Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet mitä mieltä yh-äidistä kenellä useampi lapsi?

Vierailija
21.09.2024 |

Olen keväällä eronnut pitkästä liitosta, lapset jäi  asumaan kanssani. Nyt ajatellut että olisi kiva löytää jotain seuraa. Mitä miehet ajattelee  kun naisella useampi lapsi? Olen täysin omillani tuleva, töissä käyvä nainen, asun ihan omassa okt. Ulkoisesti sporttinen, nuorekas ja itsestäni huolta pitävä. Miettinyt tinderin lataamista, mutta kiinostuuko miehet kun noita lapsia on? Läheisyyttä vailla ja sitä kaipaisin...

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työtuttu nainen löysi Tinderin kautta YH:na 10v. lapsen kanssa miehen ja nyt kolmen vuoden jälkeen kaksi yhteistä lasta. Kummallakin +5000€/kk duunit ja nyt yhteinen kämppä järven rannalta isohkossa kaupungissa. Ikää oli jo hiukan päälle 30, kun homma alkoi, mutta on hoikka, rintava, kohtuullisen kaunis ja sopivalla tavalla äijämäinen, niin oli kuitenkin ottajan markkinat.

Vierailija
62/79 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne ja ulkonäkö miellyttävät useampien treffien ja yhteydenpidon jälkeen, niin pyrkisin saatille joku sopiva kerta ottamaan selvää kohtaavatko kemiat, myös seksin osalta. Jos homma toimii ja meillä olisi oikeasti yhteistä aikaa, niin eivät lapset olisi este. Itsellänikin kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kiinnostaa sinunkaltainen nainen. Missä päin suomea asustelet? 

Olen itse juuri myös eroamassa pitkästä suhteesta ja myös on yksi lapsi.

M50

Vierailija
64/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-nainen kelpaa yöksi tai pitempäänkin tapailuun, mikäli hän on nuori, hoikka ja kaunis, sekä tottelevainen.

Vuosisadan rakkaustarina ei kertakaikkiaan ole mahdollinen yh:n kanssa jolla on lapsi, tai useampi. Naisen arvoissa lapsi menee kaikessa kaiken edelle, ja  rajoittaa vakavasti peuhaamista & leikkejä.  Ennenkaikkea, yh-nainen on jo jätetty ainakin kerran,  jostain miehen kannalta  erittäin vakavasta syystä.

Useimmiten se on kyllä nainen, joka jättää miehen. Ja jos naisella on hyvät tulot itsellä, varaa kunnolliseen asuntoon jne., ei naisen ole tarvinut jäädä huonoon tai väljähtyneeseen suhteeseen. 

Itsekin olen hyvätuloinen yh ja olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla on samanikäiset lapset kuin minulla. Heidän eronsa syyt oli se, että miehen ex vaihtoi hänet uuteen mieheen. Minulle hän on juuri sopiva kumppani. Asumme eri huus

Lähes aina mies jättää naisen. Tavallisin kuvio on että kotiseksi päättyy koska nainen niin päättää, jonka takia mies tulee "seksuaalisesti uteliaaksi" eli piipahtelee paremman naisen luona. Josta vaimo saa tiedon, joko muuta kautta tai siksi että mies niin järjestämällä järjestää. Josta seuraa että vaimo raivostuu ja katkeroituu ja allekirjoittaa eroilmoituksen. On kohteliasta että mies järjestään niin että ero näyttää tapahtuvan vaimon tekemänä, miehelle sillä ei ole yhtään mitään väliä kumpi eroilmoituksen allekirjoittaa, mutta jos mies tekee eroilmoituksen, menettää vaimo markkina-arvonsa kokonaan.

Vierailija
65/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kun kerran lapset yhdeltä mieheltä ja ilmeisesti vähän pidemmästä suhteesta.

Vierailija
66/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kyllä pidempi liitto takana, mikä vain loppui kun toinen osapuoli ei halunut tehdä töitä parisuhteen eteen...

Vierailija
67/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhehelvetti ei kiinnosta. Passaisin.

Vierailija
68/79 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsi ja nykyisellä kumppanilla myös,  mutta itse en kyllä lähtisi mihinkään uusperhekuvioon. Mukava pitää hauskaa lapsettomilla viikoilla, mutta naimisiinmenot ja perheen perustamiset omalta kohdalta nähty. Oon toisaalta tosi tyytyväinen miehenä tälläiseen kuvioon. On omaa aikaa ja tarpeeksi kuitenkin läheisyyttä ja vanhemmuuskin tuntuu hemmetin paljon kevyemmältä, kun saan tehdä omalla tavallani lastenkasvatuksen. 

Mutta kyllähän me eronneet ollaan parisuhdemarkkinoilla monesti sellaista alinta kastia, mutta siitä ei kannata loukkaantua. :D Itse vaan hiljaa tyytyväisenä elän mukavaa elämää kavereiden hukkuessa perhearkeen. 

Vierailija
69/79 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan että onhan tämä asia myös toisin päin, miehellä jos on lapsia niin ehkä ymmärtää yh-äitiä paremmin. Eihän tämän ketjun aloittaja ollut "uutta" isää lapsilleen etsimässä :)

Vierailija
70/79 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan että onhan tämä asia myös toisin päin, miehellä jos on lapsia niin ehkä ymmärtää yh-äitiä paremmin. Eihän tämän ketjun aloittaja ollut "uutta" isää lapsilleen etsimässä :)

Niin, maksajaa, rahoittajaa vain on etsimässä.

Vierailija
71/79 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, maksajaa, rahoittajaa vain on etsimässä.

"Ulkoisesti sporttinen, nuorekas ja itsestäni huolta pitävä" ... ja sisäisesti ikänainen.

Vierailija
72/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, taloudellisesti tulen omillani toimeen eli en ole rahoittajaa hakemassa! Ja edelliseen kommennttiin nyt pakko vastata, eli tottakai ikä on vain numeroita, mutta se että huolehtii itsestään ja terveelliset elämön tavat  kertoo aika paljon.

Vierailija
73/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset haittaa. Ei nyt kauheasti mieltä ylennä jos Jeren lapset haluaa huomiota kun oma iskä on lähtenyt nostelemaan. Olen toki harrastanut seksiä parin aika kuuman yh-äidin kanssa, mutta mihinkään uusperheteeskentelyleikkiin en lähde. Ei millään pahalla mutta kyllä näitä jo ties kuinka monennella kierroksella olevia perheleikkiin halukkaita miehiäkin varmasti löytyy.

Vierailija
74/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en usko että lapsista on isommin haittaa jos ovat ihan normaaleja lapsia. Etsit varmaan ikäistäsi seuraa ja kumpikin teistä ymmärtää että nyt ei ole kyse teinirakkaudesta vaan kahden aikuisen, normaalia elämää eläneen ihmisen suhteesta. Jos tässä asiassa alkaa ronkeliksi, en voi kuin ihmetellä että neitsyttäkö tuossa etsitään.

Vierailija
75/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuorehko yh-äiti kaksi lasta, mut eri miehille. Tuntuu olevan seurustelussa jokin este? Vai mitä mieltä miehet?

Vierailija
76/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan, niin olisi parempi jos lapsia olisi vaikka vain 1. Tapailin pidemmän aikaa  4-v lapsen yksinhuoltajaa, ja se meni kivasti kun meille jäi sitä kahdenkeskistä aikaakin silloin kun lapsi oli isällään, isovanhemmillaan, nukkumassa jne. Mutta jos lapsia olisi vaikka 3, minua ahdistaisi ajatus kahdenkeskisen ajan vähyydestä ja siitä, että kotona on vain hirveä työmaa lasten kanssa. Lapset ovat ihan kivoja, mutta liika on liikaa.

Vierailija
77/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse kuosissa ja muutenkin tervepäinen ei lapset ole ongelma. Sitten jos he ovat jotain erityislapsia jotka vaativat paljon paapomista, se saattaa muodostua ongelmaksi. 

Vierailija
78/79 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH-äidit on pahimpia. Sinkkuäiti ehkä menettelisi, mutta yksinhuoltajuus pitäisi olla laissa kielletty. Jyrkkä ei kullisirkukselle.

Mikä on sinkkuäiti. Onko vai ei ole lapsia. Sinkku tarkoittaa yksin elävää, äiti että on lapsia ja yh että on yksinhuoltaja. Ja yh on yksin lapsensa kanssa elävä. 

Vierailija
79/79 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta että kauniita sanoja tulee kun auttaa. Ottaa kaiken hyödyn mitä saa. Välttelee seksiä kaikilla tekosyillä, itsetyydyttää mieluummin ja kun mies tämän tajuaa niin lempataan pihalle. Ei avoimia.