Mitä mieltä kun juopunut naapuri kantaa kaljalaatikkoa kotiin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että siinä on kunnon karju. Elää kuten tahtoo ja ei kysele muilta mielipidettä.
Eiköhön Kokoomuksen liberaalialkoholipolitiikka halua juuri tuhota nämä karjut. Muualta maailmasta alkoholismigeenien omaavat henkilöt on kuollut sukupuuttoon.
Meillä geeni on vielä voimissaan.
Kunnon juoppo karju ei ole ollenkaan woke.
Vähän aikaa sitten näin päihtyneen miesihmisen joka oli kussut housuunsa ja yritti bussiin. Hieno esimerkki nykynuorisolle!!
Oon vähän kateellinen. Enää ei jaksa kantaa laatikkoa saati juoda sitä edes yhden viikonlopun aikana. Nuorena sitä jaksoi samoilla silmillä perjantai-illasta sunnuntaiaamuun.
Anna kantaa ja nauttia elämästä juuri niin kuin itse tahtoo.
Autoin kesällä vanhahkoa naista koska luulin että hänellä muistiongelmia. Talutin hänet kotiin mutta eipä kotia löytynyt. Onneksi naisella oli kännykkä ja soitin tähtönen tyttärelle. Tytär sanoi että äiti on kännissä kuin käki ja että soita ambulanssi.
Hän ei haissut viinalle joten en itse tätä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten näin päihtyneen miesihmisen joka oli kussut housuunsa ja yritti bussiin. Hieno esimerkki nykynuorisolle!!
Kyllä se voi hillitä pahimpia juomahaluja.
Vierailija kirjoitti:
Anna kantaa ja nauttia elämästä juuri niin kuin itse tahtoo.
Eipä tuo kovin hienolta kuulosta tuollainen elämä. Noilla rahoilla voisi vaikka matkustella tai harrastaa jotain. Katkaisuhoitoon.
Meillä kannetaan samassa satsissa ruokapussien yms. kodin tarvikeiden kanssa kaljalaatikko ja alkon tuotteita kerran viikossa kun haetaan kauppakeskuksesta kaikki samalla kertaa vaikka ei välttämättä mitään oteta mutta onhan varalla jos jotain alkaa tehdä mieli tai jos tulee vieraita niin on jotain tarjottavaa.
Ei sitten ottaneena enää lähdetä minnekkään haeskelemaan janon sammuttajaa.
Juopuneesta salkun kantajasta ajattelen ettei ole ihan oikeeseen määrään varautunut ja öölit loppuneet kesken.
Sitten kun peruuttaa jonkun päälle niin Mites sitten?
En tajunnut aloitusta. Ehkä häneltä pääsi kaljat loppumaan?
Vierailija kirjoitti:
Hänen tekemisensä eivät kuulu mulle.
Puppa? 👴🏻
Ei kuulu minulle, jos ei kuulu minulle. Eli ryypätköön kunhan ryyppää hiljaa naapureita häiritsemättä. Sama koskee naapurin bilehuumepelleä, nisteilköön kunhan nisteilee hiljaa.
Saahan hänkin ostaa kaljalaatikon itselleen omilla rahoilla. Oispa mullakin kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Saahan hänkin ostaa kaljalaatikon itselleen omilla rahoilla. Oispa mullakin kaljaa.
Voit tilata kaljaa kohta ihan kotiisi!
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun peruuttaa jonkun päälle niin Mites sitten?
Peruuttaa millä?
Eiköhön Kokoomuksen liberaalialkoholipolitiikka halua juuri tuhota nämä karjut. Muualta maailmasta alkoholismigeenien omaavat henkilöt on kuollut sukupuuttoon.
Meillä geeni on vielä voimissaan.