Riisutko kengät, kun menet toisen kotiin juhliin?
Kyllä minä pidän kengät jalassani. Se on sivistynyt tapa. Talvella en lompsi ulkokengissä sisään vaan varaan vaihtokengät mukaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lampsii ulkokengillä mun parketille niin ei tule koskaan enää kutsua saamaan. Ja pahimmat on nää kehopositiiviset piikkikoroissa, ne ihan oikeesti jättää painaumia parkettiin. Hävetkää!
huomioin aina,että otan sisäkengät ja matakorko,ei piikki vaikka normipaino. ne piikkikokorot sitten ravintolajuhliin. joo ja ajattele minkä pirun vahingon saa aikaan kun kengän uormissa on kiven murikka talvella mm hiekoitushiekasta, koko huoneisto vedetty naarmuilla ees taas. kuka korvaa, työn, materiaalin, murheen ja syvän v... tukse
Pidän aina kengät jalassa juhlissa. Talvella vaihdan sisäkenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lampsii ulkokengillä mun parketille niin ei tule koskaan enää kutsua saamaan. Ja pahimmat on nää kehopositiiviset piikkikoroissa, ne ihan oikeesti jättää painaumia parkettiin. Hävetkää!
Piikkikoroista jäi kyllä todella pahat jäljet parkettiin.
Vierailija kirjoitti:
On moukkamaista hipsiä paljain jaloin tai hikisin sukin toisten kotona.
juurikin näin. hyvä. varvassilsaa ja hikisukkaa ylt ympäri- not-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiiviset? Sun pitäisi hävetä. Puhut ilkeästi.
Kehopositiivinen on nätti sana läskeille.
koko sana persiistä,kuten -kurvikkaat naiset, komeat miehet- he ovat ylipainoisia. itse sanoisin vain isot tai painavat ihmiset piikkikoroissa saa vielä pahemmin vaurioita. piikkikoroilla saa kuka vaan muuten. monissa piikkikoroissa se korkolappu on metallia,jotta kestää kadulla.
Jos isäntäväkikin on niin sitten vaihdan sisäkengät, muuten vedän villasukat jalkaan.
Otan juhlakengät mukaan laukussa ja vaihdan eteisessä jalkaani ne. Tietenkin.
Aina voi laittaa puhtaat sukat jalkaan.