Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita sairaita, joiden sairaudet hoitamatta?

Vierailija
20.09.2024 |

En viitsi mennä enää lääkäriin, kun hyvinvointialueilta on kuulemma rahat loppu. Mahtaisiko enää edes saada kelvollista hoitoa tai diagnoosia  Minulla on hoitamaton astma, joka pahenee kokoajan. Yksityiselläkään ei saant diagnoosia, koska ei tehty rasitustestiä ja tämä oireilee vain rasituksessa. Nyt kyllä alkanut oireilemaan muutenkin ja olen jatkuvasti väsynyt.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depersonalisaatio todettu mutta ilman diagnoosia ja hoitoa delirium ja rajatilapersoonaongelmat. 

Vierailija
42/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikkiin fysiologisiinkaan sairauksiin ei ole hoitoa olemassakaan. Sen huomaa kun vanhaksi elää.

Kuten? 

Monet iho-, suolisto-, sydä- ja autoimmuunisairaudet. Monet syövät. Monet näkö- ja kuuloelinten sairaudet. Tietyntyyppiset sepelvaltimotaudit. Lista on loputon.

Suolistosairauksiin on ainakin lääkitykset olemassa kunhan ovat ajantasaiset ja oikean vahvuiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa kävin pujoista johtuvan hengenahdistuksen takia terveysasemalla. Pääsin suoraan sairaanhoitajan vastaanotolle. Hoitaja tutki verenpaineen, happisaturaation ja mittasi kuumeen ja otti sydänfilmin. Sain avaavaa läääkettä. Mutta vieläkin limaa nousee, enkä enempää jaksa vaivata terveydenhuoltoa.

Vierailija
44/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capgrasin oireyhtymä. 

Vierailija
45/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekanavaoireyhtymä, kyhmystruuma, lannerangan hemangiooma. Nyt ripulia melkein puoli vuotta, unettomuus. Vuosi sitten soitin kyllä ajanvaraukseen. Ei ole soitettu takaisin.

Ei rahaa yksityiselle  taustalla sairastettu syöpä.

Miksi olen veroja maksanut?

Vierailija
46/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikkiin fysiologisiinkaan sairauksiin ei ole hoitoa olemassakaan. Sen huomaa kun vanhaksi elää.

Kuten? 

En ala tähän sairauskertomustani kirjoittamaan, mutta luota minuun.

Vierailija
47/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannekanavaoireyhtymä, kyhmystruuma, lannerangan hemangiooma. Nyt ripulia melkein puoli vuotta, unettomuus. Vuosi sitten soitin kyllä ajanvaraukseen. Ei ole soitettu takaisin.

Ei kai ne nyt enää vuoden päästä soita takaisin? Niitä täytyy vaan pommittaa, tällaiseksi tämä on mennyt. Täytyy taistella oikeuksistaan.

Vierailija
48/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten? 

En ala tähän sairauskertomustani kirjoittamaan, mutta luota minuun.

Sitten en usko. Kirjoita pääpiirteissään. 

Vierailija
49/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen peniksenjäykkyys alkoi 1988,arvaa onko kivaa no ei ole.

Vierailija
50/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ahdistuneisuus, paniikkihäiriö ja pakkoajatukset.

Vierailija
51/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan joo 😆🤣

Vierailija
52/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysta emättimessä sekä aboulomania ja Fibrodysplasia ossificans progressiva. 

Vierailija
53/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne nyt enää vuoden päästä soita takaisin? Niitä täytyy vaan pommittaa, tällaiseksi tämä on mennyt. Täytyy taistella oikeuksistaan.

Mä en jaksa enää.

Vierailija
54/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on absoluuttinen köyhyys kokoajan päällä,vaikeaa on.

Vierailija
55/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettu syöpä, endometrioosi, kohdunjakautuma, munasarjafibrioosi, hoitamaton keliakia, anemia, struuma ja hiv. Diagnoosina ainoastaan harhaluuloisuushäiriö johon en usko sillä se on naisvihaa. 

Vierailija
56/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan joo 😆🤣

Muista karma.

Vierailija
57/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi spämmää noita mt-juttuja ketjuun. Kukakohan? 

Pilkkaa sinä vaan mutta samalla lyöt meitä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty ivaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palaavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun ainä persutrolli seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Hei, älä huoli ei tuosta kannata välittää, joku sekopää vaan, ei sen kummempaa ole. Minuakin koulussa kiusattiin aikanaan, olen päässyt niistä traumoista eroon. 

Vierailija
58/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma, allergioita, 4.asteen nivelrikko molemmissa lonkissa, skolioosi; nikama-ahtaumaa ja kulumaa selässä.... Leikkauslähete laitettu viime vuoden kesäkuussa, leikkausaikaa ei vieläkään ole. Leikkaavan ortopedin olen jopa kerran tavannut!

Näin se menee, kun ihminen on vanha ja yhteiskunnalle tuottamaton yksilö.

Vierailija
59/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Mulla mm astma, endometrioosi ja mt-ongelmia.

Tuota endon hoitamattomuutta ihmettelen eniten, kun se tosiaan vaan leviää koko ajan.

Endoa ei voi hoitaa muuten kuin pillereillä tai kierukalla. Eikö sinulla ole näitä?

Vierailija
60/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologi totesi, että kun sinulla on hyviä päiviä jäljellä, odotellaan sitä kunnes oireesi pahenevat ja ota sitten yhteyttä lääkäriin jotta pääset tutkimuksiin.  

Lääkäri sitten taas päättää antaako lähetteen taas neurologille vai sanooko lääkäri, että odottele vielä joku aika. 

Toisin sanoen, odotellaan että oireet pahenevat sen sijaan, että heti tutkitaan, annetaan diagnoosi ja aloitellaan jatko toimenpiteet sen kuntoon hoitamiseksi.