Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.
Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!
Kommentit (189)
ja yks idea tietty kokeilla sitä aina hyvästä käytöksestä tarra juttua.
erittävät takaruumiissa olevista rauhasista seittimäistä rihmaa, joka on aluksi nestemäistä ja jähmettyy vasta tullessaan ulos alapinnan kehruunystyröistä. Seitti on 0,02mm paksua ja erittäin kevyttä. Koko maapalloa ympäröivä rihma painaisi vain 150 grammaa.
Luvatkaa jooko, mä en kestä sitä!
Pätsi ja Ari ja Panu on tosi parhaita! Ja Jone!
Mä en aikuisten oikeesti halua,että pääsee jatkoon.
Sukunimi ulkomaalainen. (Virolainen)
Johdonmukaisuus ja tiukat säännöt, joista PIDETÄÄN kiinni joka tilanteessa, ovat ainoo keino luoda lapselle onnellinen ja turvallinen lapsuus. Piste.
ja jos kyllä niin onko se tyttö vai poika? Vastaa pliis, mä oon jo epätoivonen, jollen kohta saa tietää!
meillä laitetaan naapurin kanssa miehet kiertoon joka toinen viikko, naapurissa asuu 70v. pariskunta ja ovat olleet tosi tyytyväisiä vaihdoista. Tulee päästöjä vähemmän ja terveysvaikutukset ovat selkeästi näkyvissä.
En tiedä miten jatkossa sujuu vaihto kun hukkasin varmuuslukkomme avaimen enkä pääse enää takaisin kotiin. Onneks naapurin pappa avas ovensa.
Anoppikin irtos siitä mattotelineestä?
t. ap
mä pissasin tänään tikulle ja hyvältä näyttää!!! oli violetti...
Voi mennä pari päivää. Muista pitää ämpäriä lähellä.
Puskurirahastoja olla pitää, sanoi palomies.
Menisinkö puolipäiväiseksi virikehoitoon? Toisaalta sitten jää välipala saamatta.
en tiedä, mutta taitaa olla joukkohysteriaa. Kaikki vaan pistää mitä sylki suuhun tuo.
Tai sitte vauva palstan koodarit ei vaan osaa.
haluttas kyllä grillille mut tulee masis sit.. vai pitäskö tehä kotipitsaa illalla? jotain ihanaa herkkua..aah...
Menisinkö puolipäiväiseksi virikehoitoon? Toisaalta sitten jää välipala saamatta.
Mä voin tarjota välipalan sulle samalla ku syön sitä iteki...
mä ajattelin et otan tänään pään täyteen ja huomenna saa makoilla kun on luvattu koko päivän sadetta
tulevat vielä valkotakkiset................
Minuutteja aina sama ku ikääkin :)