Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viikonloppu alkaa niin laitatteko puhelimen äänettömälle ja viestien äänet myös pois?

Vierailija
20.09.2024 |

Mulla on tapana tehdä niin. Läheiset tietää sen ja varmistan ensin, että kaikilla on hyvin. Tapa jäi siitä, kun veli soitteli (yölläkin) kännipuheluita. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Usein viikolla puhelin on äänettömällä.

Vierailija
2/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Mulla on puhelin aina päällä ja yleensä myös mukana. Sosiaalinen verkostoni on niin vähäinen, että eivät häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta viikolla töissä teen niin. 

Vierailija
4/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sillä kaivattuni voi soittaa koska tahansa. Viimeki 10 vuotta sitten oltiin yhteydessä.

Vierailija
5/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sitäpaitsi yleensä töissä viikonloppuisin. 

Vierailija
6/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina älä häiritse -tila päällä jonka läpi pääsee ainoastaan aikuinen lapseni. Alkoi olla liian tuppaavia tuttavia jotka häiriköivät liikaa ja olisi aina pitänyt olla vastaamassa heidän jonninjoutaviin puheluihinsa.

Vierailija
8/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole kukaan häiriköinyt ja haluan olla aikuisten lasten tavoitettavissa. 

Pari tuttua on, jotka ilmoitti uuden parisuhteen alkaessa, että viikonloppuisin eivät vastaa puhelimeen. Lopetin sitten täysin heille soittamisen. 

Vierailija
9/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yöksi laitan äänettömälle. Exä soitteli aikoinaan öisin kännissä, ja sitten jäi tavaksi laittaa puhelin yöksi äänettömälle.

Vierailija
10/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole tarpeen kun kukaan ei soita.

Vierailija
11/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon laittanu luurin lentokonetilaan jossen pääse vastaan (suihkussa, kaupassa, ihoa rasvaamassa jne). Suku ja kaverit tietää tän ja hyvin on homma toiminut. Nyt tänään pomo vaati että puhelimen on oltava aina valmiustilassa että voin sitte katsoa onko hän soittanut ja sitte soittaa hälle takasin. En tykkää, katotaan mitä saan neuvoteltua.

Vierailija
12/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Töissä arkena on pidettävä äänettömällä koko ajan, joten viikonloppuisin haluankin olla yhteydessä ystäviin ja sukulaisiin. Öisin kyllä pidän äänettömällä jos ei lapset sitten ole missään omilla teillään.

Vierailija
13/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina äänettömällä.

Vierailija
14/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänettömällä muutenkin 24/7, viikonlopuksi kokonaan kiinni, koska kukaan ei kaipaa, ei edes työnantaja. 

Vierailija
15/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelimen kyllä.

Vierailija
16/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon laittanu luurin lentokonetilaan jossen pääse vastaan (suihkussa, kaupassa, ihoa rasvaamassa jne). Suku ja kaverit tietää tän ja hyvin on homma toiminut. Nyt tänään pomo vaati että puhelimen on oltava aina valmiustilassa että voin sitte katsoa onko hän soittanut ja sitte soittaa hälle takasin. En tykkää, katotaan mitä saan neuvoteltua.

Jos sinulla ei ole työsopimuksessa päivystysvalmiutta, pomolle ei kuulu tippaakaan mitä teet puhelimellasi vapaa-aikana.

Vierailija
17/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta katson ja käytän puhelinta pitkin viikonloppua silti.

Vierailija
18/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein puhelin älä häiritse tilassa lapsia ja tiettyjä muita perheenjäseniä ja kumppania lukuunottamatta, viikonpäivästä riippumatta.

Vierailija
19/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vuosiin ollut siviilipuhelimessa ääniä. Värinä on puheluissa päällä, mutta ei mulle soita kuin mutsi ja sille ei tarviinvastata heti. Yleensä soitetaan kerran viikossa, viikonloppuisin.

Vierailija
20/43 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole työsopimuksessa päivystysvalmiutta, pomolle ei kuulu tippaakaan mitä teet puhelimellasi vapaa-aikana.

No ei ole, kiitos, talouspäällikkö oli samaa mieltä mutta toimari on aina toimari.;) Poikkeuksellisesti pidän nyt tän viikonlopun päällä mutta sitte pitää alkaa neuvotteleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi