Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.
Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!
Kommentit (189)
no ei tietänkään se oli keltainen
Kuulostaa, sillekin ja sekunti! Yhdellä konsonantilla!
Anopin malli on siis ET1945.
Onko tähän malliin saatavana varaosia? Vai pitääkö tilata ulkomailta?
Kävin heittämässä viltin sen päälle että tarkenee yön yli.
mieluummin tietty enemmän. Meidän naapuri antoi pullosta maitoa jo parikuiselle, kun halusi lähteä viihteelle.
näin lapsen nukkumassa autossa, jotain vuoden ikäisen. Siis se auto oli vanha ja lapsi vauva. pakkastakin 20 astetta. Jäin odottamaan vähän aikaa, ja sieltä se mamma tuli hampurilaisten kanssa. Mulkoilin kyllä kovasti, mutta eihän noille voi mitään sanoa.
ja ens kerralla muista ottaa se uninalle mukaan!
se kirjotetaan golidtzsi! Opettele kirjottaan. Mä en tajuu et ettekste oo käynny mitää kouluja? Ja toisekseen, dorkat, imbe silli on yhdyssana!!
isompi kattila ettei kiehu yli.
Sinne tuli yks mamma jolla oli tuulipuku. No ei siinä mitää viel mutku sillä lapsella oli lazssiehaalari! Pitäskö tosta ilmottaa jonnei??
Ja tosi hyvin on toimineet. Mulla lapset 12 vee ja 8 vee.
sukupuolinen tartunta tapahtuu seksuaalisen kanssakäymisen seurauksena limakalvoihin tai ihoon eritteistä tai ihossa olevista vaurioista. Bakteeritauteja kuppa, tippuri, sankkeri, lymphogranuloma inguinale, klamydiatauti; virustaudit: herpes genitalis, kondyloma, HIV.
Anopin malli on siis ET1945.
Onko tähän malliin saatavana varaosia? Vai pitääkö tilata ulkomailta?
Kävin heittämässä viltin sen päälle että tarkenee yön yli.
nyt se ei ole suostunut harrastamaan seksia kahteen viikkoon ja mä olen harkinnut ottaa bangladeshilaisen rakastajan. Kävelin aamulla sukkasillani töihin mutta en siltikään saanut näkyä siitä mitä tapahtuu ens viikolla.
entäs sun?
oliko sulla vauva ja taapero??