Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastatte? Tuntuu että elämä ohi,kun täytti 40v :(

Vierailija
19.09.2024 |

Ahdistaa kovin.Tämäkin vapaapäivä menee sängyssä maaten ja välillä kotitöitä tehden..

Nuorena oli sentään bileitä ja elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä ostin ekan minihameen 45-vuotiaana ja perustin tanssikoulun. T. Airra Samulin

Vierailija
22/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän käteen ja kulutan aikuisviihdettä 4 tuntia päivässä töiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastelijatason urheiluporukkaan kuuluminen tuo elämään ihmiskontakteja ja kuntokin pysyy hyvänä. Treenien jälkeen syömään ja parille oluelle, ja sitten bilettämään vaikka aamuun asti jos siltä tuntuu.

Sama onnistuu myös musiikkiharrastusten kautta.

Äh, en pidä liikunnasta.

Tai osaa soittaa.

Ap

Ankeaa. Opettele. Turhaa valitusta ja saamattomuutta. Päätät alkaa harrastaa, jotain joka sinua kiinnostaa.

24/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään harrastanut liikuntaa ja lukenut muutaman tunnin romaania.

Vierailija
25/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v kahden pienen lapsen äiti. Töissä, ja koskaan minnekään salille ehdi. Löysin sellaisen etätreeni-jutun paikallisesta kansalaisopistossa. Tosi hyvä, voi katsoa läppäriltä.  50 minuuttia ja hiki kyllä valuu. Lihakset on kipeänä seuraavana päivänä. Joka viikko tulee uusi jumppa/treeni. Viikon aikana saman treenin voi tehdä useammankin kerran. Välillä miettii, että jaksankohan tehdä, mutta kyllä siitä saa energiaa, kun saa itsensä liikkeelle. Eikä haittaa vaikka niitä jämähtäneitä raskauskiloja lähtisi🤭. 

Eli mulla kyllä antaa hektiseen elämään virtaa liikunta. Ihan se, jos illasta käy 30 minuuttia kävelemässäkin. 

Tuli mieleen, että jos päivälläkin pitää saada päikkärit, ja silti väsyttää, pitäisikö veriarvot tsekata. Ei se ihan normaalia ole, että koko ajan väsyttää. 

Vihaan lihaskipua:D ja liikunta väsyttää lisää.

Herään kyllä yöllä useamman kerran ja siksi väsyttää päivällä. 

Aion nyt aloittaa lukemisen, huomenna vedän reilusti tequilaa ja menen lähiräkälään tanssimaan pilkkuun asti.

Lauantaina nukun pitkään ja toistan perjantain ohjelman. 

Sunnuntaina pitsaa ja Netflixiä. Onneksi mies tykkää olla kotona,niin saa hoitaa lapset.

Ap

Vierailija
26/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kansalaisopiston kurssitarjontaa. Siellä on kaikenlaista. Itse aloitin piirustuskurssin. Lisäksi harrastan liikuntaa (kävelen lenkkejä joka päivä ainakin 2 tuntia). Muuten sitten vaan nettisurffailua, pleikkaa, leffoja/sarjoja. M47

Vierailija
27/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä..porukkaa ehdottaa hienoja juttuja. Ehkä ap asuu Porvoossa. 

Vierailija
28/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v kahden pienen lapsen äiti. Töissä, ja koskaan minnekään salille ehdi. Löysin sellaisen etätreeni-jutun paikallisesta kansalaisopistossa. Tosi hyvä, voi katsoa läppäriltä.  50 minuuttia ja hiki kyllä valuu. Lihakset on kipeänä seuraavana päivänä. Joka viikko tulee uusi jumppa/treeni. Viikon aikana saman treenin voi tehdä useammankin kerran. Välillä miettii, että jaksankohan tehdä, mutta kyllä siitä saa energiaa, kun saa itsensä liikkeelle. Eikä haittaa vaikka niitä jämähtäneitä raskauskiloja lähtisi🤭. 

Eli mulla kyllä antaa hektiseen elämään virtaa liikunta. Ihan se, jos illasta käy 30 minuuttia kävelemässäkin. 

Tuli mieleen, että jos päivälläkin pitää saada päikkärit, ja silti väsyttää, pitäisikö veriarvot tsekata. Ei se ihan normaalia ole, että koko ajan väsyttää. 

Vihaan lihaskipua:D ja liikunta väsytt

Ei nelikymppisenä ruukaa olla hoidettavan ikäisiä. 

Vierailija
29/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko ihmisen harrastaa? Ei ennen välttämättä niinkään "harrastettu", tehtiin mitä mieleen juolahti tai kenties ei tehty.

Joutenolo/laiskottelu ei myöskään ole rikos, mutta toki ikävää jos se omaa itseä haittaa.

Vierailija
30/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep,.40v naisen kuuluu olla isoäiti.

Vierailija
31/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä, leanveto, käteenveto.

Vierailija
32/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 6-7 vuotta sitten aloin soittamaan musiikki-instrumenttia. Olen nyt 50 v. ja soittelen sillä joka päivä. On mukava tunne huomata kuinka siinä kehittyy päivä päivältä paremmaksi ja paremmaksi.

Vierailija
33/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän parasta aikaa on ollut kun täytin 40. Aina vaan paranee kun 50 lähestyy

Vierailija
34/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyä, leanveto, käteenveto.

Onko viimeisestä musta vyö?

Vierailija
35/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen, kävelen, pyöräilen, treenaan kehonpainolla, kalastan, marjastan, sienestän, opiskelen kieliä, laitan ruokaa (kasvis), valokuvaan, kirjoitan runoja, soitan kitaraa, pelaan, käyn baarissa juttelemassa naisten kanssa. Huomenna kaverin mökille "bilettämään", ostan 30 kaljaa. -M45+

Vierailija
36/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaaminen väsyttää eniten

Vierailija
37/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisenä ruukaa olla hoidettavan ikäisiä. 

Ai ei ole lapsia vai? Mun kuopus vasta syntyi kun olin 42v

Vierailija
38/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vinkkejä

Nukuin 4h päiväunet ja tein ruuan. Nyt odotan Että pääsisin taas nukkumaan.

Ap

Oletko varma, että et ole masentunut, ylirasittunut tai muusta syystä alavireinen?

Vierailija
39/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään bilettää. Mutta 40 vuotiaana se on säälittävää pubiruusuilua...

Kai se pitää alkaa lukemaan kirjoja ja kasteleen kukkia :(

Ollapa 20v

Ap

Hiihto on myös kiva harrastus. 

Vierailija
40/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vinkkejä

Nukuin 4h päiväunet ja tein ruuan. Nyt odotan Että pääsisin taas nukkumaan.

Ap

Oletko töissä, työtön, eläkkeellä vai hemmetin rikas? Jos jotain pientä puuhastelua? Oletko sosiaalinen, kävisikö joku vapaaehtoistyö yksinäisten vanhusten parissa? Varmaan jonkun järjestönkin kautta onnistuisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän