Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö tee aamupesuja lapsille?

Vierailija
12.02.2007 |

Hei,

Meillä siis pestään aamuisin lasten peput ja naamat ja hampaat. Ikää kohta 6-v. Juttelin työkaverin kanssa joka kertoi, ettää heillä pestään vaan hampaat aamuisin. Onko muilla sama homma? Meillä lapset käyvät aina iltaisin suihkussa myös. Eli onko tuo aamun pyllypesu muka " turhaa" ?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sinne tarvi omia käsiä enää työntää lähellekään tuonikäistä lasta!

sulla 3-vuotiaan vanhempi on vielä hyvää aikaa opettaa lapsesi peseytymään itse... Oppivat ne, vaikka olisivat vähän oppimisvaikeuksisiakin, kuten omani, kun vain opettaa...

Vierailija
42/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. -se jolla 11 kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aamulla pestään peppu. Joskus harvoin enää tarvii yöllä vaihtaa vaippa, mutta siitä huolimatta aamulla pestään peppu.

- Se, jolla vajaan vuoden ikäinen. Eli tarkemmin; pian 11 kk-

Vierailija
44/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken itse pesekkään...

meillä 4 ja 6 vuotiaat pesee aamuisin vain hampaat, kädet ja naaman...

joka toinen ilta suihkussa...

Vierailija
45/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti tulee kerran päivässä kakat ja sitä pestessä pesen koko alapään.

Vierailija
46/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihottumaa tulee pojille helposti jos iho kuivaa, ei viitsitä senkään vuoksi kokopesua liian montaa kertaa/ vko tehdä. Pojut alle 3,5 v. Vaipattomalle alapään pesua tarpeen mukaan n. 4 krt/vko ja kumpikin n. 2krt/vko suihku/ kylpy.

Vierailija
47/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella vielä pestiin häneltäkin mutta kun tytöllä jo valmiiksi omatoimisessa ohjautuvuudessa ongelmia niin toimintaterapeutti sanoi että olisi hyvä itse huolehtia myös nuo pesut ja hyvin ovat lähteneet sujumaan.

Vierailija
48/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se aamun pyllypesu ole vähän turhaa tuon ikäisillä, jos ette enää vaippoja käytä? Tuleehan se pylly silloin illalla suihkussa pestyä.

Vierailija
49/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä6-vuotiaan on jo syytä osata pestä itse itsensä! Ei siihen äitiä tai isää enää tarvita tuossa iässä, jos kaikki on kohdallaan...

Vierailija
50/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vajaa kaksivuotias ja hänen peppunsa pesen joka aamu, mutta vain siksi, että hän käyttää vielä öisin vaippaa.

Vierailija
51/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äärimmäisen tarkka hygieniastani ja siksi sitten jatkanut tuota perän pesua vaipoista luopumisen jälkeenkin...auts.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi