Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita sairaita, joiden sairaudet hoitamatta?

Vierailija
20.09.2024 |

En viitsi mennä enää lääkäriin, kun hyvinvointialueilta on kuulemma rahat loppu. Mahtaisiko enää edes saada kelvollista hoitoa tai diagnoosia  Minulla on hoitamaton astma, joka pahenee kokoajan. Yksityiselläkään ei saant diagnoosia, koska ei tehty rasitustestiä ja tämä oireilee vain rasituksessa. Nyt kyllä alkanut oireilemaan muutenkin ja olen jatkuvasti väsynyt.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astma, ollut jo vuosia. Oireilee kyllä muulloin kuin rasituksessa, esim yöllä. Jos on "astma" joka oireilee vaan kun liikuttaa itseään sitä kutsutaan nimeltä "huono kunto". Edes rasitus astma ei välttämättä oireile rasituksessa, vaan esim kesäisin ja flunssan aikana 

Vierailija
22/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusoireyhtymä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikkiin fysiologisiinkaan sairauksiin ei ole hoitoa olemassakaan. Sen huomaa kun vanhaksi elää.

Vierailija
24/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaperäinen moniongelmaisuus. 

- Ada22v, vegan

Vierailija
25/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuus ja harhat. 

Anne50

Vierailija
26/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaapa nyt se lääkäri sen sijaan että negistelet täällä. Jos olisit tehnyt tuon jo kuukausia sitten ongelmasi olisi jo hoidossa. Joku vastuu itselläkin. On itselläkin ollut takkuista perusterveydenhuollossa, paljon sairauksia, mutta kaikki on hoitunut kun ei ole heti antanut periksi kun tulee joku törppö lääkäri vastaan tms.

Vierailija
27/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa nyt joku trollata, vaikka muuten voisinkin uskoa että palstalla on näin paljon vakavista mielenterveyshäiriöistä kärsiviä.

Vierailija
28/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys reistailee. 

n50

Vierailija
29/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi spämmää noita mt-juttuja ketjuun. Kukakohan? 

Vierailija
30/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään kutina joka tulee ja menee. En kehtaa mennä gynelle näyttämään toosaani joten kärsin kutinani kanssa.

Vierailija
31/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTSD joka aiheuttaa voimakasta ahdistuneisuutta ja harhoja. 

Myyri43v

Vierailija
32/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikkiin fysiologisiinkaan sairauksiin ei ole hoitoa olemassakaan. Sen huomaa kun vanhaksi elää.

Kuten? 

Vierailija
33/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävamma, joka on todettu mutta jota yksikään lääkäri ei ole viitsinyt ottaa hoitaakseen, ja voimakas huimaus, joka estää normaalitkin koti askareet, saati työssäkäynnin. Olen kyllä ollut alkuvuodesta lähtien jonossa lääkärille. Tällä välin kurkkuni on turvonnut toispuolisesti ja vaikeuttaa ajoittain jo hengitystä. En enää edes haluaisi lääkärille, koska jos ja kun minulla todetaan kurkkusyöpä, on viimeinen matka nopeasti edessä.

Vierailija
34/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa sinä vaan mutta samalla lyöt meitä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty ivaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palaavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun ainä persutrolli seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Vierailija
35/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on astma, ollut jo vuosia. Oireilee kyllä muulloin kuin rasituksessa, esim yöllä. Jos on "astma" joka oireilee vaan kun liikuttaa itseään sitä kutsutaan nimeltä "huono kunto". Edes rasitus astma ei välttämättä oireile rasituksessa, vaan esim kesäisin ja flunssan aikana 

Meinaat että olen niin tyhmä etten erota huonoa kuntoa astmasta? Huonokuntoisena en kyllä rasituksessa yskinyt eikä hengitys vinkunut. 

Vierailija
36/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodkinsonin tauti. 

Vierailija
37/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaa sinä vaan mutta samalla lyöt meitä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty ivaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palaavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun ainä persutrolli seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Olet itse mt-ongelmainen, tai pikemminkin persoonallisuushäiriöinen. Kirjoitus paljastaa ikävä kyllä. 

Vierailija
38/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ja olen yrittänyt noudattaa Vappu Pimiän ihania ohjeita mutta pelkään että se on levinnyt. 

Vierailija
39/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään kutina joka tulee ja menee. En kehtaa mennä gynelle näyttämään toosaani joten kärsin kutinani kanssa.

Moro taas inkkeli 😁🤡😆

Vierailija
40/69 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten? 

Monet iho-, suolisto-, sydä- ja autoimmuunisairaudet. Monet syövät. Monet näkö- ja kuuloelinten sairaudet. Tietyntyyppiset sepelvaltimotaudit. Lista on loputon.