Epäystävällinen
Niin, kävin eilen hakemassa paikallisesta M-marketista yhden postipaketin, kun Posti oli sen sinne toimittanut vaikka itse olin pyytänyt toimittamaan muualle. Tuskin siellä muuallakaan tilanpuutetta olis ollut, mutta jostain syystä Posti sen tuohon toi.
No, menin kauppaan, myyjää ei näkynyt, kaks ukkoa peliautomaatilla ja joku nainen hakemassa omia pakettejaan automaatista minkä jälkeen se meni hakemaan ostoksia.
No, sitten se myyjä tulee, hän oli ollut täyttämässä kahvitermosta asiakkaiden tarpeisiin.
No, sitten se tulee kassalle, eikä sano sanaakaan paitsi sen moi vastauksena mun moihin. No, sitten se alkaa jotain käsilaitetta näpeltää, eikä sano sanaakaan. Näpeltää ja näpeltää, joten minä sitten sanon, että olis paketti eikä tarvi edes henkkaria siihen näyttää.... Joo, sanoo myyjä. Mutta ei sitten sitä pakettia ala etsimään... No, ei ihmekään kun se laite jota se näpelsi oli se millä se kuittaa luovutuksen. Mutta EI SANONUT SANAAKAAN SELITYKSEKSI.
Epäystävälliseksi haukkui sitten se takanani ollut nainen joka siinä niitten ostostensa kanssa.... No, minä kyllä sanoisin, että SELITYSTÄ SIIHEN NÄPELTÄMISEEN OLISI VOINUT MYYJÄ ANTAA; ELI EPÄYSTÄVÄLLINEN TAI VÄHÄN OUTO OLI SE MYYJÄ KYLLÄ.
Saihan sitä myyjän toimea aika pitkään odotella... Mut minkäs teet, kun yksin se myyjä siellä on, mutta olisi vonut kuitenkin suutansa avata ja selittää...
ETTÄ EPÄYSTÄVÄLLINEN!