Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastatte? Tuntuu että elämä ohi,kun täytti 40v :(

Vierailija
19.09.2024 |

Ahdistaa kovin.Tämäkin vapaapäivä menee sängyssä maaten ja välillä kotitöitä tehden..

Nuorena oli sentään bileitä ja elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on meitä joille 24 tuntia vuorokaudessa ei ole riittävästi. Aina löytyy jotain kiinnostavaa. Kai se riippuu niin paljon ihmisestä,jääkö poteroonsa vai lähteekö kiinnostavan asian perään?

Vierailija
62/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on meitä joille 24 tuntia vuorokaudessa ei ole riittävästi. Aina löytyy jotain kiinnostavaa. Kai se riippuu niin paljon ihmisestä,jääkö poteroonsa vai lähteekö kiinnostavan asian perään?

Mä olen juuri tällainen. Jos jumitun sohvalle (kuten nyt) tuntuu että elämä menee hukkaan kun en tee jotain muuta!

Olen etelänkodissa ja odotan että mukana lomaileva kuopus herää, nämä aamut on pitkiä:) Mutta teen herkullisen aamiaisen ja kuuntelen äänikirjaa, pieni lenkki puutarhassa ja suunnittelua päivän varalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kyllä sitä mielekästä tekemistä löytyy kun tekee just sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu! Nostan hattua jos pystyt toistamaan perjantain ohjelman vielä lauantainakin, itse tarvitsen kyllä useamman välipäivän ja viihteelle max. 1-2 krt/viikko. Mutta tee just miten hyvältä tuntuu ja pidä hauskaa!

N40

Helposti menee lauantaikin, kun heti aamusta ottaa tasoittavaa.

Ap

Vierailija
64/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap juo tylsyyteen. Kai tuolla ikää nyt kannattaisi keksiä jo muitakin iloja elämään, kun ryypiskely.

Vierailija
65/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ap juo tylsyyteen. Kai tuolla ikää nyt kannattaisi keksiä jo muitakin iloja elämään, kun ryypiskely.

Niin, tai juo sisäiseen tyhjyyteen.

Vierailija
66/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin syksyisin juoksen sienestämässä sen minkä töiltä ehdin.

En syö sieniä. Ja marjat saa pakastealtaasta, joten en ymmärrä marjastustakaan.

Ap

Monet hankkii mukavat verottomat lisätulot, kun käyvät ahkerasti poimimassa sieniä ja marjoja myyntiin. Ei niitä tarvitse kaikkia itse syödä. Harrastus voi olla myös jotain hyödyllistä tekemistä.

Sinäkään et saisi niitä marjoja kaupan pakkasesta, jos joku ei olisi niitä poiminut.

Vierailija
67/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuuskymppinen ja harrastan enemmän kuin koskaan. Teatteria, sarjoja, konsertteja, festareita, tanssia, vaellusta, luistelua, melontaa, marjastusta, sienestystä, puutarhanhoitoa, lukemista ja vapaaehtoistöitä. 

Vierailija
68/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on saanut hyvään kysymykseensä hyviä vastauksia.Niistä ehkä joku muu ketjun lukija saa vinkkejä uusiin harrastuksiin.

Ap ei, koska vaikuttaa ettei todellisuudessa edes halua mitään uutta asiaa elämäänsä.

Siltikin, jos se on ne räkälät ja aljoholi mitkä kiinnostaa, niin...

Lue muutama kirja, niin saat siellä räkälässä aikaan mielenkiintoisia keskusteluita sanan ainaisen jankkauksen sijaan.

Käy parilla tanssillisella ryhmäliikuntatunnilla, niin voit loistaa siellä räkälän tanssilattialla.

Ja EHKÄ huomaatkin, että sen räkälä osuuden voi ainakin jättää vähemmälle, kun huomaat että se alkoholi ja biletys ei olekkaan ainoa tapa saada hyvä olo.

Haluan elämääni jotain uutta! Sellaista,joka tuo hyvänolon ja mielen heti! Monen ehdottama liikunta ei sitä ole. Tulee hiki ja väsymys,kiukku ja aamulla lihakset kipeänä. Tämä ei ole mun tuntemusta "hyvästä olosta"

Eilen oli kivaa! Heräsin tuossa klo 12 ja nyt ko muistissa. Klo 18 alkaa happy hour ja myöhemmin karaoke :)

Nyt on olo taas kuin 20 vuotiaana! :)

Ap

Vierailija
69/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, kyllä sitä mielekästä tekemistä löytyy kun tekee just sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu! Nostan hattua jos pystyt toistamaan perjantain ohjelman vielä lauantainakin, itse tarvitsen kyllä useamman välipäivän ja viihteelle max. 1-2 krt/viikko. Mutta tee just miten hyvältä tuntuu ja pidä hauskaa!

N40

Mitä kivaa siellä "viihteellä" on, kysyn uteliaisuudesta kun en itse kaipaa?? Tissuttelua, känniörveltäjiä, limaisia äijiä, kännissä kaakattavia naisia niin niin ihquja!?? Mikä noista tekee sinut onnelliseksi? 

Mä taisin viimeksi olla vartavasten "viihteellä" kun olin 19v ja työn puolesta paljon pakollisia asiakastilaisuuksia mm Lapissa. Ihan hirveää🤮

Juttuseuraa, ei koskaan tule selvinpäin keskusteltua vieraiden ihmisten kanssa. Musiikkia ja hyvä fiilis! Ja niitä ihmisiä. 

Ap

Vierailija
70/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käymään uudelleen keikoilla yli nelikymppisenä. Nautin. 

Vierailija
71/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin syksyisin juoksen sienestämässä sen minkä töiltä ehdin.

En syö sieniä. Ja marjat saa pakastealtaasta, joten en ymmärrä marjastustakaan.

Ap

Monet hankkii mukavat verottomat lisätulot, kun käyvät ahkerasti poimimassa sieniä ja marjoja myyntiin. Ei niitä tarvitse kaikkia itse syödä. Harrastus voi olla myös jotain hyödyllistä tekemistä.

Sinäkään et saisi niitä marjoja kaupan pakkasesta, jos joku ei olisi niitä poiminut.

Niin no, voin kyllä maksaa siitä,ettei tarvitse itse kyykkiä metsässä marjojen vuoksi.

Ap

Vierailija
72/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelen viherkasveilleni ja hoidan niitä. Ei tässä iässä oikein jaksa enää mitään. Eniten pidän ulkona istumisesta ja luonnon tuijottelusta, siihen kahvia, virvoitusjuomaa tai olutta. Ei sitä muuta elämältä sitten tarvitsekaan. En olisi nuorempana arvannut miten paljon tykkään istua pihalla ja vain tuijottaa hiljaa ja pohtia.

Tätä juuri pelkään. Tyhjää tuijottelua nyt vanhana, sudokua ja kävelyä, ei kiitos.

Haluan bilettää esim Dubaissa, mutta siihenkin liian vanha.

Ap

Vierailija
73/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiä seksiä uuden naisystävän kanssa. 

Hyvän sään aikana moottoripyöräilyä. Huonon kelin aikaan puutyöprojekteja.

Tekemistä on niin paljon ettei meinaa vapaa-aika riittää, kun pitää käydä töissäkin.

Vierailija
74/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kolmekymppinen ystävä, sen kanssa voi bilettää. Vanhasieluinen kolmekymppinen ystävä voi hyvin olla samalla aaltopituudella kanssasi. Vietätte mukavia illanistujaisia ja juotte skumppaa ja siitä lähdette baariin. Itsekin tekisin niin mutta sitä nelikymppistä bilekaveria ei löydy millään. Eikä kiinnosta oman ikäiset joilla elämän suorittaminen optimaalisella tavalla on kaikki kaikessa. Kaipaan kypsempää seuraa..

Vierailija
75/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
76/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Mitä kivaa siellä "viihteellä" on, kysyn uteliaisuudesta kun en itse kaipaa?? Tissuttelua, känniörveltäjiä, limaisia äijiä, kännissä kaakattavia naisia niin niin ihquja!?? Mikä noista tekee sinut onnelliseksi? 

Mä taisin viimeksi olla vartavasten "viihteellä" kun olin 19v ja työn puolesta paljon pakollisia asiakastilaisuuksia mm Lapissa. Ihan hirveää🤮

Juttuseuraa, ei koskaan tule selvinpäin keskusteltua vieraiden ihmisten kanssa. Musiikkia ja hyvä f

Tämä!

Vierailija
77/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät bilettää, niin tottakai teet sitä. Kannattaa toki miettiä esim. alkoholin käyttöä siltä kantilta, että meneekö usein bilettämistä seuraava päivä pilalle juomisen takia tai onko morkkista. Kehtaamista ei kannata ajatella tai sitä, mitä muut ajattelevat vaan sitä, että mikä siinä bilettämisessä on se nautinnollinen osuus ja onko siinä jotain, joka taas vie iloa ja hyvinvointia itseltäsi pois. Ja sitten vaan pyrkii pääsemään eroon niistä mahdollisista huonoista puolista. Baarissa ystävien kanssa (tai yksin) käyminen ei ole noloa tai säälittävää, mutta maaninen pahoinvointia aiheuttava juominen saattaa olla.

Vierailija
78/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tänään et ens vuonna pitää aloittaa uusi harrastus (ensi vuonna kun nyt oon töissä n. 24/7). Mietin et soutulaite kotona olis aika kova, mut oma olkapää pskana, ni se pitäis korjauttaa ennen sitä. Jooga, pilates, luontoretkeily... mua kiinnostais ainakin tuhat eri juttua :)

N32

Vierailija
79/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hanki lapsia ja töitä, ruuhka vuosissa on tarpeeksi harrastamista aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
80/87 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin seksiä voi harrastaa 100-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme