Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.
Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!
Kommentit (189)
Mies hoitaa nuo jutut meillä.
Mites teillä muilla?
Kiitos vastauksista etukäteen!
Uusi tilalle. Tällä kertaa ihan varmasti osaan sitä käyttää.
omastani irtosi nyt se " korva" enkä saa enää sitä takaisin... mieskin yritti katsoa sitä mutta ei löytänyt mitään ruuvia mihin sen voisi laittaa. Että kiitti älyttömästi sille älypäälle joka kertoi että näin kannattaa tehdä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Läski äiti mässytti ranskalaisia ja juotti 1-vuotiaalleen kokista tuttipullosta. Miksi joku saa tehdä lapsestaan yhtä läskin kuin itse on, ilman mitään rangaistusta.
Perskules, kun sapettaa ton lapsen puolesta...
tiin pois vaaravyöhykkeeltä. Joku päivä mä vielä räjähdän!
Ensimmäisen ja viimeisen kerran vessassa. Hygieenisempää.
Että ehdottaisin jotain 92-98 cm väliltä. Onko niitä vielä?
En sit tiedä onko parempaa tapaa, mutta tämän niksin luin niksi-Pirkasta.
Tietääkö joku nopeampaa keinoa??
Tänä päivänä samasta kahvikupista, joka viisi vuotta sitten maksoi markan, joutuu pulittamaan kolme euroa!!!!
Eikä lainkaan ystäväpiirissämme tavantonta.
Räyhääminen ei auta mitään, päinvastoin jopa pahentaa tilannetta.
Ilman niitä homma ei yksinkertaisesi toimi. Teidän meno kuulostaa niin hurjalta, että kannattaisi ottaa asia puheeksi esim. neuvolassa.
kun pesä on kortilla. Minkäs minä siinä voin muuta kuin ottaa osaa asiaan, olin täysin hänen puoellaan.
Kun yritin yöllä soittaa niin kuului vaan nais ääni taustalla ja mies haukkui huoraksi...
Oho,ovi kolahti mies tulikin kotiin...haisee oudolle,mikä huume haisee tuollaiselle kitkerälle??
Nyt se meni vaan makkariinja kun en itse mennyt perässä,niin huutelee ja haukkuu tuolta. aaarghh!!!
mitä teen??
Anoppi on kielestä kiinni mattotelineessä. Odotellaanko kesää että sulaa???
Niih