Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastatte? Tuntuu että elämä ohi,kun täytti 40v :(

Vierailija
19.09.2024 |

Ahdistaa kovin.Tämäkin vapaapäivä menee sängyssä maaten ja välillä kotitöitä tehden..

Nuorena oli sentään bileitä ja elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kyllä sitä mielekästä tekemistä löytyy kun tekee just sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu! Nostan hattua jos pystyt toistamaan perjantain ohjelman vielä lauantainakin, itse tarvitsen kyllä useamman välipäivän ja viihteelle max. 1-2 krt/viikko. Mutta tee just miten hyvältä tuntuu ja pidä hauskaa!

N40

Vierailija
42/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastelijatason urheiluporukkaan kuuluminen tuo elämään ihmiskontakteja ja kuntokin pysyy hyvänä. Treenien jälkeen syömään ja parille oluelle, ja sitten bilettämään vaikka aamuun asti jos siltä tuntuu.

Sama onnistuu myös musiikkiharrastusten kautta.

Missä lajissa noin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa viimeinkin laihduttaisit ja sitä myötä saisit lisää puhtia. Sähän olet se noin satakiloinen, joka jo vuosia on märissyt, että mistä motivaatiota laihduttamiseen...?

Vierailija
44/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v enkä ole koskaan harrastanut mitään. Omakin elämä menee töissä ja vapaa-ajan makaan sängyssä. Sos elämääkään ei ole.

Vierailija
45/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelyä, leanveto, käteenveto.

Onko viimeisestä musta vyö?

Aika valkea koppura koko vyö jo. 

Vierailija
46/87 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käymään vieraissa, mikäli olet vakituisessa suhteessa. Voin kokemuksesta kertoa, että se on paras harrastus ikinä! Siinä voi oppia koko ajan jotain uutta ja siihen sisältyy sopivasti se jännityselementti.

Mistä sä saat niin vieraita?

Hyvä kun nykyisen jaksoi metsästää.

47/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä harrastan laitekuskin hommia, ihan paras harrastus! 😍🤩

Nyt pitää vaan taas tehdä talvijuttuja, eli käyn kävelyllä, luen, teen ehkä käsitöitä, kattelen leffoja ja sarjoja 

Vierailija
48/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka tarkkuusammunta-harrastus. Hyvä taito ja tässä maailmassa järkevää hommata ase kotiin myös. 

Vierailija
49/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastelijatason urheiluporukkaan kuuluminen tuo elämään ihmiskontakteja ja kuntokin pysyy hyvänä. Treenien jälkeen syömään ja parille oluelle, ja sitten bilettämään vaikka aamuun asti jos siltä tuntuu.

Sama onnistuu myös musiikkiharrastusten kautta.

Äh, en pidä liikunnasta.

Tai osaa soittaa.

Ap

No onpa nyt vaikeaa. Olet selkeästi jo luovuttanut elämässä, kun et edes itsestään selviä ideoita ota vastaan. Onnea vain valitsemallasi tiellä.

Vierailija
50/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui elämä vasta 50-vuotiaana.

Vierailija
51/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ohi vasta sitten kun kuolee.

Vierailija
52/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on jossain muussa, kuin iässä, jos nelikymppinen tuntee itsensä vanhaksi. Masennusta ehkä?

Tämähän on ihan parasta. Rahaa on enemmän kun nuorena, järkeä samoin.

Itse harrastan moottoripyöräilyä, urheilua eri muodoissa, luen paljon, viikonloput sopivassa suhteessa keikkoja (musiikki), yksityisbileitä, rentoutumista.

Vierailija
53/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali,pyöräily, tiede, ja ulkomailla käydessä kovaa bailausta jokapäivä(eli muutaman kerran vuodessa x muutama viikko).

t.setämies 51

Vierailija
54/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen viherkasveilleni ja hoidan niitä. Ei tässä iässä oikein jaksa enää mitään. Eniten pidän ulkona istumisesta ja luonnon tuijottelusta, siihen kahvia, virvoitusjuomaa tai olutta. Ei sitä muuta elämältä sitten tarvitsekaan. En olisi nuorempana arvannut miten paljon tykkään istua pihalla ja vain tuijottaa hiljaa ja pohtia.

Vierailija
55/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on saanut hyvään kysymykseensä hyviä vastauksia.Niistä ehkä joku muu ketjun lukija saa vinkkejä uusiin harrastuksiin.

Ap ei, koska vaikuttaa ettei todellisuudessa edes halua mitään uutta asiaa elämäänsä.

Siltikin, jos se on ne räkälät ja aljoholi mitkä kiinnostaa, niin...

Lue muutama kirja, niin saat siellä räkälässä aikaan mielenkiintoisia keskusteluita sanan ainaisen jankkauksen sijaan.

Käy parilla tanssillisella ryhmäliikuntatunnilla, niin voit loistaa siellä räkälän tanssilattialla.

Ja EHKÄ huomaatkin, että sen räkälä osuuden voi ainakin jättää vähemmälle, kun huomaat että se alkoholi ja biletys ei olekkaan ainoa tapa saada hyvä olo.

Vierailija
56/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo. 

Mä keksisin paljonkin tekemistä, jos olisi rahaa. Keski-ikäinen ei ole vanhus vielä. 

Ite en todellakaan haikaile nuoruusvuosien takaista elämää. Elämä on tässä jä nyt.

T: Tuntematon 

Vierailija
57/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään bilettää. Mutta 40 vuotiaana se on säälittävää pubiruusuilua...

Kai se pitää alkaa lukemaan kirjoja ja kasteleen kukkia :(

Ollapa 20v

Ap

Minä tykkään bilettämisen sijaan kaikenlaisesta liikkumisesta, pyöräilystä, juoksemisesta, polkujuoksusta, kävelystä, patikoinnista. Uimisesta. Ja teatterista, kukkien kastelusta, elokuvista, kirjoista, koirista ja hevosista. Hyvän ruoan valmistamisesta ja hitaasta nautiskelusta.

Sinulle sopisi harrastukseksi tanssi.

N54

Vierailija
58/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Niitä samoja juttuja kuin ennenkin. Metsästystä, kalastusta, moottoripyöriä, hiihtoa ja pyöräilyä.

Vierailija
59/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään bilettää. Mutta 40 vuotiaana se on säälittävää pubiruusuilua...

Kai se pitää alkaa lukemaan kirjoja ja kasteleen kukkia :(

Ollapa 20v

Ap

Minä tykkään bilettämisen sijaan kaikenlaisesta liikkumisesta, pyöräilystä, juoksemisesta, polkujuoksusta, kävelystä, patikoinnista. Uimisesta. Ja teatterista, kukkien kastelusta, elokuvista, kirjoista, koirista ja hevosista. Hyvän ruoan valmistamisesta ja hitaasta nautiskelusta.

Sinulle sopisi harrastukseksi tanssi.

N54

Tarkennus: tanssi = kilpatanssi. Koskaan et ole valmis siinä. -Sama

Vierailija
60/87 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kyllä sitä mielekästä tekemistä löytyy kun tekee just sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu! Nostan hattua jos pystyt toistamaan perjantain ohjelman vielä lauantainakin, itse tarvitsen kyllä useamman välipäivän ja viihteelle max. 1-2 krt/viikko. Mutta tee just miten hyvältä tuntuu ja pidä hauskaa!

N40

Mitä kivaa siellä "viihteellä" on, kysyn uteliaisuudesta kun en itse kaipaa?? Tissuttelua, känniörveltäjiä, limaisia äijiä, kännissä kaakattavia naisia niin niin ihquja!?? Mikä noista tekee sinut onnelliseksi? 

Mä taisin viimeksi olla vartavasten "viihteellä" kun olin 19v ja työn puolesta paljon pakollisia asiakastilaisuuksia mm Lapissa. Ihan hirveää🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän