Mies intoilee vähän väliä jostain naisesta.
Kurssikaverista, tubettajasta, kirjailijasta.. kaikki aina lisäksi kauniita ulkonäöltään. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten ootte asiaan suhtautuneet? Itellä meinaa vähitellen tunteet viilentyä miestä kohtaan.
Kommentit (28)
Toivottavasti teillä ei ole vielä lapsia. Jos ei ole, lähde heti iloisin mielin ja pidä varasi jatkossa millaisen miehen kanssa alat yksiin. Jos sinulla on taipumus ottaa tällainen mies, mieti ensin läpipuhki mitkä on sinun elämänarvot.
Miehesi ansaitsee paremman naisen kuin sinä mutta ehkä vielä pystyt pitämään hänet koska osallistut yhteisiin kustannuksiin. Muuta et kirjoituksesi perusteella pysty hänelle tarjoamaan. Miehen aika menee hukkaan sinun kanssasi. Oletko ehkä vähän pullukka ja näytät lähinnä hänen äitiltään ?
Meillä oli ihan samaa. Mies kuitenkin rauhoittui, kun täytti 40v. Enää ei tunnu naiset kiinnostavan. On kyllä muuten ollut loistava valinta. Sydämellinen tyyppi ja jaksaa hoitaa lapsia, vaikka olisi kipeänäkin..
Tuota teki exäni. Puhtaasti siitä syystä että oloni on huono ja mustasukkainen. Sitten vielä nauroi ja haukkui miksi olen niin mustasukkainen, nöyryytti ja kertoi siitä ystävilleen. Vaikka tosiaan rumasti käyttäytyi ja kuolasi naisia.
Myöhemmin käytös paheni. Tuo oli vasta alkua. Ei tehnyt tuota vaan alkoi eri tavoin kiusaamaan. En muista edes enää kaikkea. Sitten tuli väkivalta ja haukkuminen, ihan pimeä käytös. Kertoi tarinaa miten paloittelee tai hukuttaa minut. Sekin oli vain vitsiä ja nauroi.
Lopulta kun erosimme kaiken jälkeen niin hän kailotti kaikille että minä olen se hullu. Kyllä lopussa mielenterveys oli järkkynyt ja sairastuin vaikeaan masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin narsistit harrastavat tuota. Sille on termikin, triangulaatio. Sen tarkoitus on saada sinut mustasukkaiseksi, epäileväksi, yrittämään olla parempi kuin nuo naiset, tuntea itsesi epävarmaksi, luoda kuva siitä, että miehellä on paljon mahdollisuuksia jne jne.
Voisiko joku hakea tuon sanan narsisti pois sanakirjasta?
Varmaan voisi. Mutta sitten pitäisi keksiä tilalle joku uudissana kuvaamaan samaa asiaa.
Täysin normaalia eli mies on terve kuin pukki! T: M65+
Intoileeko hän myös muista (miehistä)?