Sinä kerros- tai rivitalossa asuva, vältteletkö tarkoituksella jotakin naapuriasi?
Jos välttelet kohtaamisia hänen kanssaan, miksi?
Kommentit (59)
Tuli kännipäissään avautumaan kuinka rakastunut on minuun.
Välttelen lenkkisaunaan menoa naapurin homopariskunnan kanssa.
Syyn voitte arvata.
Kyllä, mutta syystä: hän on kritisoinut ulkonäköäni erittäin rumalla tavalla. En tiennyt, että tässä kerrostalossa pitäisi näyttää Miss Universumilta.
Joo. Yhtä dementikkomummelia joka ei vieläkään ole päätynyt hoitokotiin. Kerran hän väitti minulle, että asun hänen asunnossaan. Vastasin senioritädille, että sinä asut kylläkin kerrosta alempana olevassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Yhtä dementikkomummelia joka ei vieläkään ole päätynyt hoitokotiin. Kerran hän väitti minulle, että asun hänen asunnossaan. Vastasin senioritädille, että sinä asut kylläkin kerrosta alempana olevassa asunnossa.
Kiitos Orpo-Purran hallituksen ei noille löydy enää lähitulevaisuudessa hoitopaikkaa juuri mistään. Kotona joutuvat olemaan.
En ketään erikseen ,mutta en halua että yksikään naapuri tulee henkeen...tervehtiminen riittää niin kotirauha säilyy ..
Juu, mut kuulkaa, kun oli vallan kivast kerätty näit etuseteleit viime viikol, ihan kuulkaa kohokohtana näin kangasteli mieles lapsilki vallan suuri odotus, sit tuli tällanen ROMAHDUS!
Juttelen kaikkien kanssa jotka ovat valmiita juttelemaan. Ne jotka eivät tervehdi minua, eivät tervehdi muitakaan. Ainoa ihminen jota välttelen on sellainen joka ei tervehdi ketään. Ja tappelee kaikkien lähimpien naapureiden kanssa. Ainoa tila, jossa ko. Ihminen on puhetuulella on silloin kun on todella humalassa. Jonka jälkeen tyypistä tulee oven takana juokseva riesa. Tätä yhtä välttelen, kun on humalassa. Muuten en välitä.
Välttelen kaikki, asun kerrostalossa mutta maan tasossa niin että mulla on oma sisäänkäynti. Olen vaan erakkomainen ja epäsosiaalinen luonne, enkä halua mitään kontaktia ihmisiin. Ei mulla ole itse asiassa edes hajuakaan, keitä muita ihmisiä tässä talossa asuu. Mutta roskat vien roskakatokseen aamuyöstä, ettei vahingossa joutuisi kohtaamaan ketään siellä.
Juu välttelen koska olen elänyt kuin pellossa ja hävettää nähdä naapuria, joka tästä on kämpässään meuhkannut. Ei kiinnosta kuunnella sitä valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen, onko joku tulossa hissillä tai jo rappukäytävässä oven takaa. Lähden vasta kun reitti on selvä.
Kun kuuntelen Tomppaa.
Välttelen kyyläkaksikkoa. Nykyisin tenttaavat vierailta ovatko mitä väkeä. Siis utelevat ovatko ohikulkijoita vai vieraita. Kuvaavat talon pihassa olevia pyöriä jne.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen lenkkisaunaan menoa naapurin homopariskunnan kanssa.
Syyn voitte arvata.
Hui kamala... 🙄
En varsinaisesti välttele ketään. Parin naapurin kanssa jutellaan, kun nähdään, muutaman kanssa moikataan ohimennen. Loput ovat vaan samassa taloyhtiössä asuvia ihmisiä. Pari asukasta on kyllä tehnyt itsestään pellen ja olen sen sanonut heille suoraan, että käytöksellään tekevät itsestään muiden silmissä pellen, mutta en mä heitäkään välttele, he ehkä enemmän minua.
Kyllä. Rivitalo. Nykytilanne.
Utelias nainen, on pari krt tullut lainaamaan jauhoja, sokeria...puhuu minusta ikäviä asioita selän takana, olen saanut kuulla.
Pariskunta, jolla on kaksi erittäin pelottavaa koiraa, ja kerran tulivat lenkiltä ja ne olivat pihassa irti. Rotu on näitä, jotka ovat hyökkäilleet ja purreet, ja luokitellaan tietynlaisiksi. En mene samaan aikaan ulos.
Toinen yritti kerran tulla kai nuuskimaan, mutta koska eivät kieltäneet sitä koiraa, niin olettaisin, ettei kannata ottaa riskiä. Se nainen mm. ei saa koiria oikein tottelemaan.
Vanhempi mies, on vainonnut minua pitkään. Levittää kunniaani loukkaavia asioita, ja huuteli kerran jopa pihassa, kuinka me ollaan saatu häätö edellisestä asunnostamme, mikä ei siis todellakaan ole totta!! Vuokrat ja vastikkeet on aina maksettu myös ajoissa. Muutti pois vaimoineen ja nähtävästi tuli avioero, kun nyt asuvat eri osoitteissa. Vaimo mm. huusi sitä kerran juoppohulluksi. Mies riiteli vähän kaikkien kanssa.
Väitti myös, että olen potkaissut jonkun polkupyörää :D !!!!! Potkun kohde oli kylläkin kertakäyttöinen muovinen juomapullo, jonka joku oli jättänyt meidän auton eteen ja sen potkaisin loitommalle, kun lähdin. Näin nämä ilkeät ihmiset toimivat.
Ja aika hyvä sattuma oli, kun samaan taloyhtiöön sattui erään instanssin virkailija, jonka kanssa jouduin yhden tukiasian kanssa kamppailemaan (sairastuin) ja tämä ei ollut tuntevinaan, vaikka olen kaksi kertaa moikannut pihassa. No mikäs siinä, mä taas olen kasvatettu kohteliaisiin käytöstapoihin, kaikki ei.
Näitä urpoja on eri osoitteista. Olen ollut sekä vuokralla, että nyt omistuskämpässä tällä hetkellä.
Oikeastaan kaikkia, selkäänpuukottavia paskiaisia joka iikka. Jopa se kännimummeli jonka pelastin talvipakkasella pihalta. Oli rollaattorinsa kanssa kaatunut. Ensi kerralla saatan esittää kuurosokeaa. Vilkas tie vieressä, kyllä joku muu auttaa.
Kuuntelen, onko joku tulossa hissillä tai jo rappukäytävässä oven takaa. Lähden vasta kun reitti on selvä.