Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapu tapu fiksulle isukille, joka oli lapsenvahtina :DDD Toivottavasti sai maksaa kunnon korvaukset.

Vierailija
12.02.2007 |

Alakerran ravintolan katosta alkoi tulla vesi läpi. Palomiehet rikkoivat oven ja sieltähän isukki kömpi päikkäreiltä tukka pystyssä ihmettelemään. Tyttö leikki barbien kanssa putousta päästämällä vettä wc:ssä käsienpesualtaan reunan yli. Me meinattiin tikahtua!

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona heti päikkäreiden jälkeen iltapäivällä. Sovittaisiinkos, että jokainen toisi jotain herkkuja, esimerkiksi sipsejä, munkkeja, limua, jätskiä jne.. Ihana nähdä ja jutella vauvoista!

Vierailija
22/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna menemme pulkkamäkeen ja torstaina hiihtopäivä.

Että tää työ on kamalaa, ku äipät ei lue reissareita.

T: espoolainen ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vaan sanoi,että saattoi ope sanoa,et on mut sen tiedän,et ke luistelua on ihan vamppina ku kaikilla ekoilla on rusettiluistelua.

Pitääks muuten sillo olla rusetti kaulassa?

Vierailija
24/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suositeltiin.

Vierailija
25/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mielestäni ansaitsi tän ketjun. paras ketju ikinä.

Vierailija
26/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tekin.

Vierailija
27/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira syö jäätänyttä paska vaippaa pihalla.

Taidankohta mennä pesulle ja kyllä se kannattaa se plussa kortti hommata.

Vierailija
28/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaa kaaliin!

Ja meilläkin naapuri kolisteli lumikolalla niin että meidän neiti heräsi kesken päiväunien. Ymmärrän täysin ap:tä.

Vierailija
29/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP vaan lupailee kaikenlaista. Siis ihan tosi, mitä demarit ovat OIKEASTI saaneet aikaan??? Millä tavoin ajavat lapsiperheiden asiaa tai vielä parempi kysymys: Mitä ovat tehneet lapsiperheiden eteen?

Mieti ennenkuin äänestät! Edelliselle kirjoittajalle vinkiksi; netistäkin saa paljon luettua puolueiden vaaliohjelmista.

Vierailija
30/189 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hienosuodatin (paperinen) oon vaihdettava, ilmastointikonetta saa pitää pois päältä ainoastaan huollon ajan, muulloin kone PITÄÄ OLLA AINA PÄÄLLÄ."

Ohje on vuodelta 2001 ja ainakin itse uskon että se on luotettava, on kuitenkin laitteen toimittajalta saatu.

Vierailija
31/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sua ap täysin! Oot saanut mukavia viestejä ja toivottavasti niistä on apuja!

Enemmän mä oon huolissani siitä anopista joka on kiinni siinä telineessä kielestään, mut viikonlopuks luvattiin jo plus asteita että eiköhän se siitä irtoa!

Vierailija
32/189 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ajatellut ne pojalle haalarin alle, mutta kun tulin kotiin, niin anoppi oli laittanut ne jalkaansa (joo, ne oli one size) ja poika leikki lattialla kun anoppi vaan pyöritteli sukkahousujen peittämiä nilkkojaan sohvalla.

Että joo, mielestäni anoppi vois vähän miettiä mitä tekee ja miltä näytttää. Musta on ihan selvä että tummansiniset turtles-kuvioiset sukkahousut sopii pikkupojille, mutta ilmeisesti anopilla oli TAAS eri näkemys asiasta. Meitä on moneen lähtöön ....

Vierailija
33/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen muu auta. Tarkista myös ettei vauvallasi ole ALLERGiOITA.

Vierailija
34/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on 9000e, jos ton alle menee niin turha odottaa mitään enää lisää. Ja tämä on varma tieto!

Eri juttu sitten on, onko mitään järkeä jättää menemättä. Mutta jokainen miettiköön tykönään. Toisaalta kaverin lapsi oli vasta kolmivuotiaana ekan kerran ja ihan tasapainoiselta vaikuttaa. Kuten jo aiemmassa viestissänkin kerroin, meille tämä on ihan periaatekysymys ja ollaan päätetty, että me ei siihen oravanpyörään lähdetä.

Vierailija
35/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vika ehkä olla ulkoinen. Sinuna veisin yksityiselle ja tarkistuttaisin pään.

Vierailija
36/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tuestanne. Olen palannut työelämään, ja lääkityksellä pystyn jopa pitämään turpani kiinni kun ketuttaa. Mut VITTU mä unohdin tänään lääkkeet *" §##> Nyt mä haen kiRVEEN

Vierailija
37/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en nyt tajuu tätä ketjua?

Vierailija
38/189 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää uskoko noita ne valehtelee.

Vierailija
39/189 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo,supparit minuutin välein ja auto miehellä jossain parkkipaikalla,eikä anna avaimia,kun ne on siel toisen auton takaloosterissa.....aaapuuuaaa

Vierailija
40/189 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalääkkeet jääny ottamatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi