Peten Koiratarvikkeelta tilaaminen mennyt tosi vaikeaksi, taidan jättää koko firman. Onko muilla samoja kokemuksia?
Olen tilannut koirille ruokia ja tarvikkeita Peteltä vuosikausia mutta nyt on maksaminen mennyt niin hermojaraastavan hankalaksi että taidan lopettaa pitkäaikaisen asiakkuuden ja siirtyä tilaamaan muualta. Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia viime ajoilta?
Saa myös vinkata hyviä koiranruokien nettikauppoja!
Kommentit (44)
Yritin tänään tilata Peten Koiratarvikkeesta mutta keskeytin maksamisen koska se oli niin pirun outo ja epäilyttävä. Nettihaku ohjasi tänne :D ja täällähän olikin kohtalotovereita. Vieläkin verenpaine korkeella ärsytyksen takia.
Olen koko illan yrittänyt maksaa tilausta Peten koiratarvikkeeseen. Aina ennen olen onnistunut mobilepayn kautta helposti. Nyt ei onnistu. Kokeilin myös kaarnan kanssa, vielä kummallisemmat reitit sieltä aukenivat. Nyt luovutan.
Bitiba tai Zooplus, molemmissa on samat tuotteet mutta joku on toisessa edullisempi kuin toinen. Jos ottaa Zooplussan sovelluksen niin ei sen kautta silti tarvitse maksaa. Siellä on tarjouksia kun valitsee mikä eläin itsellä on niin kohdentavat lajin mukaan ja nyt uutuutena jos maksaa 2,50 euron kertamaksun niin siitä hyvästä saa vuoden aikana tilauksiin aina 5%:n alennuksen!
## Aktivoi zooplus-säästöohjelma käyttöösi ja saat 5% lisäalennusta koko valikoimasta! Ota säästöohjelma käyttöön ennen seuraavan tilauksen viimeistelyä tilauksen esikatselussa. Näet kertamaksun määrän tilauksen esikatselussa.
Tutustu säästöohjelman hyötyihin:
Voimassa koko zooplus.fi-valikoimaan, koskee myös ruokia
Maksa kerran, säästä koko voimassaoloajan Heti käytettävissä
Alennus vähennetään automaattisesti ostoskorissa
Ei piilokustannuksia - säästöohjelma päätl < automaattisesti ilman peruutusta Säästöohjelma on yhdistettävissä useimpiin muihin tarjouksiin##
Uutiskirjeen spostiin tilaamalla sinne tuli 10%:n alekoodi seuraavaan tilaukseen, on voimassa pari kuukautta.
Zooplussassa on sekin hyvä jos tilaa laskulle niin voi silti valita minkä tahansa noutopaikan vaikka kesämökkikunnasta. Bitiba ei anna valita kuin n. kuudesta virallista kotiosoitetta lähimpänä olevasta noutopaikasta, tässä suhteessa P:n Koiratarvikekin on yhtä huono. Zooplussalla voi toimituksenkin laskulla tilatessa valita muuhun kuin kotiosoitteeseen.
Kiitos varoituksesta Yliopiston Apteekkiin liittyen. Ja harmi. Minä olen tilannut apteekkituotteet Tammedica verkkoaptekkista joka on Yliopiston Apteekin kumppaniapteekki joka toimii Tampereen yliopistosairaalan yhteydessä. Tähän asti maksut ovat sujuneet ongelmitta. Toivottavasti siellä ei ole otettu myös nyt sitten Klarnaa käyttöön.