"Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Itäkeskuksen metroasemalla - Nuorisojoukko uhkasi poikaa puukolla."
"Neljän hengen nuorisojoukko ryösti 14-vuotiaalta pojalta merkkikengät suoraan jalasta Itäkeskuksen metroasemalla Helsingissä torstaina illalla.
Neljän noin 1518-vuotiaan nuoren miehen joukkio kerääntyi 14-vuotiaan pojan ympärille ja pakotti puukolla uhaten pojan riisumaan merkkikenkänsä jalasta.
Pojalle sanottiin, että hänen pitää riisua merkkikengät ja antaa pois tai häntä puukotetaan."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html
Rikkaus&Voimavara ?
Kommentit (301)
Paleface: Emme suostu pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta vihervassareilta, demareilta ja muslimeilta on leikattava sivuleikkurilla sormet irti, jonka jälkeen kivitetään hengiltä tv:ssä suorassa lähetyksessä. Kuka saasta vielä tukee tätä oksettavaa paskaporukkaa?
Ilmoitin poliisille tämän persun hengentuotoksen. Täyttää taatusti rikoksen tunnusmerkit.
Minä ilmoitin myös. Laittakaa kaikki menemään ilmoitus tästä, joutuu persu vastuuseen sanoistaan.
Ne jotka porukassa yli 15 v , niin niille ei mitään sakkoja koska tuskin on tuloja. Ei muuta kun istumaan vaikka muutamaksi kuukaudeksi. Sellainen Thaimaan tyyliin putka. Voisi tulla äitiä ikävä. Mun puolesta tuota 15 v ikärajaa voisi saman tien laskea. Se on varmaa , että 13 v aivan varmasti tajuaa mitä ei saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta vihervassareilta, demareilta ja muslimeilta on leikattava sivuleikkurilla sormet irti, jonka jälkeen kivitetään hengiltä tv:ssä suorassa lähetyksessä. Kuka saasta vielä tukee tätä oksettavaa paskaporukkaa?
Ilmoitin poliisille tämän persun hengentuotoksen. Täyttää taatusti rikoksen tunnusmerkit.
Minä ilmoitin myös. Laittakaa kaikki menemään ilmoitus tästä, joutuu persu vastuuseen sanoistaan.
Ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin poliisille nettivinkin. Hyvää linnareissua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1518 vuotias mielestäsi nuori?
Tekstiä kopioidessa on jäänyt väliviiva pois. Etkö tuon vertaa ymmärrä?
r/woooosh
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka porukassa yli 15 v , niin niille ei mitään sakkoja koska tuskin on tuloja. Ei muuta kun istumaan vaikka muutamaksi kuukaudeksi. Sellainen Thaimaan tyyliin putka. Voisi tulla äitiä ikävä. Mun puolesta tuota 15 v ikärajaa voisi saman tien laskea. Se on varmaa , että 13 v aivan varmasti tajuaa mitä ei saa tehdä.
Paljonko haluat veroja korotettava, että oennut mahtuu vankiloihin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pitäisi taas jo mennä liimaamaan pérséési kiinni Manskuun?
Miksi? Ja en ole käynyt helsingissä pitkään aikaan. Mä nautin nyt lomapäivästä.
eikun porukan vanhempia pitäsi rankaista, eiköhän sitten kuria löydy kotoakin
Ostakaa, porvarit, kermapersepenskoillenne lenkkarit Lidlistä, niin ei tarvitse valittaa!
Eikö Kela enää kustanna näille Itä-Keskuksen sankareille merkkivaatteita!
Vaadin vihreät ja demarit ja muut vasistit takaisin hallitusvastuuseen. Alkaa Kelatus taas toimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko haluat veroja korotettava, että oennut mahtuu vankiloihin?
Pitäisi perustaa työleirejä, että elättäisivät itsensä työnteolla. Tekisi hyvää monelle, jolle työnteko on aivan vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitoin, sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten sotke mun lasta tuohon ihonvärin takia. Hän on täysin suomalainen ja ei ole muslimi.
Vierailija kirjoitti:
eikun porukan vanhempia pitäsi rankaista, eiköhän sitten kuria löydy kotoakin
Eli häirikkönuorille pitää antaa tehokkaat keinot aiheuttaa ongelmia vanhemmilleen? Sitten vanhemmat varmasti uskaltavat panna teineille hanttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sä lapsellinen. Mene töihin.
Hesan lättähatut ja sakilaiset hieman keppostelivat, heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös poliisit vihaavat kaltaisianne kusipäitä.
ARTIKKELISSA EI SANOTTU MITÄÄN SIITÄ, ETTÄ HE NELJÄ 1518-VUOTIASTA MIESTÄ OLISIVAT OLLEET MAAHANMUUTTAJIA. MISTÄ TEITÄ RASISTEJA SIKIÄÄ TÄNNE EI-ASIAAN-LIITTYVIINKIN KESKUSTELUIHIN?