Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oman tilan tarve parisuhteessa

Vierailija
19.09.2024 |

Suunnitellaan kumppanin kanssa yhteen muuttamista ja on tullut pieniä erimielisyyksiä omasta tilasta. 

Itselle olisi tärkeää että on oma työpöytä ja tietokone että olisi joku selkeästi oma paikka kotona. Oon semmonen ihminen joka tykkää istua koneen ääressä kuunnellen/katsellen videoita youtubesta ja neuloa/ommella/muuta mukavaa askarrella samalla, eli vapaa aikani viihdyn suureksi osaksi oman työpöytäni ääressä.

Tuntuisi myös haastavalta päästää kumppani koneelleni, pidän siitä että koneella kaikki välilehdet yms on siinä järjestyksessä kuin haluan ja kaikki sosiaaliset mediat ja opiskeluun liittyvät ohjelmat(canva, edita, netvisor yms) auki ja youtubeni algoritmi tarjoaa juuri minulle mielestä sisältöä. 

Olemme aijemmin puhuneet omasta tilasta suhteessa. Hänellä ei niinkään siihen tarvetta mutta itselläni on. Aijempien keskustelujen pohjalta olen luullut että hän minunkin kantani ymmärtää. Tällä hetkellä itsestä tuntuu ettei saisi olla mitään omaa. 

Kumppani kokee tämän niin että minulla olisi jotain salattavaa, enkä halua yhteisiä asioita. Hänen mielestään meille riittäisi yksi tietokone, myös kumppanin lapsi käyttää hänen konettaan. Lasta en koneelleni haluaisi päästää. 

Tämmöinen avautuminen. En oikein tiedä mitä tässä nyt pitäisi ajatella ja olenko tässä asiassa liian vaativa.

Kiinnostaisi kuulla onko muilla ollut tämäntapaisia haasteita ja miten tällaiset tilanteet olette selvittäneet? 

onko teillä kumppanin kanssa yhteinen tietokone?

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi