset jatkuvasti hyvin leikattu. Yleisvaikutelma siisti.
- Hymyilee ja osaa kuunnella, ottaa naisensa huomioon.
t. vastaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.
Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?
M34
Se, että sä et viehäty jostakin naisesta, ei tee tästä naisesta huonoa. Sun asenne sen sijaan muihin ihmisiin on todella huono. Ei kaikista ihmisistä tarvitse viehättyä, mutta ei heitä tarvitse sen vuoksi huonoiksikaan sanoa.
Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään rahan perässä juoksija ja teen itse töitä sen eteen,
Ap:n nykyinen asenne ihmisiä kohtaan karkoittaa naiset vaikka habitus olisi miten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.
Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?
M34
Se, että sä et viehäty jostakin naisesta, ei tee tästä naisesta huonoa. Sun asenne sen sijaan muihin ihmisiin on todella huono. Ei kaikista ihmisistä tarvitse viehättyä, mutta ei heitä tarvitse sen vuoksi huonoiksikaan sanoa.
Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään raha
Yleensä naiset ihan ulkonäöstä riippumatta, haluaa elämäänsä vain sellaisen miehen, jonka kanssa viihtyy. Pitää siis olla kaikkien muiden kriteerien ohella myös vielä sille naiselle hauskaa, miellyttävää ja mukavaa seuraakin. Se taas vaatii muutakin kuin rahaa ja koulutusta. Se vaatii psykososiaalisia kykyjä.
Muuten hyvä, mut jätä ne tatskat ottamatta.
Minun palkka ei ole ollut kuin 2500 euroa ja olen silti naimisissa. Olin työtön kun aloimme vaimon kanssa seurustelemaan. En ole mitenkään komea olen 166cm ja 85 kg mies. Tuskin se tasostasi on kiinni. Et vaan uskalla lähestyä naisia. Vaimoni on kaunis ja hoikka.
Ihmiset on nykyään pinnallisia sukupuolesta riippumatta. Syytän tästä deittiappeja, siellä katsotaan vain kuvat ja sitten miehen koulutus ja työ. Ei deittiappien profiileista saa selville toisen luonnetta tai henkisiä ominaisuuksia.
Se on harmi että nykyään parin muodostus on mennyt lähinnä internettiin tai sitten baarista löydetään se rakkaus. Tosi harvat löytää rakkauden työpaikoilta,kaupoista tai vaikka harrastusten parista.
Ap:llä on niin kamala ja luotaantyöntävä luonne, että se karkottaa naiset, vaikja ulkoinen habitus olisi kuinka kunnossa. Toivottavasti on vain provo, mutta tuollaisia oksettavia ihmisiä valitettavasti on oikeastikin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on harvassa. Edes Miss Universumit eivät ole erityisen kauniita. Viehättäviä naisia on paljonkin, mutta heitäkin kiinnostaa miehen henkinen pääma ja seksuaalinen vetovoima enemmän kuin tekolihakset. Siis ei työssä saadut luomulihakset.
Kiitos, kroppa ja lärvi säteilee henkistä pääomaa. Unohtuu moni dealbreikkeri, eikä tarvitse edes neuvotella.
Jokainen ihminen on kaunis, kun katsoo rakkauden silmillä <3
vanha rouva opettaa
Ei tarvitse olla kaunis voidakseen kokea rakkautta, usko pois.
rumempi varattu nainen
Miksi meidän pitäisi ymmärtää???? Miksi uliset tätä asiaa meille tavisnaisille täällä? Meillä on "itsemme tasoiset tavismiehet". Miksi et mene ulisemaan tätä asiaa niille kauniille naisille joita et saa?