Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.
Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!
Kommentit (189)
Mistä apua tähän oravanpyörään???
Ja kuinka monta lasillista viiniä voi juoda jos lapset (4v ja 11kk) on kotona (nukkuvat omassa sängyssä kyllä yleensä koko yön)?
Kannattaa muuten vaihtaa salaa miehen kännystä viestiasetukset niin, että se tallettaa lähetetyt viestit.
-se oikea ap (huom! kirjoitin viestit 24, 46 ja 77, en muita!)
ps. Myös nainen voi pettää
alkaa muuten haisemaan juustolle ja herkkusienelle!
se puhdistetaan, just hetki sit kun lavuaari pestiin.....
Olen täysin samaa mieltä, ihanaa kun löytyy samoin ajattelevia.
en tajunnut että täällä on käyty kommentoimassa näin paljon! kiitos ihanista viesteistä!
ap kumartaa ja poistuu nyt kaksplussalle ja suomi24 kanavalle...
erittäin kivasti meni 6v: n kanssa rattaissa matka Ahvenanmaalla!
Nehän oli loppuneet jossain vaiheessa. Ette sitten kuitenkaan käyneet meitä moikkaamassa?
Vierailija:
erittäin kivasti meni 6v: n kanssa rattaissa matka Ahvenanmaalla!
Kuitenkin joskus oireet vaihtelee niin paljon.
Miten saisin vihdoin tyttären, keinoja? Kirves sängyn alle? Pitikö miehen tulla päälle oikealta vai vasemmalta puolen?
T: 7 pojan äiti
kai koittaa matkia myllylän suo juoksua.
Koko päivä siihen melkein menikin. Pikkasen Lidlin wc-puhdistinta ja ainakin 30 vetäsyä! Toimii!!!
Kiitos ohjeesta!
Vierailija:
Koko päivä siihen melkein menikin. Pikkasen Lidlin wc-puhdistinta ja ainakin 30 vetäsyä! Toimii!!!Kiitos ohjeesta!
Olen iloinen tästä tapahtumasta:)
...sillä toisella eikä se toinenkaan osannut uida
Mutta kyllä mä aion pyytää lääkäriltä tänäkin vuonna Tamiflu-reseptin.
Olisiko siinä ollut purjoakin. Joka tapauksessa jauheliha pitää maustaa hyvin!
En tiedä mistä olen saanut sen päähäni mutta maalaisjärjellä ajateltuna kai ne olisi hyvä edes joskus pestä näin kuumassa.