Löysin vanhalta läppäriltä 7 bitcoinia, enkä osaa avata tiedotoja
Kommentit (23)
Löysit tiedoston ja näit että siellä on 7 bitcoinia mutta et osaa avata tiedostoja. Tuossa ei ole mitään järkeä.
Tietääkö joku tietokoneista jotain? Miten pääsen käsittelemään tiedostoja?
Laita se läppäri Toriin myyntiin:
Käytetty läppäri (sis. 7 bitcoinia), h. 300 000 euroa.
Siis tiedostokansion sisällä on joku pienempi kansiotiedosto mitä en osaa avata. Häviääkö ne vahingossa jos kokeilen klikkailla summamutikassa
Vierailija kirjoitti:
Siis tiedostokansion sisällä on joku pienempi kansiotiedosto mitä en osaa avata. Häviääkö ne vahingossa jos kokeilen klikkailla summamutikassa
Just noinhan ne bitcoinit toimiikin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos poistan ne vahingossa!
Siis mä löysin mun vanhan lompakon hanskalokerosta, siellä oli kaks bitcoinii. Onneks ei lähteny romuttamolle auton mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos poistan ne vahingossa!
Et menetä mitään koska olet trolli
Kuka haluaa käyttää jotain bitcoineja, joilla Pohjois-Korea, Venäjä ja muut rikollistoimijat kerryttävät miljardiomaisuuksia? Unohda bitcoinit ja tee jotain mistä on hyötyä sinulle itsellesi tai muille.
Juu huomasin, että mun vanhalle muistitikulle oli joku syytänyt vahingollisia tiedostoja ja olen yrittänyt löytää ne pois. Eipä tuo yllätä, kun on ennenkin saatu muistitikulle haittaohjelmaa sun muuta skeidaa. Ketuttaa vaan, että sille isoimmalle muistitikulle on pitänyt änkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa käyttää jotain bitcoineja, joilla Pohjois-Korea, Venäjä ja muut rikollistoimijat kerryttävät miljardiomaisuuksia? Unohda bitcoinit ja tee jotain mistä on hyötyä sinulle itsellesi tai muille.
Ei kukaan mutta jos sellaisia löytyy ne kannattaa myydä pois
Miehen bitcoinit on erillisellä tikulla ja siinä joku salasana systeemi. Se on vähän kuin virtuaalinen lompakko.
Minä otin aamupalaksi muroja mutta pakettiin olikin joutunut bitcoin. Meni roskiin. Sitten olin alkamassa katsoa VHS-nauhoja mutta vanha laite hajosikin ja pullautti ulos kaikki ruuvit ja bitcoinit. Täytyy viedä romu kaatopaikalle. Kaiken kukkuraksi kissa just oksensi matolle yön aikana syömänsä bitcoinit.
Höpöhöpö. Korkeintaan siellä voi olla osoitteet ja avaimet numerokirjainpötkylöinä mutta ei niiden sisältöä päällepäin näe.
Omani on Trezorilla ja säilössä sellaisessa paikassa, ettei kukaan takuulla löydä. Siellä onkin tavaraa hyvänlaisen talon verran.
Filesin päällä luki btc (7). Muistan itse kun kirjoitin sen vuosia sitten
1 bitcoin = 47000 e