Pieniä, mielihyvää tuottavia asioita
Listataan niitä tähän alle.
Millaisen pienen, ehkä epätavallisenkin asian olet huomannut tuottavan itsellesi suurta mielihyvää. Aloitan itse:
Tuuli. Ei mikään myrskytuuli, mutta sellainen 12-10 m/sek. Kävin äsken ulkona ja siellä oli sellainen tuuli, ja tajusin, kuinka rakastankaan sitä. Ihana tunne iholla. Tuntuu, että keuhkot ja muut hengitystiet puhdistuu. Kodin painovoimainen ilmanvaihtokin toimii optimaalisesti, ja sisällä on ihanan raikasta.
Kommentit (34)
Kun pääsee viimein syömään oikein nälkäisenä, se on lähestulkoon pyhä kokemus.
Löysin 5 eurolla Prismasta uudet lenkkarit pojalle ensi kevääksi. Lähtöhinta 30 euroa. 👍🏻😍
Vierailija kirjoitti:
Pikkulinnut sekä muut kaupunkilinnut! (Poislukien lokit, niitä jopa vähän pelkään kun osaavat olla välillä niin aggressiivisia.) Piristää aina päivää nähdä niiden pomppivan ja tepastelevan touhuissaan.
Mä tykkään niistä lokeistakin. Ovat kauniita lintuja.
Se miten havainnoi maailmaa. Näkee maailman kuin esim Jorma Uotinen. Vajoamme liikaa synkyyteen. Yksi orava pihassa tuijotti minua: "mitä tuo tuossa oikein kyttää, tulisi nyt nyt auttamaan minua hommissani".
Näen persun kuolin ilmoituksen. Tulen aina niistä hyvälle tuulelle.
Kun vien lapsenlapsille itsekeitettyä omenasosetta.
PIERESKELY JA NE HAJUT.
PAS.ANTAMINEN.
NENÄN KAIVAMINEN JA RÄÄÄÄÄN SYÖMINEN TAI PYÖRITTELY ETU- JA PEUKALOSORMEN VÄLISSÄ KUIVAKSI PALLOKSI JA TIPAUTTAMINEN SOHVAN TAAKSE SALAA. KAIKKI NÄKEE JA TIETÄÄ TOUHUSI KUITENKIN.
Tiedän, että tämä on vähän aikaista, mutta (vuodenaikojen vaihtuminen ja) joulunodotus! Oitis kun kesä alkoi kääntymään syksyyn, aloin jo innolla odottamaan Halloweenia ja joulua. Olen jo alkanut miettimään ensimmäisiä joululahjoja, ja silmäillyt kurpitsoja ja Halloween-karkkivalikoimaa ensikuuta varten. :P