Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkikuolema. Olen tullut siihen ikään että kuka tahansa läheinen saattaa tipahtaa kuolleena kahvipöytään ja se pelottaa

Vierailija
21.09.2024 |

Vanhempien,sisarusten ja ystävien kanssa puhe on lähinnä terveydestä,kellä on  korkea verenpaine ja kellä selkäkipuja. 

Tämä ei helpota pelkoani.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päiväni olivat luetut, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut."

Vierailija
42/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on paras tapa kuolla, kävisipä itselle niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kämmenellä ei pelkää lintunen....

Vierailija
44/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi ovat siis molemmat vielä elossa, mutta itse olet jo hautaan menossa täyttä häkää? Hieman tylsä elämä sulla, kun draamaa vedät tyhjästä.

Ehkä ap viettää vähän railakkaampaa elämää juoden paljon viinaa ja polttaen ketjussa röökiå. 

Vierailija
45/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä samaa kun kaverin mies sai sydänkohtauksen. 45 vuotias. Eloon jäi mutta aloin miettiä että voi v""u  me ollaan vanhoja  ja sairaita! Itsellä uniapnea ja korkea kolesteroli,nukun maskin kanssa ja syön lääkkeitä.  41vuotiaana.

Mihin menivät nuoruus ja terveys..

Vierailija
46/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kuollut viimeisten muutaman vuoden aikana setä, eno, isä, 3 serkkua ja veli :-( .

Mulla on mennyt kuluneen puolen vuoden aikana neljä sukulaista, yksi heistä äkkikuolemalla.

Ni mihin ovat menneet? Miksei kuolemasta voi puhua kuolemana eikä jonnekin menemisellä tai nukkumisella?

Vierailija
47/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täyttää 40 keho ei enää kestå sitä että vedetään röökiä ja mussutetaan lihapiirakoita. 

20vuotiaana voi vielä elää noin mutta ei enää keski-iässä.

Vierailija
48/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kuollut viimeisten muutaman vuoden aikana setä, eno, isä, 3 serkkua ja veli :-( .

Mulla on mennyt kuluneen puolen vuoden aikana neljä sukulaista, yksi heistä äkkikuolemalla.

Ni mihin ovat menneet? Miksei kuolemasta voi puhua kuolemana eikä jonnekin menemisellä tai nukkumisella?

Minä menen taivaaseen.

Vierailija
49/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa asuinpaikassani kaksi miestä eri vuosina kuoli ulos kauppareissullaan. Turhaan kävivät kaupassa.  Pumppu ei kestänyt mäen nousemista. Toinen joutui lojumaan kaksi tuntia asfaltilla kaupan edessä ennen kuin vietiin pois.

Vierailija
50/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo keität vahvaa kahvia, kun noin vaan voivat kuukahtaa pöytäsi ääreen. Laita muutama mitallinen vähemmän kahvia kuin vettä.

Vierailija
51/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla ja suomessa on ollut muutaman vuoden todella paljon ylimääräisiä kuolleita. Suomessakin kuluvan vuoden aikana n. 6000 odottamatonta kuolemaa ,jotka ei tilastollisesti olisi mahdollisia.

Vierailija
52/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vähän reilu nelikymppinen ja mitään lääkityksiä ei ole, eikä ole ollut. Ylipainoa noin 15 kiloa. Muutamalla kaverilla oli jo 25 vuotiaina lääkedosetit, joihin olivat lajitelleet lääkkeensä. Olivat ylipainoisia ja eivät harrastaneet liikuntaa.

Vierailija
53/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo vähän reilu nelikymppinen ja mitään lääkityksiä ei ole, eikä ole ollut. Ylipainoa noin 15 kiloa. Muutamalla kaverilla oli jo 25 vuotiaina lääkedosetit, joihin olivat lajitelleet lääkkeensä. Olivat ylipainoisia ja eivät harrastaneet liikuntaa.

Ihmiskunta rappeutuu kaavan mukaan.

Vierailija
54/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein me läheisen kuollessa pelätään myös sitä, miten me itse sitten pärjätään kun toinen kuolee. Ehkä pelon sijaan kannattaakin ajatella, että jos ja kun niin käy, miten olis hyvä toimia. 

Vierailija
55/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemisessa tärkein on missä vietät iankaikkisuutesi.

Vierailija
56/56 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni kuoli omaan sänkyynsä yöllä suht terveenä miehenä, luultavasti autuaan tietämättömänä että kuoli. Surullista läheisille, itse kuolleelle paras tapa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi