Tasoni ei riitä kauniiseen naiseen enkä halua laskea rimaa joten siksi olen ikisinkku.
Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena.
Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.
Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä.
M34
Kommentit (234)
"Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena.
Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.
Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä."
Tässäpä palstan miesten "taso" :D
Tätä samaa palstametreittäin. Jos ei elämää muualla olisi, jos tämä palsta olisi koko sosiaalinen elämä niin kyllä ankeaksi kävisi. Ja näinhän täällä monella miehellä on.
Jaxuhalit teille.
Myötätuntoni on kaikkien kauniiden naisten puolella, todella. Ja vahvasti. En haluaisi olla erityisen kaunis nainen vaan olen tyytyväinen juuri tällaisena taviksena.
Lienee paljon miehiä, joille kauneus on suunnilleen ainoa asia, joka naisessa merkitsee. Sellaisen varaan on vaarallista naisen lähteä rakentamaan pitkäaikaista suhdetta. Kauneus on katoavaista, ja jos ainoa, mitä mies naisessaan arvostaa, on tämän ulkonäkö, niin nainen on heikoilla.
Vahvempia, kestävämpiä, syvempiä ja kaikin puolin todempia ja aidompia - sanalla sanoen parempia - suhteita syntyy, kun ne perustuvat jollekin muulle kuin kumppanin ulkonäölle.
Jos olisin kaunis nuori nainen, niin mistä voisin olla varma, että mies, joka on minusta kiinnostunut, on kiinnostunut minusta minun itseni takia, siksi, koska minä olen juuri minä, eikä sen takia, miltä näytän? Että mies arvostaisi minua ihmisenä eikä muille esiteltävänä näyttelykappaleena?
En ole ruma, mutta en mikään kuvaston mallin näköinenkään, ja juuri näin on juuri hyvä. Kohta vietetään miehen kanssa hopeahääpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on liian tylsä ja köyhä naisille. Naiset haluaa että mies on rikas ja jännä.
Karismaattinen, kyllä, ja tietysti toimeentuloon liittyvät asiatkin on tärkeitä. Tavallinen mies kelpaa jos ei ole tylsä.
Mikä on tavallinen mies, millaiset ominaisuudet sillä on?
Mukava, huumorintajuinen, ei alistava, ei sovinisti, yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miellyttävä ulkonäkö, kohtelee naista hyvin
Tuollainen voi olla rikas, köyhä, julkkis, talkkari, toimari tai kuka tahansa. Mikä miehestä tekee nimenomaan tavallisen?
Niin, se rikaskin tai toimari voi olla tavallinen. Ei minulle miehen ammatilla tai statuksella ole väliä. Mutta jatka sinä jankkaamista, jos et ymmärrä tavallisuuden käsitettä.
Ap:n kaltaisia miehiä kannattaa välttää, heille naisen kaunis ulkonäkö on ykkösasia. Ja kun nainen ennemmin tai myöhemmin rupsahtaa, mies ottaa ja lähtee. Varsinkaan lapsia ei tuollaisen miehen kanssa kannata tehdä, nainenhan jää yksin vastuuseen lapsista kun mies häipyy.
Ennemmim sinkkuna kuin ap:n kaltaisen miehen panoalustana
Olenko se vain minä vai kuulostaako ap vähän autistiselta. Siis ei pahalla diagnoosin saaneille, mutta miesten keskuudessa kyvyttömyys ymmärtää naisia, huonot sos.taidot ja puheet "tasoista" (mitkä on helpompi ymmärtää) on aika yleisiä. Ripaus incel kulttuuria vain puuttuu, kun hän on tehnyt korjausliikkeet ja siltikään ei irtoa.
En tiedä miten olet päätynyt vauva.fi sivustolle, mutta jos ja kun et halua kuulla, mitä naisilla on sanottavaa suosittelen ylilautaa.
Juu, kotoile myös sen kauniin naisen kanssa aina sillointällöin. Tyttöjen illat on eräjormalle herkkua.
Naiset ei ymmärrä sitä kuinka vaikeaa miehen on saada nainen koska naisen pitää olla vain kaunis ja mies on se joka tekee aina aloitteet. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla koska naiset tekee aina valinnan eli naiset valitsee mies ehdokkaista parhaimmat, parisuhdemarkkinat on naisille kuin karkkikauppa. Naiset valitsee aina ensin ne miehet jotka on komeita,pitkiä ja hyvän työuran omaavan miehet koska heillä on rahaa. Koulutustaso kiinnostaa naisia koska koulutustaso määrittää usein miehen palkan.
"Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä"
Aivan niin kuin aloittaja tietäisi miten ja millaista rakkaus on, ja eteenkään kuinka ja minkälaisen kumppanin kanssa voi sellaista kokea. Helposti siitä kauniista ulkomuodosta hullaantuminen ja sen ihmettely voi vaikuttaa rakkaudelta, mutta pinnallista tyydytystä se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on liian tylsä ja köyhä naisille. Naiset haluaa että mies on rikas ja jännä.
Karismaattinen, kyllä, ja tietysti toimeentuloon liittyvät asiatkin on tärkeitä. Tavallinen mies kelpaa jos ei ole tylsä.
Mikä on tavallinen mies, millaiset ominaisuudet sillä on?
Mukava, huumorintajuinen, ei alistava, ei sovinisti, yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miellyttävä ulkonäkö, kohtelee naista hyvin
Juuri sellainen mies joka kelpaa mulle oikein hyvin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä sitä kuinka vaikeaa miehen on saada nainen koska naisen pitää olla vain kaunis ja mies on se joka tekee aina aloitteet. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla koska naiset tekee aina valinnan eli naiset valitsee mies ehdokkaista parhaimmat, parisuhdemarkkinat on naisille kuin karkkikauppa. Naiset valitsee aina ensin ne miehet jotka on komeita,pitkiä ja hyvän työuran omaavan miehet koska heillä on rahaa. Koulutustaso kiinnostaa naisia koska koulutustaso määrittää usein miehen palkan.
Oletkos tullut ajatelleeksi että läheskään kaikki naiset eivät ole kauniita eivätkä kelpaa parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: naiset haluavat mielestäsi vain laatikkoleukakirurgilentäjiä? Oot tainnut viihtyä ulilaudalla ja imenyt sieltä nuo harhaluulosi...
Vierailija kirjoitti:
Jännästi Prismassa näkee ihan tavallisia pariskuntia lastensa kanssa (tai ilman) Hyvinkin vaatimattoman näköisiä miehiä ja naisia. Joten teoriasi ei päde
Heh, ON pieni vähemmistö kauniita naisia jotka on gold-diggereitä, mutta he nauravat jollekin viiden tonnin palkalle, massia pitää olla oikeasti.
Huomioden että ap on noin vanha ja luonteeltaan niin ruma, vain iso lottovoitto voi hänelle antaa sen ikuisesti kauniin naisen.
Että lottoamaan vaan sitten. :D
Ei naisia kiinnosta lihakset ja rytkyt. Jos haluat kauniin naisen niin hanki parempi naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi Prismassa näkee ihan tavallisia pariskuntia lastensa kanssa (tai ilman) Hyvinkin vaatimattoman näköisiä miehiä ja naisia. Joten teoriasi ei päde
Kun noille miehille,jotka tuota väittää naisia ovat vain ne kauniit nuoret naiset, mutta ne eivät edes huomaa. Tottakai joku mt-eläkkeellä oleva yli-ikäinen Nepsymies saa pakit Tinderissä joltain 25-vuotiaalta kaunottarelta. Sitten ne tulee tänne kiukuttelemaan ja itkemään sitä, että "Naiset haluavat vain top Chadin,byyyy, tavallinen mies ei kelpaa!"
Tyhmyytesi ja huumorintajuttomuutesi on esteenä minkäänlaisen naisen saamiseen. Ei auta, vaikka olisi lihaksikas, jos on tyhjä pää.
Onko aloittaja se, joka on kysellyt täällä, millä koulutuksella pääsee nopeasti muutaman tonnin kuukausiansioihin kun mitään koulutusta ei ole peruskoulun lisäksi. Vähän kuulostaa samalta.
Vierailija kirjoitti:
OK, eli sinä saat haluta ja tavoitella kaunista naista, mutta nainen ei saa tavoitella komeaa ja menestynyttä miestä?
Kuule, täällä oikeassa elämässä ne kauniit naiset ja komeat miehet pariutuvat keskenään, ja tavalliset naiset ja miehet. Mutta jatka sinä vaan ulinaasi siellä inkel-nepsykuplassasi-toibon, että kukaan nainen ei koskaan joudu sinun kanssasi tekemisiin!
Mä kyllä naisena arvostan eniten miehen kivaa luonnetta ja mukavia juttuja. Olen itse varakas, hyvin koulutettu ja hyvännäköinen, eikä ole tarve etsiä elättäjää tai muuta itsetunnon pönkittäjää. Mun miehet on olleet ihan siistejä muttei sinänsä hyvännäköisiä tai super sitä tai tätä. Ihan normaaleja pulliaisia, joiden kanssa vaan kemiat on synkanneet ja elämä sujuu kivasti. Joten mietipä mitä olet oikein etsimässä. Pesää, palkintovaimoa vai oikeaa kumppania.
Ei hitto. 😳😬
Se on sun valinta. Onnee vaan, kauniin naisen saamiseen.