Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.

Vierailija
12.02.2007 |

Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kynä pysyy rintojen alla, ei ole vielä huolta. Jos penaali pysyy rintojen alla, varaa välittömästi aika plastiikkakirurgille, koska sulla on roikkutissit!

Vierailija
62/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmällinen laadunvarmistus on tullut kansainvälistymisen myötä jäädäkseen yliopistoihin, mutta se herättää yhä ristiriitaisia tuntemuksia. Näin voi päätellä Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitoksen keskiviikkona julkistamasta raportista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsieni alle on ilmestyneet roikkuvat nahkaheltat, sain niistä tänään jo sormenpäillä kiinni. Olen todella huolissani, sillä vielä muutama vuosi sitten tällaista ongelmaa ei ollut olemassa. Olen jo vakavasti harkinnut plastiikkakirurgilla käyntiä sillä itsetuntoni on täysin nollissa. Lisäksi olen huomannut, että rintani ovat mielestäni valuneet ainakin 3 mm alemmas.

Vierailija
64/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se autto!

Citymaasturi tuli tänään huollosta ja hyvin toimii! :)

Vierailija
65/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,nähdään huomenna,,¤vilkuttaa¤

Vierailija
66/189 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut tossa viemärissä jo varmaan viikon mut nyt se irtos. Kiva että saadaan toi vesi pois tuolta suihkunlattialta..

Miten te olisitte tehneet?

Vierailija
67/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käsivarsieni alle on ilmestyneet roikkuvat nahkaheltat, sain niistä tänään jo sormenpäillä kiinni. Olen todella huolissani, sillä vielä muutama vuosi sitten tällaista ongelmaa ei ollut olemassa. Olen jo vakavasti harkinnut plastiikkakirurgilla käyntiä sillä itsetuntoni on täysin nollissa. Lisäksi olen huomannut, että rintani ovat mielestäni valuneet ainakin 3 mm alemmas.

Vierailija
68/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillakin enemmän suomalaisia ku siellä.

Ympärille ku katto niin aika ulkopuoliseks itsensä tunsi.

Kyllä jumbo on meidän perheen paikka ja onneksi se lähempänä.

Vierailija
69/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läski mamma käytti Ikean mänkkipyyhkeitä pefletteinä. Olisko mun pitänyt ilmoittaa johonkin?

Lasissa on vettä.

Vierailija
70/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jos silloinkaan. Miten saisin itseni kiinnosumaan seksistä useammin? Tuskin mitkään luontaistuotteet on kuitenkaan ratkaisu, ap:n tapauksessa puhuisin asiasta miehelle ensin. Meillä ei puhe auta, hän haluaisi kerran päivässä :/

Vierailija
71/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittavaikutuksena oli ainoastaan työkaverien karsastus. mutta saipahan työrauhan!!! suosittelen!!!!

Vierailija
72/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on komeakin???

Vierailija
73/189 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ohut vaan. Ei housuja, on varmaan aika lämmintä kuitenkin. Kiitti.

Vierailija
74/189 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/189 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tikcet to heaven vaateet on myyty loppuun!!!! Voinko ostaa Reimat

Vierailija
76/189 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antako miehillenne sellasia vapauksia! Erohan siinä on pian eessä ja sit voitte syyttää vaan itteänne. Jot ei kannata lähteä siihen hommaan ollenkaa.

Vierailija
77/189 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske toisen omaisuuteen.

Vierailija
78/189 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei oo hyvin, itkee aamusta iltaa. Lyö anoppia aina sellasella pikkuleegolla ja anopille oli yks päivä jääny oikeen jälki siitä. Se soitti ettei tuu meille enää ennen kun opetan lapselle käytöstapoja.

Miten teillä toimitaan tässä tilanteessa?

Vierailija
79/189 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanoivat ettei vielä syytä huoleen, mutta miten teillä? pitäskö ton ikäsen osata jo sanoo kaks sanaisia lauseita?

Vierailija
80/189 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä jo huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän