Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ SUURPERHEKUUMEILIJAT vk 7 +++

12.02.2007 |

Arvon rouvat, tässä uusi pino, olkaa hyvä :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä ollaan taas mukana, entistäkin hehkeämpänä. Nenä tukossa ja punaisena, niiskuttaen.

).( täti ei uskaltautunut anoppilaankaan vaan on tainnut siirtyä kokonaan sinne Kimin talliin. Tai sit oli appiukko sen verran kasvattanut mahareppuaan ettei rouvaskainen ollut kiinnostunut.

Kp 38 mennään ja paleltaa ja nenä on tukossa. Oikean flunssan sain tuomisiksi etelästä. Mitäs oli teilläkin siellä niin hirmuiset pakkaset? Ja minä kun luulin pääseväni hetkeksi pakoon tätä pohjolan kylmyyttä.

Olen siis testannut haalean plussan ja negan ja sen jälkeenkin vielä haalean plussan mut kun kierto oli viimeksi 50 päivää, saan vielä melkoisen tovin odotella, että täti olis oikeasti myöhässä.

Mites se Vaahtiksen tilanne?

Vierailija
2/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks se NiLaCaMa joka plussas? Ja Hemppa, jolta testi kateissa :) ?

Mielettömästi onnea ja tarrasukkia ja kaikkea..

Toivotaan, että jokaisen pikkuinen soturi jaksaa sinnitellä sen Nirppanokkamamsellin kyydissä eikä välitä sen kiukuttelusta vaan pitää tiukasti kii ja tunkeutuu suoraan sen sydämeen.

Dyt od pakko diittää, od dii paha duha..

Ihanaa, aurinkoista viikon alkua. Ja mä ainakin haluaisin kuulla oireita, ennen ja jälkeen plussauksen.. Ne kiinnostaa aina :)

T.Deppis the duhadedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään varmaan katsomaan koiranpentua keskiviikona :)

Mulla on ihan hirvee koira ja vauva kuume.. toisaalt amietityttää taas ottaa koira, mutta kyllähän se tänne mahtuu joukon jatkoksi :)

Näillänäkymin meille tulee sileäkarvainen mäyräkoira <33 mahdollisesti jo viikolla 8? oih ja voih miten ihanaa.

Juuri tein muuten raskaustestin mutta negaahan se näytti.... Olisi vaan ollut kiva tietää varmuudella ollakko vaiko eikö olla , kun oon menossa keskiviikkoaamuna fysikaaliseen ja aikovat antaa mulle ultraa ja sähköä? ja jotenkin epäilyttää tuo sähkö jos olen raskaana.

ja menkatkin on myöhässä.. eli kp. 31/28-30..

Vierailija
4/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 2 vuotta sitten paikkasin vauvakuumetta koiranpennulla=)

Vauva kuume oli niin kova ja sitten iski koirakuume.hetken laannutti mutta sitten taas vauvoja vauvoja,kaikkialla vauvoja=)

Mutta hyvin se karvakasa tänne joukon jatkeeksi on sopinut ja lapset tykkää.Nyt joudun ekaa kertaa pohtimaan miten koira ottaa vastaan uuden tulokkaan,hyvin kai!Olihan tää viitonen vauva(½v)kun koiruus otettiin!

Vierailija
5/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt vauvan sivuille moneen päivään. Liekö mies sensuroinut vauvakuumeen lietsojaa :o)

ei kai sillä kun on kovempi kuume ku mulla,vaihteeksi.

).( oma napa on tylsä kuin maalin kuivuminen.

Odottelen jotta taas saan teroja alkaa nakkoa naamaan eikä ovista tikuissa näy edelleenkään :o( taitaa mamselli olla pysyvällä lomalla jossain lämpimässä. No kuitenkin olen päättänyt että plussa tulee kuun lopussa eikä muuta hyväksytä! tässä kuussa loppuu nuo ovistikutkin ja uusia en osta,koska ensi kuussa olen raskaana :o) ja sitten marraskuun puolessa välissä synnytän piste.

seksiä sopivasti pipoa kiristämättä eikö se ole hyvä raskautumis oppi ;o)

Positiivisella mielellä siis tämä kuukausi ilman stressiä.

Plussa onnea!! kaikille (en nyt muista kellä se nega oli vaikka täti myöhässä,kyllä se vielä siitä plussaantuu)

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+

eiköhän tuosta riitä meille kaikille ;oD

Niiloakseli kp 12/26-29

Vierailija
6/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mieli valosampi, joten uskaltaudun pienen pätkän kirjottelemaan, ennenku tarvii ruuanlaittopuuhiin ryhtyä.

-Kiitos, kun sain eilen marmattaa!-

Niin, mullahan ei ollu se testi kateis, NiLaCaMalla kai joku pöllinyt testin.

-Jokos ostit uuden!?- Positiivisia tuulahduksia sulle ja toki muillekki testaajille!

Mä aion ostaa testin vasta ens viikolla, jos on tarvis, toivottavasti on!

Tänään siis pitäis muorin kurvata paikalle, mut ei tarvi tulla enää meille, kiitos! Vuorotellen on sellanen olo, että alkaa vuotamaan, hetken päästä taas tuntuu, ettei ne nyt sitte enää tuliskaan. Miks pitää menkkaoireitten olla liki identtisiä raskausoireitten kanssa?! Paitsi tissit mulla harvemmin arkailee ennen menkkoja...

Sen lisäks vähä huippaa, joka ei ainakaa johdu alhasesta hb:sta (viime viikolla 139, ennätys!) Kaippa sitä vois psyykata ittelleen vaikka mitä oireita lisää, varmaan alkais oksettamaanki, jos oikeen kuvittelis!

Jos ihmisen kroppa on kummallinen, niin mieli se vasta outo onki, varmaan vois tätä odotuksen odottelua verrata luulosairauteen, niin monta oiretta pystyy kehittämään ittelleen ilman sitä todistettavaa syytä!

No jos sitä nakkisoosia sitte laittamaan tämä lähtis, vai mitähän sitä keittäis?! Ikuisuuskysymys seki.

Oltaisko oikeen aktiivisia tällä viikolla!?

Toivoo Hemppa

Vierailija
7/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs valitin testin puuttumisesta ja sais kuin sainkin tilalle veloituksetta uuden. Tein sen ja KAKSI VIIVAA löytyi! Vähänkö täällä leijutaan onnesta, mutta nyt niitä tarrasukkia tarvitaan oikein kunnoll, kun on taipumusta tohon keskariin. Peukut ja varpaat peliin kamut! Täällä mä kuitenkin palloilen vielä pitkään teitin kiusana.

Omanapa taas kiinnostaa ja syystäkin. Toivottavasti muutkin yhtä hyvällä tuulella kun täällä päässä!!!

Kirkasta viikonalkua kaikille!!!

Vierailija
8/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sulle!!!

perässä tullaan hitaasti mutta varmasti :o)

kateeksi käy!!

Niiloakseli

Vierailija
9/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tiistaina 6.2.07 saapui meidän Helmimme maailmaan kuusi päivää yli lasketun ajan! Vauhdilla tuli, sairaalassa ennätettiin olla 1h 8min. Kuopusneidin strategiset mitat olivat 3845g ja 51cm ja hän on aivan, aivan IHANA! Tällä menolla ei vauvakuume lopu koskaan, kun kerta kerralta nuo vauvat tuntuvat ainutlaatuisemmilta. Ja kun synnytyskin meni noin nopsaan..

T. Mittumaari ja tyttökatras

Vierailija
10/42 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, ihan itku tulee kun ajattelen tuota ihanuutta!

Onnittelut myös NiLaCaMa:lle plussasta! Tarrasukkia pikkuiselle!

Pipsa+5 ja tuplat rv28+3

Vierailija
11/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiinpas jo ihan väärällä sivulla :o)

Tänään ja eilen sain ovistikkuun haamujen haamu testiviivan eli oiskohan ovis lähestymäisillään...? ootellaan ja katellaan!

Sanoin miehellekkin että olen päättänyt raskautua tässä kuussa ja mies totesi että sitten raskaudutaan! :o)

jaahas josko lähtis hiihtämään esikoisen kanssa! meillä lähtee latu suoraan pihalta metsään joten sinne siis. Pitää toivoa ettei jalat katkea,minä kun en ole mikään mestari välineurheilija ;o)

niiloakseli kp 13

Vierailija
12/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kiirusta pitänyt, mutta koitan vähän omanapaisesti jotain kirjoittaa. Niin ja hurjasti onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä ovista odottaville.

Oltiin eilen poitsun neuvolassa ja sain siellä sitten ruinattua lähetteen labraan. Kävin siellä heti eilen ja se tätsy oli kummiskin laittanut mulle virtsan hcg-määrityksen. Siellä sitten tyhmänä selitin, että käsitin, että se otettaisiin verestä (niinkuin luulinkin) ja sitten se ystävällinen labrantäti laittoi ne molemmat näytteet. Pisutesti tuli päiväpisusta ja oli positiivinen ja tänään neuvolan täti soitti aamulla, että se veritestin tulos oli 395,8 eli kovasti onnitteli ja halusi sitten varata jo ekan ajankin neuvolaan. Maaliskuun puolessa välissä on sitten eka neuvola. Soitin muuten heti tietysti eilen heti labran jälkeen sinne neuvolaan ja kerroin, että molemmat testit otettiin ja siksi se osasi aamulla mulle soittaa.

Joo menipäs sekavaksi toi selitys, mutta raskaana nyt siis ollaan. Aika jänskä olo on ja itse asiassa tosi rauhallinen. Onneksi noi pienet miehenalut saavat äidin ajatukset kaikkeen muuhun eikä mitään ylimääräistä ehdi ajatella. Nyt vaan sitten toivon, että kaikki menee hyvin ja meitä olisi sitten lokakuussa taas yksi lisää. Siihenhän meidän lapsiluku sitten jääkin eli kait se pitäis ottaa kaikki irti tästä vihoviimoisesta raskaudesta.

Nyt oli super-mega-omanapaista jorinaa, mutta kolme nälkäistä miestä suorastaa kuumottaa äitiä ruoanlämmitykseen joten on syytä mennä ja palata toisella kertaa...

Vaahtis

Vierailija
13/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla niin, ettei se testiviiva vahvistunu? Vai miten meni? Koska sulla oli ovis, muistatko? Haluaisin vain tietää kuinka kauan hedelmöittymisestä pitää olla, että veriarvot ovat tuota luokkaa.

).( mulla nyt taitaa se täti tehdä ihan todella kiusaa. Aikaisemmin se höperö muija naamioitui raskausoireiksi ja pahoinvoinniksi, nyt se makaa noissa testeissä ikäänkuin koomassa, vaaleanpunertavana haamuviivana. Kaikkea se keksiikin ;)

Tai sit oikeasti joku niistä pikkukarpaaseista selvis Yrjö-sedän komenteluista ja verkkarinlahkeesta ja yrittää nyt epätoivoisesti pitää toivoa yllä. Ei vaan ole eka kerta kun löydettäis Toivo kaivoon heitettynä..

En ikävä kyllä saa minkäänlaiseen testiin selkeää miinusta tai plussaa.. Täytynee pyytää verikokeisiin- huoh-

Muistaako kukaan miten ne lämmöt nousi ja laski kierron aikana? Ovulaation aikana nousee ja pysyy ylhäällä kunnes kuukautiset alkavat, eikö niin.. Kuinka kauan ne sit pysyy ylhäällä jos raskaus alkaa?

Tällaisia pohdin tänään,

eikä nuhakaan kiusaa. Poskia kuumottaa ja vilunväreet kulkee edestakaisin pitkin selkärankaa.

Neppis the tädin riivaama

Vierailija
14/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sitten nauttimaan ihanasta vauvantuoksuisesta arjesta!!!!!!!

Täällä vielä matkaa siihen ihanuuteen,rv 34+

Vierailija
15/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelemaan minäkin tulin käväisemään eli Mittumaarille sylintäydeltä onnea pikkuisesta!!! Ja plussanneille myös!!!

Ja tervetuloa pitämään odotuspuolelle pinoa pystyssä....

palaamisiin, Suviruusu ja rv 6+5 eli yhä tosi pienet viikot

Vierailija
16/42 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein illalla painoi mieltä kun en vauvaonnitteluja laittanut. Nyt sitten sitäkin enemmän. Meidän kuopus on myöskin syntynyt 6.2. :)

Vierailija
17/42 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän olin poissa, ja täällä plussia oikein " satelee" . ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE, en edes muista nimiä, kun oli niin monta...

Ja minttumaarille (mahtoiko tulla oikein) myös onnea pienestä tytöstä ja ihania vauva-aikoja. (Itsekin salaa haaveilen siitä pienestä tytöstä, vaikka eihän sillä väliä ole, kumpi tulee sitten kun aika (toivottavasti pian) koittaa...)

Minähän siis testasin perjantaina negaa ja heti sen jälkeen alkoikin tuhruvuoto. No nyt sitä tuhrua on kestänyt sitten siitä asti, eli kunnolliset menkat ei ole alkaneet ollenkaan. Mutta ilmeisesti nyt on sitten tällainen kierto, koska valemenkat ei ainakaan voi olla. Oli meinaan niin minimaalista tuo yritys tässä kierrossa, että kyllä minun järkeni mukaan olisi näkynyt siinä testissä, jos olisi siitä yhdestä kerrasta tärpännyt...

Mutta nyt pitää siirtyä päivän hommiin, OIKEIN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE SUURPERHEKUUMEILIJOILLE!!!

-Ellakaisa

Vierailija
18/42 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mittumaarille vauva onnea.

Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti.

No nyt on sitten viime viikolla siis kierukka otettu pois ja yritys

alkanut.. ja jotain ihan ihmeellsitä tuhrua on tullut,mutta ajattelin sen johtuvan kyllä siitä kierukan pois ottamisesta.

Ja tänään oli aamulla toooooooosi yöök olo.Mutta voihan se johtua myöskin tästä kamalasta flunssasta....

no odottelenn kuitekin jos se täti vaikka ei tuliskaan ennenkuin hihkun....

kuten tuolla joku sanoi osuvasti että miksi pitää menkka ja raskaus oireet olla niin pirskatin samanlaisia...

no nyt on pakko mennä laitttamaan ruokaa ja välipalaa muuten nuo pienet intiaanit syövät minut..äänestä päätellen.

Vierailija
19/42 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaarille paljon onnea pikkuprinsessasta!

Ja muille Plussatuulia puhaltelen, että pääsette tuonne odotuspuolelle pinoutumaan pikapuoleen.

t.Wintergirl h 12+1

Vierailija
20/42 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aika meneekin niin nopeasti, kun on kyse jonkun muun odotuksesta :)

Onnittelut myös kaikille juuri plussanneille täällä!

Misti rv 19+5