Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne sinkku jouluksi?

Vierailija
19.09.2024 |

Joulun aika näyttää olevan tänä vuonna tappavan pitkä. Minne sinkkuihminen voisi mennä jouluviiikoksi ilman hotelleiden perheillallisia ja muita perhetapahtumia ja sääliviä katseita sinkkuun, joka istuu aamiaispöydässään yksin.

En ymmärrä tätä yksin elävään ihmiseen kohdistuvaa joulukohkausta. Kaikkien täytyisi olla perheen keskuudessa, oli sitä tai ei, ja riidellään siellä tai ei.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille.  Ota lomaa töistä ja nyt alkaa olla jo viimeisiä aikoja varata joulumatka.

Parhaat kohteet alkavat olla loppuunmyytyjä.

Toinen vaihtoehto on suomalainen hotellijoulu.  

Tai maaseutu joulu, ne ovat ihania: Lunta, ulkoilua, aktiviteetteja joihin voi osallistua jos haluaa.

Voi tehdä myös yksin kävely / hiihtoretkiä.  Ja mikä parasta: Herkullista ruokaa yllin kyllin.

Vierailija
22/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa ja totta, joulu sattuu juuri kahden viikonlopun väliin. Eli tulee pitkä vapaa monelle, ehtii reissuunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja vietän jouluni aina Serpien kylässä ratsastamalla. 

Vierailija
24/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Èi ne perhejoulutkaan ole aina niin ihania.

Vierailija
25/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin sinkkuna olosta. Ei ongelmaa viettää yksin joulua tai muutakaan päivää. 

Vierailija
26/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaille.  Ota lomaa töistä ja nyt alkaa olla jo viimeisiä aikoja varata joulumatka.

Parhaat kohteet alkavat olla loppuunmyytyjä.

Toinen vaihtoehto on suomalainen hotellijoulu.  

Tai maaseutu joulu, ne ovat ihania: Lunta, ulkoilua, aktiviteetteja joihin voi osallistua jos haluaa.

Voi tehdä myös yksin kävely / hiihtoretkiä.  Ja mikä parasta: Herkullista ruokaa yllin kyllin.

Miksi kaupungin asukki nyt maaseutua ihannoi? Eihän maaseudulla (kehä 3ulkopuolella) ole yhtään mitään. Ei kauppoja, ei teitä, ei mitään elämisen mahdollisuutta. Miksi olet tuollainen kaksinaamainen paska?

Vierailija
27/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joulupukkikeikkaa. Kukaan ei tiedä että olet sinkku kun he luulevat että sinulla on joulumuori kotona odottamassa.

Vierailija
29/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sen verran rahaa, niin suosittelen Wieniä. Suomessa Turku on kiva.

Eikö jouluna ole kaikki paikat kiinni? Hotellihuoneessa nököttäminen ei ole hauskaa.

Vierailija
30/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun olen sinkku vedän aina kunnon joulukännit..tai no niin minä tein aina parisuhteessa ollessanikin mutta nyt ei tarvitse kuunnella enää sitä mälkätystä ja typerää nalkutusta. Nap nap nap.

Kerran olin niin kännissä, että kävelin joulukuuseen, joka kaatui. Muovikuusi tosin, mutta oli kerrankin anopilla hauskaa.

Vierailija
31/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalle lähden.

Vierailija
32/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jouluna ole kaikki paikat kiinni? Hotellihuoneessa nököttäminen ei ole hauskaa.

Mikä siinä ei ole hauskaa?

Vierailija
33/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ei ole hauskaa?

Mikä siinä on hauskaa? 

Vierailija
34/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin safarille Etelä -Afrikkaan, Olympiamatkatoimiston matka.Itse asiassa katselin sitä  menisinkö  sinne vai jonnekin muulle heidän ryhmämatkalle.

Vierailija
35/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyhyllyyn laittaisin.

Vierailija
36/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivaa aikaa käyttää aika hyödyksi kuntoilemalla ja itseään kehittämällä. 

Vierailija
37/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät ole elossa, ja muutamaan olemassa olevaan sukulaisten etäiset välit.

Jotain Keski- Euroopan kaupunkimatkaa olen ajatellut, siellä voi sulautua massaan.

Ap

Vierailija
38/82 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona vol x. Ei haittaa yhtään, viihdyn yksin. Varaan vain sen verran ruokaa minkä tiedän syöväni, katson Joulupukin kuuman linjan ja joulurauhan julistuksen. Saatan käydä jopa kirkossa. Joulusta ei kannata tehdä mitään elämää suurempaa ongelmaa. Jos on pitkät lomat, ne kannattaa viettää ulkoilemalla reippaasti. 

Vierailija
39/82 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tarvitse ongelmaa tehdä. Ei ole pakko sukulaisiinkaan mennä vaan voi viettää rauhassa yksinkin. Ihana lukea hotellin aamiaispöydässä lehteä rauhassa kun perhe kinastelee omassa pöydässään.

Vierailija
40/82 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sinkkuryhmän tarjontaa ja järkkää treffit tai sitten vietä joulu yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi