Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viikonloppu alkaa niin laitatteko puhelimen äänettömälle ja viestien äänet myös pois?

Vierailija
20.09.2024 |

Mulla on tapana tehdä niin. Läheiset tietää sen ja varmistan ensin, että kaikilla on hyvin. Tapa jäi siitä, kun veli soitteli (yölläkin) kännipuheluita. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina äänettömällä ellen tiedä että on tulossa tärkeä puhelu. Sellaista tilannetta ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
22/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Jos vaikka sattuisi hätätilanne mun lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelimen laitan yöksi kiinni, henk.koht. puhelimen äänettömälle.

Vierailija
24/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina äänettömällä.

Sama homma

Vierailija
25/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpuhelimen laitan yöksi kiinni, henk.koht. puhelimen äänettömälle.

Minulla henk. koht puhelin on myös työpuhelin, vaikka en ole yrittäjä. Aina pitää olla kaikki täysillä, äänet, värinät, mediat ja muut summeri. Ei näistä töistä tule yhtään mitään jos työntekijä ei vastaa puhelimeen milloin tahansa.  Parhaillaan teen 100 h viikossa työtä. Normaali on 50-60h viikossa. M39

Vierailija
26/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistat että kaikki on hyvin? Tilannehan saattaa olla jo eri vartin päästä.

Vierailija
27/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ollut äänettömällä viimeiset 20v

Vierailija
28/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on yksin asuvia läheisiä, joiden haluan saavan minut kiinni, jos tulee hätätilanne. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa, ja muutenkaan kenenkään sellaisen puheluun, jonka kanssa ei haluaisi puhua, ei ole pakko vastata.

Vierailija
29/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Olen ymmärtänyt sen kapistuksen olevan ihan sitä varten, että voi soittaa ja olla tavoitettavissa.

En vielä ole ollut niin uupunut työviikon jälkeen, että en jaksaisi vastata ja vaihtaa pari sanaa.

Vierailija
30/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon laittanu luurin lentokonetilaan jossen pääse vastaan (suihkussa, kaupassa, ihoa rasvaamassa jne). Suku ja kaverit tietää tän ja hyvin on homma toiminut. Nyt tänään pomo vaati että puhelimen on oltava aina valmiustilassa että voin sitte katsoa onko hän soittanut ja sitte soittaa hälle takasin. En tykkää, katotaan mitä saan neuvoteltua.

Jos sinulla ei ole työsopimuksessa päivystysvalmiutta, pomolle ei kuulu tippaakaan mitä teet puhelimellasi vapaa-aikana.

No ei ole, kiitos, talouspäällikkö oli samaa mieltä mutta toimari on aina toimari.;) Poikkeuksellisesti pidän nyt tän viikonlopun päällä mutta sitte pitää alkaa neuvotteleen.

Ei kai tuollaisessa mitään neuvoteltavaa ole.

Vierailija
31/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanapista pimeäksi.

Vierailija
32/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien äänet voi pitää aina pois ja katsoessa puhelinta näkyy onko uusia viestejä. 

Vierailija
33/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on äänettömällä.

Vierailija
34/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puhelin on aina äänettömällä.

Vierailija
35/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina äänettömällä. Töissä en saa käyttää omaa puhelinta, parin tunnin välein katson viestit läpi. Kotona haluan iltaisin keskittyä lapsiin, viestit ja puhelut katson myös parin tunnin välein läpi. Yöllä en halua että minua herätetään, katson aamulla puhelut ja viestit läpi. 

En odota mitään niin tärkeää puhelua/viestä ettenkö voisi reagoida siihen muutaman tunnin viiveellä, jos värinää en huomaa taskussa.

Vierailija
36/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon laittanu luurin lentokonetilaan jossen pääse vastaan (suihkussa, kaupassa, ihoa rasvaamassa jne). Suku ja kaverit tietää tän ja hyvin on homma toiminut. Nyt tänään pomo vaati että puhelimen on oltava aina valmiustilassa että voin sitte katsoa onko hän soittanut ja sitte soittaa hälle takasin. En tykkää, katotaan mitä saan neuvoteltua.

Jos sinulla ei ole työsopimuksessa päivystysvalmiutta, pomolle ei kuulu tippaakaan mitä teet puhelimellasi vapaa-aikana.

No ei ole, kiitos, talouspäällikkö oli samaa mieltä mutta toimari on aina toimari.;) Poikkeuksellisesti pidän nyt tän viikonlopun päällä mutta sitte pitää alkaa neuvotteleen.

Jep, paitsi jos aikoo neuvotella siitä, paljonko pomo aikoo maksaa siitä, että on koko ajan tavoitettavissa.

Vierailija
37/43 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päinvastoin. Kerrankin aikaa soitella ja viestitellä.

Vierailija
38/43 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei omaa numeroaan tai puhelintaan kannata koskaan antaa firmakäyttöön, eikä käyttää vaikka omaa whatsappiaan työasioihin. Jos työpaikalla on jotain whatsapp-tarpeita, perusta uusi erillinen tili siihen työnumeroon. 

Vierailija
39/43 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puhelin on aina äänettömällä ja työpuhelin jää työpäivän jälkeen firmalle.

Vierailija
40/43 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei tule mitään häiriösoittoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi