Mitä ostaisit kirpputorilta juuri nyt?
Ja mihin hintaan? Mitä väriä ja vuodenaikaa? Vaatteita, asusteita tai tavaraa? Astioita?
Kommentit (43)
Ostaisin pirteän värisen, lämpimän mekon tai tunikan kokoa xl. Väreiksi kävisi esim. fuksia, kirkas lohenpunainen, hehkeä vihreä tai sininen tai nostalgisesti suklaanruskea. Lisäksi ostaisin edullisen hyllyn. Vaikka semmoisen pari metriä korkean, kauniin kirjahyllyn näköisen. Vaaleaa puuta tai esim. tummanvihreäksi tai harmaaksi maalattu.
Kirjoja, leluja, asusteita, erikoisia koriste-esineitä, lehtiä, huonekaluja esim.
Kannattaa laittaa kirpparihinnat eli hinnat joilla se tuote liikkuu. Olen ajatellut aina että kirpputori on löytöjä varten eikä ostopäätös saa olla kiinni hinnasta. Suosittelen keräämään riittävästi tavaraa jotta kannattaa viedä sinne kirpputorille ja saisi itselleenkin jotakin. Hyvin halvoilla hinnoilla olen itse saanut aina kaiken myytyä ja pääasia on ollut ettei tarvitse kotiin enää kuljettaa takaisin niitä kamoja. Kun laittaa heti hinnat kohdilleen niin ei tarvitse myöskään lisäviikoista maksaa. Tämä on toiminut aina hyvin. Vie vain siistejä, ehjiä, puhtaita vaatteita, huolla ne hyvin ensin ja järjestele pöytä järkevästi. Jos mahdollista niin käy päivittäin siistimässä sitä pöytää. Joskus olen viimeisiä asioita hinnoitellut vielä uudestaan entistä halvemmaksi viimeisinä päivinä tai laittanut alen -50% pöytään. Kyllä se toimii.
Liikkuuko korut? Näyttävät edulliset?
Lisää vinkkejä kiitos.
Vintage-koruja, ei mitään Kalevalaa tai puisia Artikka-koruja kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi mitään koska en tällä hetkellä tarvitse mitään.
Käykö ihmiset oikeasti ihan huvikseen kiertelemässä kirppiksiä ja ostamassa tavaroita joita eivät todellisuudessa tarvitse?
Ilmeisesti käy! Sanotaan, että ostamalla kirpputorilta säästää, niin menevät sinne "shoppailemaan", vaikkei tarvitse mitään.
Halpoja, mutta hyvännäköisiä kukkaruukkuja. Fiskarsia, Iittalaa, Hackmmannia. Kaikkea kallista ja laadukasta, mitä saa halvalla.
Pari vyötä ostaisin. Ruskean mokkanahkaisen ja mustan. Stailaisin muutamia asuja
Jotain joulujuttuja, syystakki, kenkiä ja askartelujuttuja :)
Halloween-asu. Sellainen kaunis, ei rumahahmo.
Korkokengät juhliin. Maksaisin max. 15 euroa vähän käytetyistä/uusista.
Kristallia ja värilasia. Myös ostaisin Marimekon tuotteita, kuten Mansikkavuoret-tuotteita tai tuotteita, joissa raitoja tai mansikoita.
Viimeksi ostin lapselle kuomat ja vaatteita, erityisesti tykkäsin kun löysin yhden jouluisen vaatteen lapselle. Etsin erityisesti jouluisia asioita kuten koristeita kotiin ja tuunailuun nyt. Muutoin mukaan tarttuu, jos hyviä tulee vastaan, talvikengät tai -vaatteita.
Ostin eilen teini-ikäiselle pojalleni toppatakin, collegehousut ja collegepaidan. Maksoivat yhteensä 15 euroa. Ostaisin hänelle vielä toppahousut ja perusvaatetta (housuja, huppareita, t-paitoja), alkaa kaikki nykyiset vaatteet olla jäämässä pieneksi.
Itselleni etsin vedenpitävää välikausitakkia ja toppatakkia.
Naistenlehtiä