Miehet mitä mieltä yh-äidistä kenellä useampi lapsi?
Olen keväällä eronnut pitkästä liitosta, lapset jäi asumaan kanssani. Nyt ajatellut että olisi kiva löytää jotain seuraa. Mitä miehet ajattelee kun naisella useampi lapsi? Olen täysin omillani tuleva, töissä käyvä nainen, asun ihan omassa okt. Ulkoisesti sporttinen, nuorekas ja itsestäni huolta pitävä. Miettinyt tinderin lataamista, mutta kiinostuuko miehet kun noita lapsia on? Läheisyyttä vailla ja sitä kaipaisin...
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti antava nainen
No, hän haluaa läheisyyttä niin saamapuolella on...
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä jatkaa, kiitos vastauksista. Mielenkiintoista on ollut lukea kommentteja. Tietysti meillä jokaisella on omanlainen mielipide asioista, ja jokaisella on erillainen eletty elämä takana. Kun nyt itsellä uusi elämän tilanne edessä, siitä syystä lähdin kysymään mitä mieltä miehet on aloituksen kysymyksestä?
Ja entä mitä koet saaneesi vastaukseksi, jos rohkenen kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten määrä ei määritä sun kiinnostavuutta. Se millainen olet ihmisenä kertoo miten puoleesi vetävä olet. Jos oot sellainen ihminen johon Tinder vetoaa ja sen tuoma pinnallisuus niin anna mennä vaan. Jos etsit syvällisempää ihmissuhdetta niin se tuskin sieltä löytyy.
Totta, mutta lasten lukumäärä määrittää naisen arvon parisuhdekumppanina - arvo on nolla, jos lasten lulumäärä on suurempi kuin nolla.
Ikä määrittää myös naisen arvoa parisuhdekumppanina, yli 39 vuotta vanha kelpaa ainoastaan parisuhteeseen jonka kestotavoite on enintään muutama vuosi.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä raadollisillakin arvomittareilla korkeatasoisella naisella on hyvä arvo. Ei tosin kaikille.
YH-äidit on pahimpia. Sinkkuäiti ehkä menettelisi, mutta yksinhuoltajuus pitäisi olla laissa kielletty. Jyrkkä ei kullisirkukselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, edelliselle ei tässä olla katkeria vaan jatketaan elämää. Toivottavasti löytäisin kivaa seuraa...
Vaikutat ihan tasapainoiselta - onnea seuran löytymiseen.
Itselläni on lapsia ja pidän sitä vain plussana jos myös naisella on lapsia. Mistään avoliitosta ja naimisiin menosta kun en todellakaan enää haaveile vaan kahden aikuisten suhteesta suhteesta niin yhteisestä menneisyydestä on vain hyötyä. Molemmat ymmärtää että elämässä tulee tilanteita kun lapset menevät edelle ja se on ihan ok. Osaa sitten yhteistä aikaa myös eri tavalla arvostaa kun sitä on.
Itse aikanaan tapasin mieheni ollessani neljän lapsen yksinhuoltaja ja sanan mukaisesti yh. Mies ei ehkä ajatellut sen tarkemmin lapsiasiaa, koska ihastui minuun nopeasti. Olin silloin hoikka ja kaunis, varmaan paljon vetävämpi kuin useampi nuorempi lapseton ;) Minulla oli jo silloin hyvä työpaikka, olin kouluttautunut ja asuin kauniissa kodissa.
Elimme pitkään ennen avoliittoa omillamme. Myöhemmin muutimme yhteen ja saimme yhteisiä lapsia. Hyvin pyörii perheessä kaikki lapset ja onnellinen parisuhde. Ei ne aiemmat lapset ole mikään ongelma.
Jos ne lapset ovat kovin pieniä, muuttaa se tilannetta. Joko miehen kannalta suhteeseen ei panosteta -tai panostetaan helkkaristi. Aikuiset lapset eivät juuri muuta tilannetta.
Välttelin aiemmin monilapsisia yht:tä. Lopulta kuitenkin puoliso löytyi juuri sellaisesta. Jos haluat pelkkää kainaloseuraa, vakihoito voi olla se juttu. Vakihoidotkin voi jäädä lyhytaikaisiksi, mutta voi niistä tulla pysyväkin suhde. Niin kuin meilläkin, toista kymmentä vuotta ollaan oltu aviossa.
Erotteleeko miehet onko yh vai sinkkuäiti? Itsellä kaks muksua, mut ei muita kuvioissa...
kyllä useimmat miehet muutaman kerran panee yh-ongelmajätettä. eikö ole munasta pulaa, kun puutteessaolevia miehiä löytyy tinderistä laumoittain. ne panee jopa yh:ta.
Vierailija kirjoitti:
Erotteleeko miehet onko yh vai sinkkuäiti? Itsellä kaks muksua, mut ei muita kuvioissa...
mikä hiton sinkkuäiti? samaa yh-jätettä ne kaikki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Yh-nainen kelpaa yöksi tai pitempäänkin tapailuun, mikäli hän on nuori, hoikka ja kaunis, sekä tottelevainen.
Vuosisadan rakkaustarina ei kertakaikkiaan ole mahdollinen yh:n kanssa jolla on lapsi, tai useampi. Naisen arvoissa lapsi menee kaikessa kaiken edelle, ja rajoittaa vakavasti peuhaamista & leikkejä. Ennenkaikkea, yh-nainen on jo jätetty ainakin kerran, jostain miehen kannalta erittäin vakavasta syystä.
Useimmiten se on kyllä nainen, joka jättää miehen. Ja jos naisella on hyvät tulot itsellä, varaa kunnolliseen asuntoon jne., ei naisen ole tarvinut jäädä huonoon tai väljähtyneeseen suhteeseen.
Itsekin olen hyvätuloinen yh ja olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla on samanikäiset lapset kuin minulla. Heidän eronsa syyt oli se, että miehen ex vaihtoi hänet uuteen mieheen. Minulle hän on juuri sopiva kumppani. Asumme eri huusholleissa ja yhteenmuuttoa voi miettiä sitten, kun lapset on aikuisia (muuten olisi ihan liian kova härdelli arjessa, kun olisi minun ja hänen lapset pyörimässä).
Karmeita miehiä, HE ovat jätettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten määrä ei määritä sun kiinnostavuutta. Se millainen olet ihmisenä kertoo miten puoleesi vetävä olet. Jos oot sellainen ihminen johon Tinder vetoaa ja sen tuoma pinnallisuus niin anna mennä vaan. Jos etsit syvällisempää ihmissuhdetta niin se tuskin sieltä löytyy.
Totta, mutta lasten lukumäärä määrittää naisen arvon parisuhdekumppanina - arvo on nolla, jos lasten lulumäärä on suurempi kuin nolla.
Ikä määrittää myös naisen arvoa parisuhdekumppanina, yli 39 vuotta vanha kelpaa ainoastaan parisuhteeseen jonka kestotavoite on enintään muutama vuosi.
Tuollaisen miehn arvo on tsan noll, huomilmatta kalun, mahan tai kukkaron paksuudesta, luultavasti seksitaidootkin 0 tasoa, jyystöä mihen omaksi kivaksi vain. Poistoon!
Taasko lesboa kiukuttaa. Paa jooko korkki jo kiinni...
Vakava suhde on ehdoton no go, jos naisella on lapsia. Seksiseuraksi kelpaisi, jos on muuten hyvä tyyppi.
M42
Suosittelen katselemaan miehiä, joilla on jo itselläänkin lapsia. Tosin kannattaa tarkistaa, mikä on ollut syy, että miehellä on tullut ero lastensa äidistä, ettet tule haksahtaneeksi samanlaiseen tapaukseen kuin mitä lastesi isä on.
Tai sitten selkeästi sellaisia, joilla ei ole omia lapsihaaveita (jos siis sinullakaan ei enää ole). Miehet, jotka toivovat vielä omaa jälkikasvua ovat keskimäärin vain seksin perässä, jos naisella on jo lapset, eikä nainen halua niitä lisää (valitettavasti tinderissä nämä miehet voivat seksintoivossa valehdella, että on ihan ookoo, että sulla on lapsia etkä halua enempää, joten koita kalastella monella tapaa, että mikä on totuus).
Ap, lapset minun osalta on tehty. Lapsilla on isä, jotein "uutta" isää tässä en ole etsimässä. Vaan itselleni asiallista mies seuraa. Ehkä pitää miettiä jotain muuta kun tinderiä...
En ryhtyisi suhteeseen vaikka olisi valkoisia jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä useimmat miehet muutaman kerran panee yh-ongelmajätettä. eikö ole munasta pulaa, kun puutteessaolevia miehiä löytyy tinderistä laumoittain. ne panee jopa yh:ta.
Jos tätä nyt kritisoi, on lesbo , ruma ja lihava tai kännissä.
Mutta minkälainen mies tai miehet, näin kirjoittelevat naisista?
Ap tässä jatkaa, kiitos vastauksista. Mielenkiintoista on ollut lukea kommentteja. Tietysti meillä jokaisella on omanlainen mielipide asioista, ja jokaisella on erillainen eletty elämä takana. Kun nyt itsellä uusi elämän tilanne edessä, siitä syystä lähdin kysymään mitä mieltä miehet on aloituksen kysymyksestä?