Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sinua rakastaa varmasti tai ainakon oletat niin?

Vierailija
20.09.2024 |

Minua lapseni, äitini ja sisarukseni. Eräs mies elämäni varrelta, hän itse kertoi. Emme ole seurustelleet koskaan. Ei ole kovin pitkä luettelo minulla.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ainakin, ja vanhemmat myös. On myös muistisairas mummo, jonka kanssa olemme olleet läheisiä. 

Vierailija
42/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies ja isä. Minulle puolison rakkaus on ollut parasta, koska hän on ihminen joka rakastaa minua sen vuoksi millainen olen, ei siksi että olen hänelle sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja lemmikkieläimeni, lemmikit tosin jo edesmenneitä. Sitten kun vanhemmat kuolee, ei minulla ole enää ketään, ajatus siitä ahdistaa. Että on ihan yksin maailmassa. 

Vierailija
44/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäret, koirani ja kissa. Edesmenneistä äiti ja edesmenneet koiratkin rakasti. Isovanhemmat, isä, ystävät, sisarukset, miehet - varmaankin niille ajatus minusta on ollut rakas, mutta sellaista todellista pysyvää kaiken ylittävää rakkautta se ei ole ollut, niin kuin noilla ensin mainituilla. Onnittelen kaikkia, joilla asia on toisin.

45/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja sisarukset 

Vierailija
46/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ainakin, ja vanhemmat myös. On myös muistisairas mummo, jonka kanssa olemme olleet läheisiä. 

Miten voit olla niin varma siitä, että lapsesi rakastavat sinua? Ei se ole mikään automaatio.

Vierailija
47/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä takuuseen mistään, joten ei välttämättä kukaan.

Vierailija
48/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani ja luultavasti siskoni. 

Vierailija
49/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaksi en uskalla nimetä ketään. Usealle olen tarpeellinen ihminen joten kai siihen ainakin pitämistä liittyy. Itse kuitenkin omaa jälkikasvua rakastan, toiseen ja kolmanteen polveen asti, tällähetkellä.. Se lienee ihan luonnon laki. On paljon ihmisiä joista pidän, jotka ovat minulle läheisiä ja joille tahdon hyvää. Mutta kuten jo alussa totesin muiden tunteet minua kohtaan jää arvoitukseksi. Vanhemmat ja isovanhemmat ovat jo kauan sitten kuolleet.

Vierailija
50/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastaa minua, sekä 4 lastani. Äitini myös. 

Vierailija
51/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni eli mies, lapset ja koira. Myös minä rakastan heitä. 

Vierailija
52/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä hetkellä epäilen että minua ei rakasta kukaan. Kissakin käy hieromassa itseään minun jalkaan kun tietää että annan sille ruokaa. 

Vierailija
53/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset todennäköisesti, yksi ystävä, kissat

Vierailija
54/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällä hetkellä epäilen että minua ei rakasta kukaan. Kissakin käy hieromassa itseään minun jalkaan kun tietää että annan sille ruokaa. 

Näinhän se on. Kissat ja koirat eivät rakasta ihmisiä, he ovat kanssanne vain ruoan takia.

Vierailija
55/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan

Sama täällä

Vierailija
56/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin hämmentynyt näistä vastauksista. Rakastaako joku oikeasti ystäviään? Tai vanhempiaan?

Vierailija
57/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani

Eläkkeellä varmasti otan kissan, vaikka olen allerginen. Ne osaa rakastaa.

Vierailija
58/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissani

Ihana.

Vitut on. Se on eläin.

Älä aliarvioi eläimen kykyä kiintymykseen tai toisaalta yliarvioi ihmisen kykyä.

Vierailija
59/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin hämmentynyt näistä vastauksista. Rakastaako joku oikeasti ystäviään? Tai vanhempiaan?

Normaalit ihmiset kyllä.

Vierailija
60/74 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Kissat ja koirat eivät rakasta ihmisiä, he ovat kanssanne vain ruoan takia.

Eläimillä on tutkitusti tunteet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi