Onko täällä muita sairaita, joiden sairaudet hoitamatta?
En viitsi mennä enää lääkäriin, kun hyvinvointialueilta on kuulemma rahat loppu. Mahtaisiko enää edes saada kelvollista hoitoa tai diagnoosia Minulla on hoitamaton astma, joka pahenee kokoajan. Yksityiselläkään ei saant diagnoosia, koska ei tehty rasitustestiä ja tämä oireilee vain rasituksessa. Nyt kyllä alkanut oireilemaan muutenkin ja olen jatkuvasti väsynyt.
Kommentit (69)
Juu.
Mulla mm astma, endometrioosi ja mt-ongelmia.
Tuota endon hoitamattomuutta ihmettelen eniten, kun se tosiaan vaan leviää koko ajan.
Nuo ikäviä kirjoittelevat eivät ole hoitaneet sairauttaan.
Mä en ole käynyt 25 vuoteen lääkärissä, joten en tiedä onko jotain hoitamatta :D Luultavasti, kun olen sairaalloisen läskikin, varmaan jotkut verenpaineet tai sokerit vähintään päin peetä. Mutta olen sosiaalisten tilanteiden kammoinen, enkä aio ihmisten kosketeltavaksi mihinkään lääkäreihin mennä loppuikänäni.
Harhaluuloisuushäiriö ja ahdistus.
Reuma, diagnoosin teko jätettiin kesken, käskettiin jumpata ja kipulääkeresepti jätettiin uusimatta.
Autismi ja muita vaikeita mt-häiriöitä.
Terveydenhoito alkaa olemaan kohta ylellisyyttä, johon vain rikkailla on etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Harhaluuloisuushäiriö ja ahdistus.
Jaa. Niinpä vissiin. Kiva saada noita diagnooseja, jos on fyysinen hoitamaton sairaus.
Syöpä johon saan Maria Nordinin hoitoa. Oireet lähes kadonneet.
Mielenterveysongelmia kuten kaikilla tutuilla naisilla.
Myös pakko-oireita ja harhoja.
N33
On diabetes, astma, nivelrikko ja ties mitä. Ei lääkäreiltä enää mitään apua saa. Itsehoitolääkkeillä pitää yrittää pärjätä. Onneksi nykyään on sentään helppoa hakea pimeästi kovempia kipulääkkeitä kun kivut oikeen iskee päälle. Onneksi olen jo viisikymppinen niin joutaa tässä jo kuolla.
Suurin osa, mutta psykiatriselta puolelta.