Pyysin naisen treffeille luokseni, ghostasi tämän jälkeen
Mätsäsimme alun perin tinderissä, sitten juteltiin n. viikko ja käytiin yksillä treffeillä. Kaikki vaikutti hyvältä ja jatkoimme jutustelua treffien jälkeen. Eilen keräsin rohkeuteni ja pyysin häntä toisille treffeille. Lupasin, että kokkaisin hänelle minun bravuurin kanaa ja kermaperunoita punaviinillä. Aktiviteetteinä olisi ollut katsella leffaa ja illemmalla sitten saunoa. Nainen ghostasi täysin tuon viestin jälkeen (tästä nyt yli 24h). Miten aikuinen 27v nainen voi olla noin lapsellinen?😔🙄
M33
Kommentit (27)
Siis kyllä mua kummeksuttaa toi ghostaus jos yhteydenpito on jatkunut treffien jälkeen hyvässä hengessä ja ap ehdottaa toista tapaamista. Eikai se ap:n ehdotus nyt tarkoita että sinne saunaan on pakko mennä. En mäkään vielä menisi toisilla tai kolmansillakaan treffeillä toisen tykö jos olisi entuudestaan tuntematon tyyppi kyseessä mut asiasta voitaisiin keskustella, miksi se voi usein naisen mielestä tuntua turhan riskialttiilta mennä random miehen luokse. Toki jos alkaisi vähättely naisen fiiliksista ja painostaminen, niin sitten tietty estot päälle. Mutta lähtökohtaisesti asioista voidaan aina puhua :) N
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette menneet luoksesi ekojen treffien jatkoilla? Aina pitää mennä jomman kumman luo ekoilla treffeillä. T. tinder-expetti
KUKAAN nainen ei ole niin munankipeä että kutsuisi yksien treffien jälkeen miehen luokseen tai menisi miehen asunnolle.
Paitsi jos on itsetuhoinen.
Se ei ollut kiinnostunut sinusta riittävästi.
Mä en olis ghostannu jos olisin tuntenut vetoa sinuun. Saunominen ja seksi lopuksi olisi ollut kivaa, mutta en ole kiinnostunut yhden illan jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ghostannu jos olisin tuntenut vetoa sinuun. Saunominen ja seksi lopuksi olisi ollut kivaa, mutta en ole kiinnostunut yhden illan jutuista.
Tuskin tossakaan tarkotuksena oli yhdenillanjutut vaan pidempi suhde..
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais. Milloin nähään? :D
N32
taitaa pimppaa kutkuttaa!
V.itun modet!!! Kirjotin ainakin kummenen minuuttii kommenttii, ja tietenkin meni moderointiin. No en varmasti kirjota samaa enää. Muista ap, naisille ei saa aiheuttaa epävarmuutta tai bannihammeri heiluu