Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ SUURPERHEKUUMEILIJAT vk 7 +++

12.02.2007 |

Arvon rouvat, tässä uusi pino, olkaa hyvä :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mijora.. voin suositella: tarjouksessa neitseellinen sikiäminen ja kaupan päälle kuollut simppaveljeskunta kalsareissa. Tuplaplussat peruspisteiden päälle :)

Yhtälailla Uljas Voitto hieroo korvallisiaan hämmentyneenä. Kovin on Miss Mamselli pistänyt poikarukan ahtaalle. Ensimmäisenä lähti häntä. Ja siitä eroaminen oli kovin tuskallista, sillä olihan hän tuntenut liikkumaelimensä koko elämänsä ajan, kaikki kaksi tuntia varmaankin. Se on simppapojalle kokoinainen ikuisuus.

Nirppanokka ei pitänyt mallista lainkaan, oli kuulemma liian limainen, kylmä ja pitkä. Siitä vaan tempaisi oven kiinni niin, että siima jäi väliin ja katkesi irti poikki. Nyt on Uljas aivan töpö.

Yhä on epäuskoinen olotila. Paleltaa ja kuumottaa yhtä aikaa, itkettää ja naurattaa. Eilen illalla oli havaittavissa pientä öklötystä..

Täällä olen kunnes toisin todistetaan. Ja kp 50 aioin vielä pissiä kaikkein heikoimmin reagoivaan tikkuun, ilmeisesti se on predictor..

Nyt lasten pariin..

Vierailija
42/42 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkoi pelottaa. Onkohan tuo tarjous täällä pohjoispohjanmaalla? hui!

No sen näkee sitten loppu kuusta onko tarjous meillä voimassa.

Medisonille! minä kans olen miettinyt kouluun lähtöä. Tilasin jo hakupaperitkin. Olen vaihtamassa kanssa alaa ihan kokonaan ja paljon on asioita mietittävänä.

Raha,lapset,aika,miten pää kestää, entäs se vauva???? jne.

Mutta ajattelin ottaa haasteen vastaan ja kokeilla jotain näiden 9 koti vuoden jälkeen.

Tämä siksi koska tuo vauva haave on enemmän ja enemmän jäänyt taka alalle ja olen miettinyt johtuuko vauvakuumeeni vain muutoksen ja tulevaisuuden pelosta ja uudella vauvalla saisi taas kolme turvallista lisä vuotta koti ympyröissä. Vielä ei ole mitään tehty ehkäisyn eteen enkä koe sitä tarpeelliseksi nyt on sellainen olo että otan vastaan sen mikä tulee hymyssä suin :o)

Ja jos tuo neppiksen neitseellinen sikiäminen on yhtään levinnyt niin tervetuloa meille vauva! pupuiltu on tasan kaksi kertaa edellinen kerta 2 vrk ennen ovista joten siitähän on voinut joku sissi selvitä ja päästä perille asti. Ei vaan jaksa eikä tuo mieskään ole oikein hurmuri tuulella ollut :o/

Toivottavasti jatkavat plussapiste kampanjaa vielä ensi kuullekkin :o)

Niiloakseli kp 17/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla