Kuka sinua rakastaa varmasti tai ainakon oletat niin?
Minua lapseni, äitini ja sisarukseni. Eräs mies elämäni varrelta, hän itse kertoi. Emme ole seurustelleet koskaan. Ei ole kovin pitkä luettelo minulla.
Kommentit (74)
Ei mulla ole maapallolla ketään. Ehkä lähisukulainen välittää kaukaisesti. Kaipa siis joku luojaolento taivaassa. Tai yleinen välittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissani
Ihana.
Vitut on. Se on eläin.
Mieheni ehkä tai ehkä hän vain pitää minusta. Koirat ja kissa rakastavat tai ainakin käyttäytyvät niin kuin rakastaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissani
Ihana.
Vitut on. Se on eläin.
Toivottavasti et oo sama, joka sen kissan omistaa. Muuten oon huolestunu tän hyvinvoinnista..
Yäk tollasta tunnehomppaa🤢🤢 Mä keskityn vaan faktoihin, uralla etenemiseen sekä tarpeiden tyydytykseen
T: mies
Jeesus rakastaa kaikkia, jotka vain antavat Jeesuksen tulla elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tytär.
Sama. Ainakin toivottavasti! Ja koirat, kissa.
3 lastani, vanhempani, siskoni. Nämä varmuudella. Miesystävä vahva ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Yäk tollasta tunnehomppaa🤢🤢 Mä keskityn vaan faktoihin, uralla etenemiseen sekä tarpeiden tyydytykseen
T: mies
Harmi, että kukaan koskaan ei ole rakastanut sinua.
Ei mene muilla sen kummemmin kuin minullakaan. Ajattelin, että läheiset ystävät rakastavat toisiaan. Minulla ei ole läheisiä ystäviä. Suku on pieni emmekä juurikaan ole tekemisissä. Isovanhempani rakastivat minua ehdoitta ja se kantaa tänäkin päivänä. Ap
Ei ole ystäviä, äitini ei minua rakasta ja mies vaihtaisi parempaan jos ei säälisi.
Minua ei rakasta _kukaan_. Välinearvoisesti olen muutamalle hyödyllinen.