Zalandon paketti ei enää sisällä palautustarraa
Oletteko huomanneet? Eli asiakas tekee kaiken työn: pyytää Zalandolta palautustarran, printtaa, leikkaa, teippaa jne.
Olisiko kuitenkin luontoystävällisempää ja parempaa palvelua laittaa pussiin se tarra?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on se siellä aina ollut, viimeksi pari viikkoa sitten.
Sama.
Siihen palautukseen tuli joku laki juttu, että on yritykselme kallista nykyään...
En muista tarkkaan. Siitä oli uutisia.
Zalando laittaa, Zalando Lounge ei.
Palauttamisen mahdollisen hankalaksi tekeminen on tapa vähentää niitä palautuksia
Kyllä siinä viimeksi tarra oli kun lähetin. Meillä ei osata postissa lukea joten se tarra on aika tärkeä siihen pakettiin, koska kone lukee kyllä koodit.
Zalando on aiemmin tehnyt palauttamisesta liian helppoa. Pakettien edestakaisin lähettely ei ole ekologista, joten mitä enemmän asiakas tietää joutuvansa näkemään vaivaa palauttamisen takia, sitä todennäköisemmin hän harkitsee mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Zalando laittaa, Zalando Lounge ei.
Palauttamisen mahdollisen hankalaksi tekeminen on tapa vähentää niitä palautuksia
Hyvä tietää. Loungen paketit on välillä tullut avattuna, ihan niin että näkee että on katsottu mitä paketti sisältää ja sitten vain survottu kaikki takaisin eikä ole edes vaivauduttu sulkemaan pakettia
Pitäisi lailla kieltää koko palauttaminen!
Nettikaupat saisi olla sika säkissä -tyyppisiä kasinokauppoja, joista ostetaan omalla riskillä.
Alkaisi kivijalkakaupat taas kiinnostaa ihan eri tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lailla kieltää koko palauttaminen!
Nettikaupat saisi olla sika säkissä -tyyppisiä kasinokauppoja, joista ostetaan omalla riskillä.
Alkaisi kivijalkakaupat taas kiinnostaa ihan eri tavalla!
Nettikaupat ylipäätään pitäisi kieltää! Turhaa paskaa rahdataan ympäri maailmaa ja tuhotaan planeetta!
Jos et sitä lähikaupasta löydä, et sinä sitä myöskään tarvitse! Stana!
Tämän vuoksi en mielellään tilaa loungesta mitään vaatteita tai kenkiä. Ikävä kyllä tuttujenkin merkkien koot vaihtelee tosi paljon.
Viimeksi oli pakko palauttaa mekko, jonka saman valmistajan (Love Moschino) saman kokoinen jo omistamani on vähän väljä, ja tämä ei mennyt edes kiinni... Ja toisen valmistajan (Ralph Lauren) paita, jolta sama omistamani koko on juuri istuvan sopiva, ja nyt olikin ainakin 2 kokoa liian suuri. Ärsyttävää, etenkin kun molemmat on ihan kalliita merkkejä joten luulisi että koot pidetään luotettavina, toisin kuin ehkä jossain H&M halpisvaatteissa.
Kyllä minulla on se siellä aina ollut, viimeksi pari viikkoa sitten.