Kuka sinua rakastaa varmasti tai ainakon oletat niin?
Minua lapseni, äitini ja sisarukseni. Eräs mies elämäni varrelta, hän itse kertoi. Emme ole seurustelleet koskaan. Ei ole kovin pitkä luettelo minulla.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk tollasta tunnehomppaa🤢🤢 Mä keskityn vaan faktoihin, uralla etenemiseen sekä tarpeiden tyydytykseen
T: mies
Harmi, että kukaan koskaan ei ole rakastanut sinua.
Liiankin kanssa, ja alkaa ällöttämään koko ajatus🤢🤢🤮
Vaimoni kertoi että ei rakasta minua enää ollaan oltu yhdessä 25 vuotta.. eli ei sitten kukaan
Lapset. Mies. Koirat. Äiti. Anoppi. Sisko. Siskon mies. Paras ystävä. Miehen paras ystävä.
Vanhempani. Toivon myös, että kolme lastani.
Äiti. Isäkin ehkä, hän ei oikein ole enää tässä maailmassa. Aikuinen tytär, toivon. Mies, jaksoi tukea ja lohduttaa nuorena sairastuttuani vakavasti. Olen onnekas, kiitos muistutuksesta.
Mieheni, lapseni ja kaksi siskoani.
Vaimoni, vanhempani, isovanhempani
Uskon, että mies, lapset ja vanhempani.
Vanhempani, puolisoni ja lapseni. Kukin omalla tavallaan.
Minä itse, muusta ei voi olla varma.
Kissat.
Siskoista en ole varma, heihin voi kyllä luottaa pulassa ja on hyvät välit, rakkaus vain tuntuu liian suurelta tunteelta suomalaiseen mieleen kuvamaan siarusten välisiä tunteita. Tai ehkä se on vain meidän suvun juttu.
Mä olen onnellinen siitä, että elämässäni on monta ihmistä joka mua rakastaa. Mieheni, lapseni, äitini, siskoni, useampi ystäväni ehkä neljä ja myös koirani.
Ei ole liikaa rakkautta meillä. Lisä ei olisi minunkaan elämässäni huono asia. Ap
Isä ja lapset. Moni muu varmasti pitää minusta, mutta tuskin rakastaa.
Ihmisistä ei kukaan. Lemmikkichinchillat varmaankin rakastavat aidosti. Tai sitten nekin rakastavat vain herkkuja joita annan, petturit. xD
Rakastan periaatteita ja periaatteet rakastaa kaikkia.
Äiti vaikka onkin vähän sekaisin. Lapsi kai myös, ainakin vähän.
Uskoisin, että puoliso ja lapset rakastavat.
Täysin varmasti minua rakastavat koirat. Siitä olen 100% varma!