Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ SUURPERHEKUUMEILIJAT vk 7 +++

12.02.2007 |

Arvon rouvat, tässä uusi pino, olkaa hyvä :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mittumaarille pienestä nyytistä!!

Ja onnea myös kaikille plussanneille ja kaikkea hyvää raskauteen !

Omanapa on taas unohdettu moneksi viikoksi.

Perhanan menkat, ku aina tulevat sotkemaan mun suunnitelmat, oloki oli jo niin lupaava, jopa pahoinvointia ja palelua, mutta noi kaks em. oiretta saiki laittaa flunssan piikkiin, seki vielä. Lisäks poltin aamulla käteni hellan luukkuun, näitähän piisaa.

Olo on siis ihan hirvee niin fyysisesti, kuin henkisestikki. Ikäero kasvaa ja meikäläinen masentuu vallan, kun ei meinaa tärpätä millään. Nytki piti olla ihan nappiajoitus, vaan ei, niin ei.

Ja sitte musta on tullu tällänen valittaja, oikeesti mä oon pohjanmaan positiivisimpia ihmisia, mutta kyllä nyt otetaan naiselta luulot pois ittestään. Onkohan tällä joku tarkotus? Vaikee uskoo, pirun huono tuuri vaan on seurannu pidemmän aikaa.

Täytyypä laittaa lotto vetämään, josko se tuuri siitä kääntyis. Eikä pitäis ottaa tätä vauvaprojektia niin vakavasti, pitäsköhän munki laittaa se kuukuppi tilaukseen (kelle olikaa käyny niin, että oliki kohta sitte tärpänny..?)

No lähdenpä tästä siteen vaihtoon, voi helvetin helvetti!

Kiitos ja anteeksi.

Hemppa

Vierailija
22/42 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille se täti ei tullut kun tilasin sille sen Kuukuppi-mallisen yksiön. Kalliskin oli minusta (tosin säästäähän siinä sit rättimaksuja eikä tarvi huolehtia luonnon kuormittumisesta tätijätöksillä ja vähemmällä lakanapyykilläkin kuulemma selviää) mutta ei kelvannut rouvalle. Se on käyttämättömänä vieläkin tuolla hyllyllä. Siihen tuli niin kaunis kukallinen kangaspussukkakin mukaan. Olisi ollut ilo kulkea kuukuppi käsilaukussa ja odotella tädin tuloa. Ei tullut täti, ei mut nelonen ilmoitti sen sijaan tulevansa ;)

Mä heitin kuumeilut pois kun alkoi olla vaikka mitä ihme oireita, öklötyksestä paleluun ja lopulta tätikään ei ole tullut kuin joka toinen kuukausi. Miss Munasolu on kadonnut ulkomaille ja simppa-armeija on lomautettuna. Toimettomina poikaparat virkkaavat pipoja pieniin päihinsä.

Isäntäkään ei kohta edes tiedä mitä sillä ilotikulla tehdään kun ihan vaan pissimiseen käyttää...

On kyllä ollu kansoitettuna toi meidän parisänky noista pikku-ukoista ja kovin levotonta öisin. Emäntä on rättipoikki väsy eikä ukko-kulta ehdi silmää vilauttaa peiton alla kun rouva vetää jo hirsiä, eikä taida pää olla edes tyynylle asti laskeutunut.

Meidän simpathan eivät edes liiku ennenkuin on pakko, pelkäävät kuollakseen noita pikkukersoja ja sitäkin enemmän hätävarjelun liioittelusta johtuvaa harhalaukausta. Sellainenhan voi tulla kun just herkällä hetkellä joku lapsista esim. oksentaa tai kiljaisee korvan juuressa.

Mä en taida oikeasti muistaa romantiikastakaan mitään.. Täytynee ostaa kiskalta pari " harlekiinia" ihan oppimateriaaliksi.

Meilläkin on aikalailla vastustanut viimeaikoina ja nyt pyykkikonekin taitaa sanoa sopimuksensa irti. Mikään ei enää kyllä voi yllättää. Taidanpa laittaa minäkin loton, pakkohan senkin on jo osua.

).( Kp:t yli 40/28-50.. Täti on kateissa. Täytyy sitä jo alkaa viranomaisten kanssa metsästää. Ensi viikolla pitäisi jättää hakemus uuteen työpaikkaan, paitsi jo Uljas Voitto oliskin päässyt Mesilaaksoon ja siellä jo jakautuisi hyvää vauhtia ;) Hän oliskin niitä harvoja pyhästä hengestä siinneitä (hassu sana).

Lauantaiaamuksi on kaapissa se samansorttinen Clearblue, jolta viimeksi taitoin niskat ja kaivoin sisuskalut ulos. Ei ole luotto kohdallaan mutta kun noihin muihin en saa oikein selvää tulosta.

Nyt täytyy taas poistua, kolmosella on kuulemma nälkä ja pomppii tuossa tasajalkaa niin ,että tekstit vilisee silmissä.

Häntä pystyyn muutkin epätoivottomat ja plussaonnea :)

T.Neppis the kohtalon lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkoi!!! Upeeta mahtavaa!!! Siis ei voi ihminen olla näin onnellinen kun täti kurvaa paikalle :=) Reilu 8kk ootin niitä alkavaksi kuopuksen syntymän jälkeen. Mies oli kummissaan ku tulin vessasta aamulla ja leijuin pilvissä, mutta kyllä yhtä iloinen ku molemmilla vauvakuume. Nyt sit pääsee tosissaan yrittämään.

Kylläpä tuli taas omaa napaa.

Kuopuksen 8kk neuvolakin oli ja neitillä kokoa 9665g ja 71cm eli aikas pitkä likka, mutta niin on meitin esikoinenkin menny jo ohi mun pituudesta... Mut mä olenki vaan 153cm... Mutta, hauskaa päivä jatkoa!

t. Minni ja ylpeänä voin laittaa et KP 1

Vierailija
24/42 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA pienen tytön vanhemmille! Ja plussanneille tietenkin kans!

Minni, mulla sama fiilis oli pari vkoa sitten! Mulla kuopus 8kk

tänään ja ne ekat (ja ainuat tilatut ja toivotut) menkat oli just.

Kyllä oli 1. kerta elämässä kun noin ilahduin. Ja nyt sais pysyä

kaukana!

Isäntä halusi olla vaavin kanssa kotona niin minä raukka jouduin

takas töihin... toivottavasti ei tartte kauan olla! Olen kyllä toisaalta

ylpeä ja iloinen, että oikein haluamalla halusi kotia jäädä.

Toisaalta kaikkien miesten tarttis kokeilla, mitä se on hoitaa

huushollia ja lapset!

No joo, mutta simppajahti jatkuu tänään hurjana!

edelleen kuumeinen pearl kp 15

Vierailija
25/42 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin kömmin taustalta taas pinoon, useamman viikon hiljaiselon jälkeen. Pakko päästä johonkin hehkuttamaan...

Elämä ollut aika rankkaa tutkimuksia/tuloksia odotellessa, mutta nyt elämä hymyilee =) Eli kaiken pitäis olla kunnossa ja voin jatkaa normaalia eloa.

Kaiken lisäks tais tämä syöpäepäily herättää miehen, kun hän viimein näyttää vihreää valoa meidän vauvasuunnitelmille! Eli tässä sais nyt ruveta kohta klinikalle aikoja varaamaan!!

Anteeksi omanapaisuus, olen todellakin pitänyt omaa parastani ajatellen itseni pois täältä, joten en oikein tiedä missä mennään.

Mutta tässä pinossa oli vauvauutisia - vaaleanpunaiset onnittelut sinulle!

Ja joillekin kuuluu plussia tulleen - sydämellinen onnentoivotus kaikille! Lopuille toivotaan, että kaikki pääsis pian samaan tilanteeseen =)

T. Pikkis

Vierailija
26/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Pikkukakkonen, että olet taas mukana. Toivon kaikkea hyvää sinulle.

Ja Minni ja Pearl, taisi täti tulla teille ja kerrankin uskoi järkipuhetta.

Eilen illalla minulla oli tärkeä tehtävä ja yritin fixata tietokonetta.. kröhömm.. oikea nörtti.. ja pah.. hyvä kun osaan sähköpostia laittaa. No, jätin kuitenkin nelosen isompien vahdittavaksi, ilman vaippaa... Kohta kuului huutoa, että kuopus on kakannut lattialle ;) Minähän tietysti tuulispäänä paikalle ja se kakkakatastrofi olikin melkoinen. Pikku-ukko oli tallustellut ympäriinsä ja pudotellut papanoita, litistellyt sormilla ja kai tunkenut suuhunsakin, kaapin ovet ja pesukoneen kylki olivat ihan kaakassa. Ja " lapsenvahdit" eivät olleet huomanneet mitään. tähän kaikkeen kului siis n.10 min.

Sain hillittömän hysteerisen kohtauksen, nauroin tikahtumaisillani, nyyhkytin ja kyyneleet valuivat silmistä. En päässyt lattialta ylös, nauroin/itkin niin hervottomasti.

Siitä kun selvisin ja sain siivottua, päätin, että teen testin tänä aamuna. Sellaista kohtausta ei ihan normaalijärkinen saakaan..

Pissin sen pArjatun Clearbluen päälle ja mitä ihmettä... se sininen, suuri, kaunis plussa piirtyi esiin, ennenkuin kontrolliviivaa näkyi.

Siis plussa..

Meidän Uljas Voitto pääsi kuin pääsikin Mesilaaksoon. Milloin se on sinne mennyt, ei mitään käsitystä. Olo on kuin Neitsyt Maarialla.. en tiedä miten se lopulta tapahtui. Eikä tiedä Suuri Soturimmekaan kun ei ole uskaltanut ilmoittaa perille pääsystään.. Se eka haalea viiva ilmestyi jo 6.päivä mut luulin vain tädin kepposiksi. Uskoin, että rouva on onnistunut juonimaan tiensä tikkujen testialueellekin.

Kyllä oli yrityskin minimaalista ja kun meillä oli se jääkausikin ja koko kuume kaikkosi..

Toivon vain, että tämä plussa ei muutu negaksi enää.

Ihanaa, iloista perjantain jatkoa kaikille.

T. Neppis the hämmentynyt plussannut

Vierailija
27/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vannonut Clearbluen nimiin :) Vain niitä " oikeita" tuloksia on minulle antanut :)

Onnea siis matkaan ja tervetuloa odotuspuolellekin!

Nyt pyykkien kimppuun...

Misti ja puoliväli 20+0

Vierailija
28/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna siellä oli jo ehtinyt huhuillakin. En ole paljoa kerennyt täällä käymään, päivät menee töissä ja iltaisin yrittää jotain kotihommiakin saada tehtyä. Viikonloppuisin sitten olen vähän netissä pyörinyt, mutta kun ei millään kauheasti malttaisi kun saa silloin olla lasten kanssa.

Tänään olen saikulla kotona potemassa flunssaa. Kakkonen on mun kanssani kipeänä joten kaksistaan ollaan olkkarissa loikoiltu ja tuijotettu telsua.

Oikein paljon ONNEA kaikille plussanneille, niitähän olikin monta Heppu-75, Neppis74, NiLaCaMa ja Vaahtis ainakin. Käykäähän ilmoittamassa vielä se LA niin saan päivitetttyä tuonne meidän listaan.

Mittumaarille Sylintäydeltä Onnea pienestä Prinsessasta!!!

Meillä on nyt yritys hetken aikaa jäissä kun mietin mitä sitä oikein haluaa. Mun tekisi hirmuisesti mieli lähteä opiskelemaan. Vaihtaisin alaa kokonaan, mutta sitten taas toisaalta on aika iso kynnys näin perheellisenä aloittaa opiskelut kun väkisinkin ensimmäisenä tulee mieleen raha-asiat. Mietittävää siis on ja just nyt ei ole vauvahaaveet päällimmäisenä.

Nyt jatkamaan lepäilyä. Plussatuulia kaikille yrittäville ja mukavaa raskausaikaa kaikille jo odottaville!

Medison

Vierailija
29/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Neppis plussasta! Ja kiitti tsempityksestä, kyllä tämä taas tästä.

Ja tosiaan, jos ei se plussa nyt just mun kohdalle osunukkaa, niin moni muu on saanu positiiviset testitulokset, toivotan kaikille hirmu paljo onnee ja kaikennäkösiä tarraimia matkaan, älkääkä meitä sentään hyljätkö, kun siirrytte sinne odotuspuolelle!

Viikko on taas vauhdilla hurahtanu ja kaikkee on siis tähänki viikkoon mahtunu, vielä vähä menkkojen ilmaantuminen syö naista, mutta uudet kujeet taas, kunhan tuo muori vaan häipyy (toivottavasti piiitkäksi aikaa) mun elämästäni. Viikonlopuks olis tiedossa yökylää ja synttäreitä, laskiaissunnuntaiki on, joten varmaan täytyy muutamat pullat pyöräyttää.

Jossain väliss pitäis ehtiä tapetoimaan, pelit ja vehkeet on jo asemissaan. Ja alotan oitis, kun saan tämän pienen apulaisen päiväunille!

Nyt äkkiä sipaseen kuppi kuumaa ja takasi sorvin ääreen.

Mukavat viikonloput ja pitäkäähän ittestänne hyvä huoli!

Hemppa

Vierailija
30/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Medisonille oli pakko tulla kommentoimaan tuosta opiskelusta. Siis että kyllä se onnistuu perheenkin kera. Minähän myös lähdin opiskelemaan ihan tyystin uutta alaa, enkä päivääkään ole katunut. (Nyt tosin siis jo enemmän kotona kuin opintojen parissa, mutta mammaloman jälkeen kyllä palaan takaisin.) Välillä tietysti hommat kasaantuvat ja silloin sitä miettii, että mikähän päähänpisto tämäkin oli, mutta kokonaisuutena paljon enemmän positiivista kuin negatiivista! Eli ei muuta kuin go for it!

Vierailija
31/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömiä uutisia täällä... MITTUMAARILLE ihania vaaleanpunaisia onnitteluja pienen neidin syntymän johdosta. NEPPIKSELLE hurjan paljon onnea plussasta ja tietty muillekin joita en ole erikseen onnitellut.

En ole päässyt nyt loppuviikolla koneelle ollenkaan kun ensin hajosi koneesta tuuletin ja nyt sitten olen kas päivää töissä ja oon työpäivien jälkeen suorastaan raato. Nyt on taas viikon vapaa joten ehkä ens viikolla taas on paremmin aikaa. Ja mieskin lähtee viiden viikon jälkeen töihin niin täytyy koneella piipahdella aina päivisin niin ei ainakaa tule sanomista tässä masiinan ääressä istumisesta.

En siis ehtinyt neppiksellekään vastata niistä haamuista ym, mutta onneks sulla vahvistui plussa kunnolla. Edelleen täällä ollaan raskaana ja täytyy vaan toivoa, että kaikki jatkuiskin hyvin. Olen vaan mietiskellyt, että mitä enemmän näitä asioita pohtii niin sen varmemmin tuntuu siltä, että joku menee pieleen. Mullahan otettiin se seerumin hcg sekä nyt että edellisessä hyvin menneessä raskaudessa kp 30. Nythän se oli 395 ja sillon edellisen kerran 684. Toisaalta sen vois selittää hedelmöittymisessä päivän tai parin heitto. Oviksesta ne oikeestaan osannut tässä kierrossa sanoa mitään, todennäköisesti oli kohtalaisen aikaisin. No enpä jaksa sitä enempää murehtia sillä siitä ei hyvä seuraa. Oireita ei juurikaan nyt ole ja päivä kerrallaan tässä taas edetään. Jos mulla olis ihan säännöllinen kierto niin la olis 21.10, mutta kierto on ollut muutaman päivän lyhyempi. Kuulemma sitten ekassa ultrassa varmistuu toi la. Milloinhan mahtaa olla teillä muilla just äskettäin plussanneilla laskettu aika?

Nyt olis taas vaiks kuinka paljon kirjoiteltavaa, mutta isäntä huhkii lakanoita silitellen ja lopettelee kohta, joten lopetan kirjoittelun ennenkuin se huomaa, että naputtelen täällä. Tää on ihan mun oma juttu enkä halua, että se tossa vieressä seisoo ja lueskelee. Palaillaan...

Vaahtis

Vierailija
32/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin opiskelemaan ensimmäiseen ammatiin kun ensimmäisen satsin lapset olivat 3v, 7v ja 9v. Kun sitten vajaan kahden vuoden päästä valmistuin niin tein töitä vajaan vuoden ja taas lähdin opiskelemaan toiseen ammattiin. Toisella kertaa opiskelut kestivät 3,5v. Päivääkään en ole katunut aikuisiällä opiskelua ja motivaatio oli sitten jo lapsien kanssa kotona olemisen jälkeen kohdillaan. Toisaalta opiskelin myös silloin kun aloin tätä neljättä odottamaan ja se koulutus jäi sitten kesken kun lapsi tuntui tällä kertaa tärkeämmältä. Toisaalta koulutus oli enemmänkin täydennyskoulutusta joten eskä se vaikutti motivaatiooni.

Joten jos uudelleen kouluttautuminen ja opiskelu aikuisiällä kiinnostaa niin lämpimästi suosittelen...

Vaahtis

Vierailija
33/42 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on NIIN hymyilyttyttänyt Neppis sun kootut selitykset siitä, että

raskaana et voi olla... ja tiedän omasta kokemuksesta että tasan

kaikki on mahdollista! tuntuu, että simpat on suunnilleen miehen

kalsareista löytäneet perille. Suunnattomasti onnea.

Mut kertokaas viisaammat mitä mulle tapahtuu. Mulla kp 16 (siis

eka kierto synnytyksen jälkeen) ja tuhrua. Meinaaks tää saakelin

muori ängetä meille taas? mulla kierto aina ollut pitkä ja epäsäännöl-

linen. Meinaako tää akka nyt ottaa kaiken menetetyn ilon irti??

Onko kenelläkään kokemusta? voiko se olla niin julma vai mitä?

Tai jos tämä tuhruks jää, niin onko tää viesti jostain ongelmasta?

Minäkin olen muuten opiskellut kun esikoinen ja keskimmäinen

olivat pieniä ja kävin siinä niiden välissäkin. olin toki 10 v nuorempi

mut olen miettinyt, et kyllä voisin lähteä opiskelemaan vähän jotain

täydetävää. ei lainkaan hullumpi ajatus.

mut joo, kaikille mukavaa perjantai-iltaa, jos tänne joku vielä eksyy

pearl

Vierailija
34/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Neppikselle hurjan paljon!!! Niin se vaan tupsahti plussa tupaan teillekin =) Tipahditko pytyltä, kun testiä luit? =D Koitahan nyt kuitenkin jatkossakin käydä täällä puolella piipahtamassa ja kertomassa meidän muiden iloksi nuita hauskoja juttujasi, jookosta!

Kiitokset toivotuksista, lämmitti mieltä kovasti.

Medison mietiskeli opiskeluja. Täällä on sama mielessä, vaikka ihan oma virkakin odottaisi tuolla jossain. Siltikin tekisi mieli opiskella joko jotain ihan muuta, tai sitten jonkun sortin muuntokoulutusta tästä vähän erilaisempaan ympyrään. Samanmoiset ajatukset on täälläkin, eli hirvittää kaikkinensa. Ja kun en vieläkään ihan varma ole, miksi minä haluaisin isona tulla. Siksipä olen päästänyt ihan suosiolla tämän vauvakuumeen kiilaamaan edelle =D

Mutta kiittelen omasta puolestani kaikkia Medisonille aikuisiällä opiskelua kommentoineille ja kokemuksiaan jakaneille, ahmin niitä innolla minäkin eli lisää vaan =)

Ja ennen kaikkea lisää noita plussia!

Pikkis kera nelikon

Vierailija
35/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei nyt ihan ehkä tänne kuumepalstalle kuulu, mutta onko sulla siis selvillä, mitä haluaisit opiskella? Jos on selvyys ja sellainen palo, niin menehän vain kokeilemaan, onko se sun juttu! Mä oon tätä opiskelua puntaroinut kotona kohta neljä vuotta - ne vuodet vaan hurahtaa johonkin, eli annahan palaa vaan, jos on suunnitelmat selvillä. Kyllä ne nuo raha-asiat tuppaa sitten jotenkin järjestymään.

Oletko tiennyt aikuiskoulutustuesta? Jos olet ollut saman työnantajan palveluksessa vähintään vuoden ja kaiken kaikkiaan työhistoriaa vähintään viisi vuotta, niin voit saada aikuiskoulutustukea, mikä on huomattavasti opintotukea parempi (500e + 20%ansioista tai sinnepäin). Tätä tukea ei vaan voi saada kuin 1,5 vuotta maksimissaan, tukikuukausien määrään vaikuttaa työssäolokuukaudet. Käyhän lukemassa kelan sivuilta lisää.

Vierailija
36/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kaikille tosi paljon kiitoksia kommenteista opiskelun suhteen! Mä olen tosiaan tätä asiaa pyöritellyt päässä pitemmän aikaa ja päätin että ainakin laitan hakupaperit menemään. Olen koko ikäni ollut kaupanalan töissä ja viime vuodet on ruvennut tökkimään niin kovasti. Haluaisin tosiaan vaihtaa ammattia kokonaan ja tähän kyseiseen ammattiin olisin halunnut jo noin kymmenen vuotta sitten, mutta jotenkin en vain ole saanut itsestäni irti (on tullut tuota perhettä kasvatettua sitten sen ajan). Pelottaa lähinnä se että mitäs jos se ei kuiteskaan olekaan mun juttuni. Jospa huomaankin vuoden opiskelujen jälkeen että ei tästä mitään tule. Toisaalta mulla on parhaillaan sellainen työ ja työnantaja että taatusti pääsisin sinne sitten takaisin, mutta enpä taida haluta sinne sitten enää. Kuten huomaatte niin ajatukset ovat hiukan sekaisin. Mutta hakea aion ainakin. Tuota aikuiskoulutustukea kävin tosiaan katsomassa, kiitos Pikkukakkoselle! Täytynee sitä ainakin hakea jos nyt jostain syystä sattuis pääsemään opiskelemaan. Mun haluamaani alaan on vaikea päästä ja opiskelu kestää nelisen vuotta. Syksyllä on toisaalta siinäkin suhteessa taas jo helpompaa että esikoinen aloittaa jo yläasteen ja nelonen aloittaa esikoulussa joten hoitoon tarttis viedä enää kuopus. Halu lähteä opiskelemaan on kova, tuntuu että tätä nykyistä hommaani en jaksa enää seuraavaa kolmeakymmentä vuotta, ja lasten hankkimisessakin se raja tulee jossain kohti vastaan:)

Neppiksen ihania tarinoita munkin tulee ikävä. Kokonaan et saa hävitä tuonne odotuspuolelle vaan täytyy käydä aina välillä kertomassa kuulumisia tänne meillekin! Ihanaa odotusaikaa sinulle♥

Pyörähdän taas myöhemmin katsomassa.

Medison+5

Vierailija
37/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neppikselle tulin onnittelut laittamaan tuosta plussasta!!!! Toivottavasti olet yhtä aktiivinen kirjoittelija tuolla odotuspuolella, hauska kuulla minkälaista tekstiä sieltä tulee nyt raskausaikana!

wintergirl 12+4

Vierailija
38/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä uskalla lähteä täältä kuumepuolelta, ennenkuin joku oikeasti todistaa, että Uljas Voitto on kyydissä. En edes laskettua aikaa tiedä tän kierron takia.. jotain 13.-21.10.. luulisin.

Kiitos kaikille onnitteluista :) Ihan hiljaa tästä asiasta ollaan vielä pitkään.

Medison: kannustan lämpimästi opiskelemaan. Minua haluttaisi kanssa vaihtaa alaa ja jotain jo katselinkin mutta tulimme siihen tulokseen, että rahat eivät riitä :( Ja nyt on toiveissa muuta ohjelmaa ..

Pearl73 : tätihän tosiaan voi tehdä ihan mitä haluaa ja varsinkin jos oli eka kertaa pitkään aikaan kylässä, voi haluta heti uudelleen takas. Tuttuja ovat nekin kuviot. On se rouva vaan ehtiny keksiä vaikka mitä..

Wintergirl: kiitos kutsusta. Tulen kunhan uskallan.. Täytyy ainakin päästä ensin tuo maaginen kp 50 ohi- huoh- Saa nähdä millaisia seikkailuja ja tarinoita Uljas kokeekaan matkan varrella..

Pikkukakkonen: ihan varmasti tipahdin. Ja vieläkin meinasin siltä tikulta taittaa niskat nurin kun tuollai herkiää huijaamaan herkkää ihmistä 8)

Uljas oli hieman koppavana ja kertoi perään lähetetyille kavereille, että niiden on enää turha yrittää. Arvatkaa vaan onko kavereilla työmotivaatio ihan nollassa. Ja kun lähtiessä kukaan ei edes kerro totuutta. Sinne vaan on uitava, kahlattava, kiivettävä.. Mesilaakso hehkuu ihanaa lämmintä valoa, kutsuen luokseen.. JA mitä kummaa.. portit ovat lukossa, kukaan ei avaa ja tornissa liehuu lippu valtauksen merkiksi.

Ja nyt ruokkimaan pesuetta..

Neppis the epäuskoinen

Vierailija
39/42 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä jotkut K-kaupan plussabileet kun noita plussia sataa oikein roppakaupalla...onks nyt jotkut erikois plussapäivät et on jaossa jotain extraa:)

Onnea kauheesti kaikille plussista...ja Neppis älä pliis katoa täältä.

Minäkin taidan miehelle sanoa et sit kun ns. pakollinen tauko on meiltä ohi, saa ukkokulta alkaa räkimään mun verkkarinlahkeeseen jos se kerran tuo tuollainen tuloksen:)))

Hienoa kerrassaan hienoa...teksisi niin milei päästä joukon jatkoksi, mutta ei vielä...kaikki ajallaan, kaikki ajallaan!!!

Vierailija
40/42 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se täti sitten viikon liian ajoissa tänne tuli..

kummallista,mutta yökötys aamuisin jatkuu...?? palelu myös?

Joo nuha yskäkin oli tässä mutta tätä ei nyt enään flunssan piikkiin voi laittaa,,kai??

Ja kun nyt ollaan muuttoa tekemässä niin tekemistähän riittää...niin ainakin luulisi,no joku kummallinen puuska on käynnyt täällä ja pakannut kaiken mitä ei nyt viikon sisällä enään tarvi.Tehokasta.

(voiko tästä päätellä että muutto olisi hyvä??JOOO)

Mutta nyt sitten pyöritellään sormia ja toivotaan että täti ottaisi sen ferrarinsa ja kaahaisi tosi kauas pois täältä kylmästä pohjoisesta.

Jaahas lapsilla onkin nälkä..menen ettimään lautasia ja haarukoita pahvilaatikko viidakosta.

Loria ja KP 5/29