Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastatte? Tuntuu että elämä ohi,kun täytti 40v :(

Vierailija
19.09.2024 |

Ahdistaa kovin.Tämäkin vapaapäivä menee sängyssä maaten ja välillä kotitöitä tehden..

Nuorena oli sentään bileitä ja elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, kyllä sitä mielekästä tekemistä löytyy kun tekee just sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu! Nostan hattua jos pystyt toistamaan perjantain ohjelman vielä lauantainakin, itse tarvitsen kyllä useamman välipäivän ja viihteelle max. 1-2 krt/viikko. Mutta tee just miten hyvältä tuntuu ja pidä hauskaa!

N40

Mitä kivaa siellä "viihteellä" on, kysyn uteliaisuudesta kun en itse kaipaa?? Tissuttelua, känniörveltäjiä, limaisia äijiä, kännissä kaakattavia naisia niin niin ihquja!?? Mikä noista tekee sinut onnelliseksi? 

Mä taisin viimeksi olla vartavasten "viihteellä" kun olin 19v ja työn puolesta paljon pakollisia asiakastilaisuuksia mm Lapissa. Ihan hirveää🤮

Mä myönnän tykkääväni käydä baareissa. Mun mielestä se on ihanaa, kun tulee lennokkaita keskusteluja ihmisten kanssa, jotka ovat ottaneet sen yhden tai enemmän. Tykkään keskusteluista selvinpäinkin, mutta on siinä oma fiiliksensä baarissa. Känniörveltäjiä en näe, mutta toisaalta käyn ulkona aika aikaisin. Enkä mä silti kovin usein ulkona käy, kerran kuussa tai kahdessa, mutta aina sen jälkeen on kovin inspiroitunut olo.

Vierailija
82/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista laulua. Siinä tulee samalla opeteltua kieliä ja pianonsoittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VI TTU MENE SINNE DISCOON JA TURPA KIINNI!!!! AINIIN MUT SÄ OLITKI TROLLI, NO EI SIT MITÄÄN!!!!

Vierailija
84/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilyä sängyssä, kyljen kääntämistä ja piereskelyä.

Vierailija
85/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap? Täällä 41v ja samaa mietin, että oispa kiva löytää seuraa drinksuille ym. Oman ikäiset ei vaan jaksa. Itselläkin perhettä, mutta ois kiva välillä vaihtaa vapaalle, käydä tanssimassa jne.

Vierailija
86/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi aiempana tässä ketjussa vanhasieluisesta kolmekymppisestä Täällä kans yksi sellainen. Pääasiassa viihdyn paremmin itseäni vanhempien kanssa. Ehkä jonkun samanlaisen kanssa voisin myös viihtyä, mutta ne tuntuu olevan harvassa.

Vierailija
87/87 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai ahdistus.

Tänään vielä vapaapäivä. Mitäs sitä tässä,Netflixiä ja suklaata.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä