Siis mitä mitä??
Laskin ovislaskurilla tämän kuun ovulaatiopäivän. Ovishan on 14 vrk ennen seuraavia menkkoja, eikö? Mulla on kierto keskimäärin 29 päivää (28-30) ja niin laskurikin ilmoitti.
Laskuri näytti, että ovikseni olisi ollut eilen (harmistuin pirusti, kun luulin sen olevan aiemmin ja hommailtiin viimeksi keskiviikkona) ja että seuraavien kuukautisten oletettu alkamispäivä olisi 4.2
Siis hetkinen!!? Silloinhan kierron pituudeksi tulee 31 päivää (vaikka laskuri itsekin ilmoitti, että kp keskimäärin 29)
Jos lasken itse kalenterista kp: n 29 kohdalta taaksepäin sen 14 vrk, niin ovulaatio olisi kyllä ollut jo torstaina....
Kumpi tässä nyt on sekaisin, minä vai laskuri??
Kommentit (4)
vasen puoli en edelleen vähän arka ja pyykiessä tulee oikein kunnon limat paperiin. Seuraavalla kierrolla ajattelin kyllä satsata ovulaatiotesteihin.
ap
eli ei se kaikilla mene niin... 10-17 päivän vaihtelu taitaa vielä mennä normaalin rajoissa(?)
Ovistesteillä saa asiaan lisää selvyyttä, muttä kannattaa muistaa ettei testitään kerro irtoaako munasolu vai ei vaan sen että onko hormonipitoisuus noussut.
Paras keino luomutekniikalla taitaa olla otollisen ajan ympärillä pupuilu 2 päivän välein ;-)
Onnea
Menkat ei ole alkaneet eikä mahaa nippaile yhtään vaikka rinnat olleet jo pari päivää arat. Kp 29 menossa...
ap
Tuosta laskurista en niinkään osaa sanoa,mutta jos lasta yritetään niin sitähän suositellaan aloittamaan jo 3pvä ennen virallista ovista ja oviksesta 1-2 pvä eteenpäin.Näin mä oon lukenu jostain neuvolan lehtisistä...Onko sulla oviksen aikana mitään oireita?Mulla on se kuuluisa lima ja vasen puoli alavatsasta tulee kipeäksi ja kosketus araksi.